POV: RAOUL
Opname dag een best normale dag ondanks dat Rob er nog niet is, zelfs Koen is optijd en dat is hij nooit het is overduidelijk dat we alle maal wouden weten hoe het ging met Rob, ik besluit hem een appje te sturen:
Klein broertje🫶🏼
Hey Robje, ik wou even weten of je naar kantoor kwam volledig begrijpelijk als je niet wil komen, hopelijk is alles goed met je.
Het bericht is niet aangekomen, raar ze telefoon staat vast uit ach hij reageert later wel, ik maak me niet zo druk hij is in goeie handen.
Na 20 minuten is het bericht nogsteeds niet aangekomen dus besluit wat te vragen aan de jongens "heeft een van jullie Rob gister nog gesproken?"POV: MATTHY
"Ik was gister avond bij hem, hoezo?" "Hij reageert niet op me appje en is ook nog niet hier" je kan duidelijk zien dat Roel bezorgt is "Het is vast niks, denk gewoon nog in slaap" Ik probeer hem gerust te stellen. "Roel gister was niet niks he hij moet er zelf ook van bij komen" zegt Koen waarop Raoul knikt "Ik ben gewoon bezorgt na alles en vooral gister" "Zal ik Mila anders appen?" Stel ik maar voor "Goed idee" antwoord Milo.
Milaatjee💃
Hey hey hoe gaat het met Rob?
Gelijk krijg ik een antwoord terug best logisch het is namelijk al half 12.
Hij ligt nog te slapen, is het erg als hij morgen naar kantoor komt en vandaag gewoon rustig aan doet?
Nee is helemaal niet erg we snappen het! Hou ons op de hoogte
Zal ik doen!
"Rob ligt nog te pitten, Mila houd ons op de hoogte" "Oke mooi dat ook weer opgelost" zegt Koen "We moeten wel echt een video opnemen" zegt Raoul opeens "Zonder Rob dan?" "Ja er is geen andere keus.
POV: MILA
Het is inmiddels 12 uur en ik hoor voetstappen naar de woonkamer komen "Hey lieverd hoe voel je je" "Mah" "Ga zitten ik maak wel ontbijt voor je" "Nee ik kan het wel" iets zegt in me dat het niet gaat "Rob kom ga zitten" als een soort klein kind trek ik hem mee naar de bank en zet hem neer met een boze maar ook zielige blik kijkt hij me aan "Kom op ga nou niet zeggen dat je je top voelt want we merken beide dat je duizelig bent" met die worden gezegt maak ik wat ontbijt voor hem. "Rob?" "Mh" Hoor ik vanaf de bank "Vind je het erg als ik 2 uurtje niet thuis ben geen zorgen is maar dansen" Wat bedenk ik met me stomme hoofd Miel doe normaal je weet donders goed dat dit niet goed is. "Jahoor doe voorzichtig ik red me wel" "Zeker?" "Schat ik red me wel 2uurtje en ik moest toch nog iets regelen" "Oke ik vertrek over ene klein kwartiertje hier is je eten en dan kleed ik me snel om".
POV: ROBBIE
"Weet je het echt zeker?" "Jaaah" dit zeg ik nou echt voor de duizendste keer wel schattig dat ze zo om me geeft. "Oke doei lieffie" haar zachte lippen raken kort mijne aan voordat ze de deur uitloopt zeg ik nog snel "App als je bent aangekomen en als je naar huis gaat!" "Zal ik doen!" En de deur is dicht, zo snel mogelijk pak ik me telfoon en zie dat Raoul me heeft geappt.
-
We zitten ongeveer aan het einde van het 2de deel er komen nog zo'n 2/3 delen aan!
JE LEEST
Ik Verlaat Je Nooit Meer!
Fiksi PenggemarVervolg van Ik Ben Er Voor Je<3 Mila en Rob hebben een gelukkige relatie,wat is er gebeurd met Liv de beste vriendin van Mila of is ¨Beste¨ iets te veel... Je doet een study bij Lucia Marthas, het is super gezellig, maar zou 1 dans alles veranderen...