Leonetta is verloofd! - Part 6

9 0 0
                                    

Vio POV's

Violetta: ik kan het niet...

Leon: wat?

Violetta: ik kan niet geloven dat je dit vraagt. JA! JA IK WIL! DUIZEND KEER JA!!!!!

Ik keek eerst in schok en daarna mega blij. het publiek juichten mega hard. Ik en Leon knuffelden en daarna kusten ik hem en hij kuste terug. Doen we klaar waren deed hij de ring over mijn ringvinger. Daarna roeptte Fran " LEON, ONS PLAN IS GELUKT." Leon lachte en knikte ja. Ze knuffelde Leon doen we af het podium gingen en daarna mij. we knuffelden iedereen en ze zeiden allemaal proficiat. Ik dacht dat de verassing was dat heel onze familia in Hawaï was. Maar ik heb 2 verrassingen gekregen op 1 dag! Beste dag ooit. Nu vraag ik me wel af wat Fran bedoeld met ons plan is gelukt?

Violetta: schat wat bedoeld Fran met "ons plan is gelukt"?

Leon: ik wauw je de vraag gisteren vragen. Maar Clement kwam ertussen. Ik weet niet als hij er expres of per ongeluk tussen kwam. Vera had alles gezien en zei zat de bellen met Fran en Diego. Fran en Diego zagen de helft van dat Clement mij negeerde. Vera zag alles en Fran had een plan en Vera volgde me ondertussen ze haar gsm vast had. Fran heeft dan in een soort groep gestuurd me alle meisjes erin en dan onze ouders nog apart. En doen kwam iedereen naar hier. Vera was sorry dat ze ons uit elkaar wauw halen. Dus heeft ze er voor gezorgd dat Nicolas naar kwam. En Clement naar Argentinië de brengen.

Violetta: ik had al een gevoel dat Vera is verandert. Ik moet haar bedanken. (ik keer rond me en zag Vera niet) waar is Vera.

Fran: ze dacht dat je het niet leuk ging vinden dus zit ze in een restaurant hier 2 straten verder had Vera gezegd.

Violetta: Vera toch. (ik pakte mijn gsm en belde Vera met camera aan)

Leon: wie bel je?

Violetta: zal je wel zien

face-time gesprek

Vera: Violetta! heb je ja gezegd? ZEG ALSTUBLIEFT DAT JE JA ZEI!

Violetta: (lachte samen met Fran en Leon) ja, ik heb ja gezegt

Leon: ze had me wel een kleine hart-aanval gegeven

Vera: YES! Leonetta naar de volgende stap! En ik ben nu buiten in een park dus ik mag roepen. Maar waarom bel je me?

Violetta: om 2 redenen. ten eerste dank je dat je Clement naar Argentinië hebt gebracht dat hij er niet meet tussen kan komen.

Vera: (Vera glimlachte) graag gedaan

Violetta: en ten tweede. Dat je nu naar hier moeten komen. Omdat ik je een dikke knuffel moet geven als dank je om Clement weg te sturen. En je moet ook komen om de feesten want het mag van mij en ik hoop ook van Leon (Fran, Vio en Vera keken naar Leon)

Leon: als het mag van Vio, mag het ook van mij.

Vera: oke, dank je Violetta ik kom nu.

Violetta: vanaf nu is het Vio

Vera: oke dank je vio (zei ze me een glimlach)

The Prince and his Princess 2 Dutch(Sequel to "The Prince and his Princess")Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu