Fran POV's
OMG! ik kan elk moment flauwvallen van blij heid! mijn papa en Diego denken dat ik boos ben. Waarom moet ik boos zijn als het de maken heeft met Leonetta? Aah, ze denken dat ik boos ben. Moet ik boos zijn want ik niet wil? Ik ben echt niet verliefd op mijn broer! IEUW!! Ooh, misschien want ze het me niet hebben verteld. Het is normaal dat ze het me niet hebben verteld. Want ik kan geen geheimen houden. Iedereen weet dat ik slecht ben in geheimen. Doen ik me verkleed als Fausta samen Vio die zich verkleed als Roxy. Had ik me mond wel heel lang dicht. Ongelofelijk dat Andreas verliefd was Fausta. MIJ DUS! Maar Diego is ons geheim de weten gekomen. Dan ook Broadway, Maxim en Federico. En ook Angie en LUDMILA. Ze misbruikte Vio. Oke nu terug naar Diego en Erik. IK BEN GEWOON MEGA BLIJ!!!
???: WAT EN IK WEET HET NU PAS!!!
Diego: schat, ik weet ook nu pas.
Fran: i-ik b-ben ( Erik en Diego waren bang dat ik ging ontploffen) IK BEN ZO BLIJ! LEONETTA NAAR DE VOLGENDE STAP! AAAAAH!!!! ( ik spring naar bogen naar beneden van blijheid ondertussen Erik en Diego verwarrend keek. En daarna keek Diego blij)
Diego: ik wist wel dat je blij ging zijn.
Erik: ik snap het niet waarom je blij bent maar oke het is leuk.
Fran: IK HEB DUIZENDEN VRAGEN!
Erik: wow oke paar vragen endan naar bed op je gsm. En zeg niets tegen Vio of Leon want Vio is de hele tijd bij Leon en ze komen over 4 dagen terug
Fran: je hebt je al 2 beantwoord die van "wanneer komen ze terug?" en die van "mag ik het zeggen tegen Leon dat ik het weet?". Maar ik heb nog. Wanneer gaat hij het vragen? Mag ik Vio opwarmen dat ze ja zegt? Hoe duur was de ring? ZEG ASTUBLIEF DAT DIE RING DUUR WAS. Ze verdient een dure ring! Hoe ziet de ring eruit? O wacht, als hij een foto stuurd dan ziet Vio het. Moet ik dan echt 4 dagen!
Erik:WOW! sommige kan ik iet antwoorden ik weet wel dat hij mij en je moeder toestemming heeft gevraagd en we zeiden ja e dat hij het vandaag ging doen. Je mag haar niet opwarmen of anders komt ze het te weten. Ik heb de ring nog niet gezien want hij heeft het zelf betaald maar hij zei dat het heel duur was. En Leon ging me bellen wanneer ze ja of nee zegt.
Fran: omg ik was vergeten dat ze nee kan zeggen.
Diego: oke dat zijn genoeg vragen nu naar bed.
Diego en ik kregen een bericht. Het was het verhaal van Clemont. Hij heeft het uit gemaakt met Vera( Gerry) en is nu in Kaui, Hawai en zit een straat verder van het hotel van Leon en Violetta. o nee, dit gaat slecht aflopen. Hoe wist hij dat die daar waren. En net nog wanneer Leon de belangrijke vraag gaat stellen! oh, ik haat Clement. Leon dacht dat hij was verandert. Maar ik weet dat er iets aan de hand is want hij post noiit iets op zijn verhaal over vakantie. En hij zegt " op vakantie na de break-up met Vera" hij lijkt zo blij. Ik denk dat ik Vera moet bellen om de kijken wat hier aan de hand is.
Fran: hij stuurd nooit iets op zijn verhaal. Zeker niet iets van ( ze zegt met een rare stem) " op vakantie na de break-up met Vera" hij stuurd nooit iets op zijn verhaal en zeker niet dat hij op vakan tie is een break-up. En ook toevalig nog een straat verder dan het hotel van Vio en Leon.
Diego: we moeten eerst Vera face-timen en daarna waarschuwen we leon
Erik: wacht is Clement en Vera niet de mensen die Vio en Leon uit elkaar waw halen in het 3de jaar van de studio?!
JE LEEST
The Prince and his Princess 2 Dutch(Sequel to "The Prince and his Princess")
Fanfictiondees boek is een vervolg van het boek "The Prince and his Princess" maar deze is in het nederlands. Het boek gaat over Prins Leon en zijn zus(je) Fransesca. Fransesca is samen met Diego, en Leon met Violetta. Leon en Violetta hebben veel meegemaakt...