Alarm sesiyle uyandım. Saat 7 olmuştu. Okula hazırlanmam gerekiyordu o yüzden direk kalktım.
Dün çok eğlenceli geçmişti. Chaewon ile aynı hız trenine bindik resmen ya.. VE BANA SARILDI İNANILMAZ DEĞİL Mİ AAAAAAAAAElimi yüzümü yıkadım, okul kıyafetlerimi giydim ve kendime tost hazırlamak için mutfağa gittim. Ablam mutfaktaydı.
"Günaydınn"
Yeri : Günaydınn Eun, sana kahvaltı hazırladım.
"TEŞEKKÜRLERRRRRRRRRRRRRRRRR"
Masaya oturdum ve kahvaltı yapmaya başladım. Ablam mükemmel yemekler yapmıştı.
07.40
Kahvaltım bitmişti, Çok güzel yedim ve çok doydum. Odama gittim ve telefonumu elime aldım. Bizimkiler yazmıştı.
Bok kokulu kurabiyeler
Zzuha, chaechae 💓 ,Kkura ve cakmayunjin'i bu gruba ekledi.
Zzuha: bacılar yeni grup kurdum nasılsınız 🙈🙈
Chaechae 💓 : Yıllar sonra tekrar bir grubumuz var duygulandım 😖😖😖
Cakmayunjin: Eun veledi nerede ulan
Chaechae 💓: velet ⁉️❓❓❓❓⁉️❗❗‼️‼️
Kkura: bu grup ne sabah sabah amk
Zzuha : uyanmış benimki 🥳🥳
Cakmayunjin: HANİ BANA ASIKTIN LAN
Zzuha: sana asıgım zaten bebek 🤪
Chaechae 💓: Eun nerede cidden ya
Cakmayunjin: SEN EUNU MU MERAK ETTİN SİMDİ
Chaechae 💓 : evet?
Zzuha: AAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Cakmayunjin: AAAAAAÖÖAAAAAAAAAAAAAÖAÖAÖAAÖAÖ
Chaechae 💓: noluyor lan
Kkura: yapmayın eun annenizi siker
Zzuha: SHIPLEDIM AGAAAAA
Siz: ananj
Siz: sıkpmMesajları okuyunca beynim zonkladı resmen. Umarım chaewon anlamamıştır. Bunları düşünmeye vaktim yoktu. Bugün tek başıma okula gideceğim için hızlıca makyaj yapmaya başladım. Sade bir makyaj yapacaktım çünkü chaewon sade makyajları sever.
(08.11)
Makyajım bitmişti, çantamıda hazırladım ablama sarılıp evden çıktım. Yolda, Chaewonu göreceğim için çok heyecanlıydım. Hızlıca okula yürümeye başladım.
(08.23)
Okula gelmiştim ve sınıfa girdim. Direk gözüm chaewonu aradı ama sınıfta değildi. Sonra kapı açılması sesi duydum ve arkama baktım. Hanni ve chaewon tekrar beraber gelmişlerdi okula. Beynimden kaynar sular döküldü resmen. Şok oldum çünkü chaewondan böyle birşey beklemiyordum. Benim hanni ile aram bozuk, chaewonunda hanni ile konuşması çok kötüydü. Hanni bana yine sırıtarak bakıyordu. Sinirlerimi bozuyordu elimde olsa gebertirdim onu.