Ik wil je niet kwijt

48 0 1
                                    

POV: MATTHY

Ik weet waar Mila het over heeft, hij struggelde heel erg met Sh hij wou er nooit over praten omdat hij dacht mensen tot last te zijn, hij verteld niet veel echt niks bijna. Ik ben erzelf achter gekomen bij Casa del huts. "Mila heeft gelijk, ik ga opzoek" Ik ren naar de auto maar weet eigenlijk niet waar ik naar toe wil, waar zou Rob zijn 'Mat je weet dit wel je bent ze beste vriend.' 'Ze ouders? Nee, Eindhoven? Waarschijnlijk' ik besluit naar Eindhoven te rijden grote kans dat hij daar is.

POV: ROBBIE

Waarom ik, waarom altijd ik. Kan ik niet 1 dag gelukkig zijn, 1 dag! Is dat te veel gevraagd. Ik wil niet terug naar mijn depressie het ging eindelijk zo goed maar alles word verpest. Enigste plek waar ik mijzelf kan zijn is waar ik nu ben, Eindhoven het prachtige Eindhoven en niet zo maar Eindhoven het Psv stadion. Nou ja meer de fan shop het stadion was dicht. Toch voel ik mij mezelf hier en alsof de club mijn gevoelens mee kunnen voelen, toch blijft er 1 stemmetje 'Je verdiend geen liefde' 'Ze zag niks in je heb je dat echt niet door?' 'Kom op man schele je ziet toch dat ze je gebruikt' Die laatste zin snijd diep in mijn hart dat kan niet ookal klinkt de stem zo echt..

POV: MILA

Ik kan Mat dit niet in zijn eentje laten doen ookal weet ik dat het geen slim idee is als ik mee ga ik moet het doen voor Rob "We moeten Rob vinden" "Maar je show dan?" "Dat is nu veel minder belangrijk Milo eerst Robbie vinden" met die woorden gezegd sprinten we met ze alle naar de auto van Raoul. "Waar is hij eigenlijk" vraagt Koen dan herinner ik mij dat ik zijn live locatie heb "Ik kijk" maar zodra ik de locatie app open zie ik zijn locatie nergens "Shit hij heeft hem vast uit gezet" "Geen zorgen ik bel Mat wel even" Raoul belt Mat en meteen neemt hij op.

POV: MATTHY

"Hey Roel umh slecht nieuws ik kan Rob echt nergens vinden" antwoord ik als de telfoon over gaat "Ook niet bij Psv" "Nee Roel dat is meteen de eerste plek waar ik keek" Dan schiet het me te binnen hij is vast bij het meer waar we vaak hebben gezwommen toen we 'klein' waren. "Roel ik weet dat waar hij is ik stuur me live loca en kom zo snel mogelijk" "Is goed Maatje we komen" nadat ik heb opgehangen race ik naar het meertje, hij zal het toch niet echt doen. *10 minuten later* iets in de verte zie ik een jongen in een blauwe jas op de brug staan, de brug is zo'n 20meter van het water af. Steeds kom ik dichterbij en dan zie ik het ja het is Rob, ik zet mijn auto zo dichtbij mogelijk en ren het laatste stukje. "ROB WACHT NEE!"

POV: ROBBIE

*20 minuten eerder*
De gedachtens overheersen en besluit te lopen naar het meertje dichtbij zo'n 15 minuten lopen. De grachten worden erger en erger had ik maar een mesje dan was alles zo in 1x opgelost. Eenmaal aangekomen bij het meertje sta ik op de brug, 'Doe het' 'Spring' 'Zet de stap' alleen die woorden spelen af in mijn hoofd, ga ik serieus 'mijn' meisje hoh wacht dat meisje mijn leven laten veranderen? Kom op Rob je weet toch beter dan dit
"ROB WACHT NEE!" Maar de stap is al gezet..

-

Ziet Matt serieus zijn beste vriend voor zijn ogen verdwijnen? Dat lees je later, hoe is jullie dag?🩷

Ik Verlaat Je Nooit Meer!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu