perfecte vakantie!- Part 4

10 0 0
                                    

Violetta POV's

OMG ik geloof niet wat ik zie. Hij heeft een "private jet" gehuurd! Ik ben zo blij. O nee Fran was al jaloers op mij voor 2 redenen. Want Diego het idee van Leon heeft gepakt. Het is niet stelen want Leon is het te weten gekomen. En ook jaloers dat wij naar Hawaï. En zei naar Miami. Ik zou blij zijn als we naar Miami zouden gaan. Maar ik denk ook dat ze het raar vind dat het van haar broer komt. Aan de andere kant is ze heel gelukkig dat ik samen ben met haar broer en niet Lara. Leon heeft me verteld dat Lara een keer had gezegt tegen Fran " laat me met rust ik wil even met Leon alleen zijn". Fran wauw weggaan maar Leon maakte met zijn handed duidelijk dat hij wauw dat ze hier bleef. Fran had het fout begrepen en Lara zat op de grond. Leon was Lara niet aan het helpen hij zat zelf op de grond want het zo grappig was. Ikwas wel bang dat Fran mij op een dag knock-out gaat slagen. Ik heb het haar gevraagd maar ze zei datv ze vrienden waren. En dat ze Lara al haar hele leven wauw slagen en doen het mocht van Leon werd ze heel HEEL blij. Oke terug naar de realitijd. Ik knuffelde Leon heel hard en kuste hem dan.

Leon: als je had opgezocht. Wist je dat een normale vlucht naar Hawaï iets van 23 uurtjes duurte. en met een private jet 13 uurtjes

Violetta: 2 nieuwe redenen dat Fran jaloers kan worden( we lachen)

Leon: er is nog een grote verassing in Hawaï en ik hoop dat je die leuk vind.

Violetta: ik ga het alleen leuk vinden als je zegt wat het is.

Leon: strawberry je weet dat dat niet kan. Of anders is het geen verassing meer

Violetta: ik zal wachten. Maar dat betekent niet dat ik niet ga zeuren( Leon draait met zijn ogen)

Leon: oke gaan we vandaag nog naar binnen? ( we stapten naar binnen en het was zo mooi)

Leon:  oke gaan we vandaag nog naar binnen? ( we stapten naar binnen en het was zo mooi)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

er was ook nog een king bed van achter.

Violetta: ik wil hiet wel 2 dagen blijven

Leon: oh dan ga ik maar alleen naar het luxe hotel

Violetta: ZEI JE LUXE HOTEL

Leon: oh, maak niet uit ik ga wel alleen in 1 van de beste kamers

Violetta: BESTE KAMERS!!! Ik ga mee en ik bel Fran straks nog.

Leon: zo ken ik je weer.

Violetta: oke ik ben echt moe. Kunnen we gaan slapen?

Leon: ja, ik ben ook moe

na de rit waren we moe dus gingen we naar het hotel; HET WAS MEGA MOOI. En niet vergeten dat we een V-I-P kamer. Ik gan nu Fran bellen want ik heb de veel energie. Leon is aan het uirusten op bed ondertussen ik in de woonkamer zit. JA DEES HOTELKAMER HEEFT EEN WOOMKAMER. Oke nu bellen met Fran en hopen dat ze niet jaloers word.

The Prince and his Princess 2 Dutch(Sequel to "The Prince and his Princess")Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu