POV: KOEN
Eenmaal aangekomen terug bij Rob en Mila hun huis zetten we met ze alle de camera's klaar en praten we nog een beetje over hoe we de video willen opnemen. "Dus hoe gaan we het doen" vraag ik aan de rest "Ik dacht bijvoorbeeld dat ronde 1 ik alle schalen maak en dan niet mag kiezen maar jullie laat kiezen en dan ronde 2 Mat ofzo totdat iedereen is geweest en dan opnieuw" stelt Raoul voor "Ja is goed" zeggen we met ze alle in koor. "Jaja het is weer tijd voor een EETWEDSTRIJD!!" Roept Milo in de camera "Ik ga jullie zo hard in maken" lacht Mila "Brie je bent een meisje je bent geen concurrent voor ons" antwoord Milo terug "Je zal je verbazen" antwoord ze. "Goed hier is ronde 1" zegt Raoul terwijl hij de borden neer zet.
POV: MILA
Iedereen onderschat me ik kan het van hun gezicht aflezen maar ik ga ze verbazen echt, als het mee zit.
Koen heeft ondertussen de borden al verdeeld dus nu tijd voor de onthulling "WAT DE BRIE IS DIT" zegt Milo als hij de witlof van zijn bord afpakt "Dat Milo dat noem je nou witlof" antwoord Raoul ik zie Milo van binnen huilen, "Je stelt je echt aan" lach ik hem uit, hij doet me sarcastisch na. "Eyy tomaat" "Past goed bij je Koen" lacht Rob "Ja maak jij open dan" "Chocolade broodje lekker" "Dikke Brabander heeft geluk" rolt Milo met ze ogen. "CHOCOMEL AAAA" "Jezus Mat je schreeuwd de oren van me kop" zeg ik op een geïrriteerde maar lieve manier. "Lekkerr" zegt Roel als hij ze bakje granola ziet, dan is het zo ver mijn gerecht "SUSHI" zeg ik blij. *Tijd skip 21:27*
De finale het gaat tussen mij, Milo en Mat.POV: RAOUL
Als de borden klaar zijn geef ik Milo, Mat en Mila allemaal een eigen bord. "Rob telt zo af van 3 naar 0 en dan mogen jullie het er af halen en meteen eten, het is allemaal het zelfde dus wie het best wint" kondig ik aan "3..2...1..0" zodra Rob klaar is gaan ze als tijgers op hun prooi. Ik zie ze allemaal eerst staren naar de producten die ze voorzichtig hebben liggen. "Ja Milo wat is dat" zegt Koen uitdagend weetende dat het vis is. "Hou je bek!" Antwoord Milo en begint snel aan de sardientjes, terwijl Mila het al opheeft en aan de warme chocolademelk zit, Matthy begint eerst met de roze koek en beukt daarna de sardientjes weg. "Het is zo spannend dames en heren, Matthy begint aan zijn Chocomel wat hij als laatste moet, Mila zet haar glas net neer en Milo die is aan het kotsen" verteld Rob in de camera en niet veel later is Mila klaar "OP KLAAR!" "Goed gedaan schatje" Rob omhelst haar.
POV: ROBBIE
"Trots op jou" fluister ik in haar oor "Je dacht dat je kon winnen he Milo" zegt Mila terwijl ze hem uit lacht "Jaja mondje houd-" en hij spuugt weer alles uit gelukkig voor hem in de emer. "Gefeliciteerd Mila met de winst en we zien jullie volgende week weer joe!" Koen sluit de video af. "Was echt niet normaal spannend" "Ja vond ik ook Mat" antwoord Mila. We ruimen alles gezamenlijk nou ja iedereen behalve Milo die ligt op mijn bank "Gaat het?" Roep ik Milo's kant op "Ja nu wel weer gelukkig" zodra hij klaar is met praten neemt hij afscheid van ons en rijd weg naar huis, zo volgen de andere hem ook.
POV: MILA
Als de jongens weg zijn kak ik in, ik ben dood moe van deze dag "Schat wanneer was die eind optreden van jou ookalweer?" "Volgende week zaterdag dus over 1 week en 4 dagen, morgen moeten je even de kaartverkoop in de gaten houden" "Zal ik doen, wil je de andere jongens ook mee?" "Ik kan het sturen in de groep" "Nee ga jij maar slapen ik weet dat je moe bent, ik doe het wel" hij drukt me een kus op de lippen en geeft nog een knuffel "Slaaplekker schatje" "Slaaplekker lieffie" antwoord ik moe terug. Snel Pyjama aan, tanden poetsen, make-up er af en pitten.
Robs telefoon:
Bankzitters👑
Hey jongens lijkt het jullie leuk om volgende week zaterdag naar de einddansshow van Mila te gaan (24 juni om 19:00).
Tuurlijk lijkt me gezellig, ben er bij!~Mat🤟
Ik ben er ook bij!~Koentjee🤙& Roelliee💪
Lijkt me gezellig!~Milotjee👊
Okee ik koop dan morgen 5 kaartjes en stuur jullie allemaal tikkie🫶
-
Ik plaats dit 2 dagen voor Afas wie zie ik all ages golden circle?
JE LEEST
Ik Verlaat Je Nooit Meer!
FanfictionVervolg van Ik Ben Er Voor Je<3 Mila en Rob hebben een gelukkige relatie,wat is er gebeurd met Liv de beste vriendin van Mila of is ¨Beste¨ iets te veel... Je doet een study bij Lucia Marthas, het is super gezellig, maar zou 1 dans alles veranderen...