3-

51 10 6
                                    

Chae : Ne, Seninle derken?

"Doğru duydun işte. Seninle buluşacağımı sanıyordum. Taa ki hanniyi kapımda görene kadar."

Chae: hanni ile olan iletişimimi keseceğim eun.

"Sen bilirsin." Dedim ve kapıyı kapatacaktım fakat chaewon kapıyı tuttu. "Sana özür borçluyum eun"

"Hayır ne alaka"

Chae: İlk önce bu olayı konuşalım mı?

"Peki, içeri gel."

Chaewon içeri girdi. Aslında hala üzgündüm ama Chaewon şuanda yanımda olduğu için pek bir önemi yoktu.

Beraber odama geçtik ve odamdaki koltuğa oturduk.

Chae: Hanni'nin seninle ne sorunu var?

Donup kalmıştım. Çünkü sebebini söyleyemezdim. Ne diyecektim chaewona? "Senden hoşlandığımı biliyor." Falan mı diyecektim. Hanninin yapısı böyleydi aslında. Kim kimden hoşlanırsa ona yakınlaşır, arasını bozmaya çalışırdı. Yeni kurbanları ben ve chaewonduk.

"Bilmiyorum."

Chae: Bu arada, sen benim için mi hazırlandın?

Kızarıyordum, utançtan yerin dibine girecektim. Elbette chaewon bana etkileşim vermek için bunları demiyordu ama yinede içim bi hoş oluyordu.

"Yani evet aslında."

Chae: o zaman beraber bir yerlere gidelim?

"OLUR" dedim ve yerimden şıçradım.

Chae : ama ben yanında çok solgun duruyorum. Bana makyaj yaparsın artık.

"Tamammmm yaparım chaechaee"

Mutluluktan altıma sıçıcaktım. Makyaj malzemelerimi aldım ve chaewonun yanına tekrar oturdum. Ona biraz yaklaştım ve makyaj yapmaya başladım. Yüzü mükemmeldi. Hem mükemmel,hem kusursuz, hem de pürüzsüz..

"Yüzüne fondöten sürmeyeceğim, Zaten pürüzsüz."

Chaewon gülümsemişti. Onu gülerken görmek zaten çok güzel. Birde benim sayemde gülümseyince çok daha güzel oluyor.

Dudağına pembe bir ruj sürmeye başladım. Dudağı bile mükemmeldi..

Bir süre sonra makyajı bitti ikimizde hazırdık.

"Nereye gideceğiz chaechae?"

Chae: sen nereye istersenn
Chae: istersen yunjini falan çağır

"Tamammmm"

Küçük bok pıtırcıkları

Siz: ARKADASLARRRRRRRRRRR
Siz: BİZ SEVGİLİMLE GEZMEYE GİDİYORUZ
GELMEK İSTEYEN VAR MIIIÖÖÖ

Cakmayunjin: sizofrenligi tuttu yıne

Zzuha: BEN GELIRIM LA

Kkura: lan sevgilim dediğin chaewon mu

Zzuha: yok ben gerızekalı

Siz: cok uzun hıkaye bosverın AMA GELİN HEPINIZ
kazuha sen gelmesende olur. Hehe saka

Zzuha: cok komikti amk

Siz: NEYSEEE HEPİNİZ GELİN EVİMİN ÖNÜNE
BEKLIYORUZ KARICIMLA

*Herkes gördü.*

10-15 dakika sonra kapı çaldı.

"Bizimkiler geldi."

Kapıya gittim chaewon arkamdan geldi. Kapıyı açtım ve benim kızlar kapıdaydı. Hepsi chaewonu görünce şok oldu büyük ihtimalle çünkü hepsi donup kalmıştı. Kendimi tutmaya çalıştım kahkaha atasın geliyordu.

Yarım saat geçti, herkes hazırlanmıştı. Beraber lunaparka gitmeye karar verdik.


BU BÖLÜM ÇOK KISA OLDU EVET AMA DİĞER BÖLÜMDE AKLIMA DAHA GÜZEL ŞEYLER GELDİ O YUZDEN BURADA BİTİRİYORUM









My Only Love | Chaechaez Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin