2-

64 11 10
                                    

Chaewon gülümseyip, "hanninin neden öyle dediğini bende bilmiyorum ona beraber gitmeyi teklif etmedim sadece karşılaşmıştık." Dedi.

Şuan bana açıklama yapmıştı resmen. Ahh sevgili olsaydık keşke...

"Anladımm, zaten inanmamıştım bende."

Bir süre sonra zil çaldı ve chaewon ile sınıfa gittik.
En yakın arkadaşım kyujın sınıfa gelmişti.

Kyu: SELAAAAAMMMMM EUNNNNNN

"GÜNAYDIN KYUUU"

Kyujin ile sarıldık. Chaewon arkamızda bekliyordu. Keşke beni kıskanıyor olsaydı.

Kyujin ile sarılmayı bıraktık ve sıramıza geçtik.
Chaewon önüme, kyujin yanıma oturdu. Kyujin benim çocukluk arkadaşımdı. Bu yüzden bende yeri her zaman ayrı olacak.

Ders başlamıştı. Ben sadece chaewona bakıyordum. Onu isteyen çok erkek vardı ve bir çok kız. Ama hiç birini umursamıyordu. Ya ben açıldığımda benide umursamazsa diye korkuyordum. Bu yüzden ona açılmayacaktım..

(15.30)

Okul bitmişti. Bizim kızlarla eve doğru yürüyorduk. Aklım hep chaewondaydı. Bu yüzden onlar ne konuşursa konuşsun dinlemiyordum. Ben bir süre sonra evime geldim. Kızlar beni evimin önüne kadar bırakıp gittiler. Eve girdim ve evde ablamın olduğunu gördüm.

Ablam normalde yurtdışında olacağını söylemişti. Onu evde görünce çok sevindim.

"ABLA HOŞGELDİNNNNNNNN"

Yeri: HOŞBULDUM TATLIMM

bana sarıldı ve bende karşılık verdim. Ablamı çok seviyordum. Annem ve babam farklı şehirde yaşadıkları için biz ablam ile yaşıyorduk.

"Ben odama gidiyorum" dedim ve odama gittim.
Telefonumu elime aldım ve gördüğüm mesaj ile şoka girdim.

"AAAAAAAAAAAAAAAAAAA"

Boklu pıtırcıklar

ᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠSiz: AAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Siz:ARKADASLAE
Siz:CILDIRUYOEWM
Siz:RUYADAYIM
Siz:

ᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠSiz: AAAAAAAAAAAAAAAAAAA Siz:ARKADASLAESiz:CILDIRUYOEWMSiz:RUYADAYIMSiz:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Siz: RÜYADAYIM GALIBA CİDDEN CILDURIYORUÖ BAKIN

Kkura: LAN OHA

Zzuha: OHA BENİDE CAGIRIN

Cakmayunjin: LAN OLUR DE OLURRRRR DE

Siz: OLUR DEDIM
Siz:

Siz: ARKADASLAR BANA YAZMAYIN HAZIRLANMAÖ GEREKİCEK

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Siz: ARKADASLAR BANA YAZMAYIN HAZIRLANMAÖ GEREKİCEK

Telefonumu hemen kapattım ve hazırlanmaya başladım. Hafif makyaj yaptım, rimel sürdüm, ve parfüm sıktım ve saçlarımı çok tatlış yaptım.

 Hafif makyaj yaptım, rimel sürdüm, ve parfüm sıktım ve saçlarımı çok tatlış yaptım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Böyleydim. Bence çok güzel olmuştum. Umarım chaewon beğenirdi beni. Çünkü sadece onun için hazırlanıyordum. Derken bir kaç dakika sonra zil sesi duydum. Chaewon gelmişti. Koşarak kapıya gittim ve...

Kapıda hanniyi gördüm. Gülüyordu ve elinde chaewonun telefonu vardı.

"Bu ne hanni?"

H: Salak şey seni ya. Hemen de inandın PUAHAHAHA
"Olue chaechae isterimm" AHAHAHAJA

Şok olmuştum. Sinirden ağlayacaktım ama aklıma birşey takıldı, Chaewonun telefonunun hannide ne işi vardı?

"O telefon neden sende?"

H: sanane?

"Ver onu bana hanni."

Biz hanni ile kavga ediyorduk ve birden arkadan
"Eun müsait misin?" Diye bir ses geldi. Bu ses chaewonun sesiydi. Ortam sessizleşti ve hanni de ben de chaewona döndük.

"Şey evet ne oldu ki?"

Chae: telefonumu kaybettim eun. Hiç bir yerde yok belki senin çantana düşmüş falan olabilir diye gelmiştim. Herkese sordum kimsede yoktu.

Herşey şimdi kafamda oturdu. Hanni chaewonun telefonunu biz bahçeye çıktığımızda almış olmalıydı.

"Hannide." Dedim.

Chaewon hanniye baktı. Hanni birşey diyemedi, Diyemezdi. Telefonu elinden düşürüp hızlıca ortamdan uzaklaştı. Sinirden ve üzüntüden ağlayacaktım. Resmen ani duygu değişimlerş yaşıyordum. Göz yaşlarımı tutmaya çalıştım. Taa ki.. chaewon "birşey mi oldu?" Diyene kadar.
Bir anda göz yaşlarımj tutamadım ve ağlamaya başladım. Chaewon bana sarıldı ve merakla bana bakıyordu. Üzgündüm ve sinirliydim. Ama chaewona açıklama yapmam gerekiyordu. Önünde böylece ağlayıp hiç birşey demeden gidemezdim.

Chae: sen bir yere mi gidecektin? Seni oyaladım mı?

"Evet. Bir yere gidecektim."

Chae: Haa, kiminle?

"Seninle."



Burda bitiriyorum uykum geldı...


My Only Love | Chaechaez Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin