Vera POV's
???: (klapt in zijn handen goed) goed gedaan Clement. Echt goed gedaan
Clement: Leon ik wist niet dat je daar stond, sorry.
Leon: zeg dat tegen men verloofde (dan kwam van achter Violetta)
Violetta: hoe kon je?
Clement: eigenlijk ben ik niet sorry. Je weet alles wat ik zei is waar. Hij is niet goed voor je. Zoek iemand beter dan hem. Bevoorbeeld mij. Hij is slecht, hij is nooit verandert. Violetta je bent mooi. Je ben lief en grappig. Hij heeft niets. Hoe konden al die meisjes verliefd zijn op hem. Hij verdient niemand. (daarna stapte Leon boos weg.)
Violetta: HOE DURF JE CLEMENT!! Hoe durf je zo te praten over hem. Hij heeft mij nooit achter gelaten. En hij had redenen genoeg om me achter te laten. Maar toch heeft hij dat nooit gedaan. Als jij wist hoe hard Leon voor voor me heeft gevochten in het 1ste jaar. Of vraag maar aan Diego en Ludmila. Die hebben echt alles gedaan. Nog erger dan jij. Hij heeft me wijsgemaakt dat Leon een gitaar kapot heeft gemaakt! Toch om alles hadden we dezelfde dromen. En we groeide naar elkaar.Hij heeft me vergeven doen ik me verkleedde alseen ander mens! En hij heeft me gered doen ik van meters hoof naar beneden viel. Hij had me gered doen de band van ik en mijn papa kapot was. Die man is alles wat ik me kan wensen. Soms denk ik hoe ik hem verdien omdat hij te goed is voor mij! (ik zat te huilen)
Clement: wow Vilu, dat was hard
Violetta: HET IS VIOLETTA VOOR JOU! Vera ik zie je straks, ik stuur je
Vera: ga snel Leon zoeken. Ik praat met Clement
Violetta: oke dank je Vera voor alles (Vilu glimlachte en ging zoeken naar Leon. Ondertussen Vera boos naar Clement keek)
Vera: wat heb je gedaan!!!
Clement: wat? Ik heb gedaan wat ik moest doen. Nu gaan ze niet trouwen
Vera: heb je niet gekeken naar de ringvinger van Violetta?
Clement: wat bedoel je?
Vera: doen je die grap uithaalde belde ik Nicolas. Die heeft je meegenomen naar Argentinië. Endan heeft Leon haar ten huwelijk gevraagd. Hij houdt zoveel van Violetta dat die haar ten huwelijk vraagt. Violetta houdt zoveel van van Leon dat ze ja zei. Maar maak je meer zorgen over je al je vrienden dan alleen Violetta.
Clement: hoe bedoel je? Misschien ben ik Leon kwijt maar ik Maxim Federico Broadway Camila Fran en nog meer.
Vera: je weet toch dat al die personen Vilu en Leon zijn kant op gaan want ze die veel langer kennen dan jou. En ook om nog iets. ( ze pakte een camera die verstopt was in een struik) alles is gefilmd voor je vader en al je vrienden. Ik zal het maar goed maken met Leon. Ik wil je nog een video laten zien van de huwelijks aanzoek. (liet het filmpje zien)
Clement: (hij was verdrietig en een beetje boos en stapte weg) ik dacht dat Violetta van me hield ( hij stapte door het park)
3de persoon POV's
Violetta: (Vio zocht door het park en roepte zijn naam. en vond hem op het bankje waar hen liefdes verhaal begon. Ik ging naast zitten )
Leon: je weet alles wat hij zei is waar. Ik verdien je niet je bent te goed. Ik moet beter single zijn. Je kan beter met hem trouw- ( Vio onderbrak hem)
JE LEEST
The Prince and his Princess 2 Dutch(Sequel to "The Prince and his Princess")
Fanfictiondees boek is een vervolg van het boek "The Prince and his Princess" maar deze is in het nederlands. Het boek gaat over Prins Leon en zijn zus(je) Fransesca. Fransesca is samen met Diego, en Leon met Violetta. Leon en Violetta hebben veel meegemaakt...