20:FINAL!!

44 6 1
                                    

16 yıl sonra..

artık,ailevi sorunlarını,okul sorunlarını,eğitim sorunlarını,çevre sorunlarını hep beraber aştılar. onlar artık evli ve mutlu. her geçen gün birbirlerine sevgileri daha çok artıyor.

çok kavga etselerde,her sene,aynı günde,aynı ay içerisinde hep o sahile gelirlerdi. minho artık öğretmen değildi,işini bıraktı. hyunjin daha önceden okulu bıraksada sonuçta sevgilisi öğretmendi ve kendi imkanlsrıyla mezun oldu. artık ikisi de reşit insanlar. ve evliler.

maddi durumları çok iyiydi. 2 köpek ve 3 kedileri var. arkadaş ortamları mükemmel. eskiden hyunjinin hiç arkadaşı yoktu biliyoruz. artık neredeyse yaklaşık 60-70 arkadaşı var. aynı zamanda minho ve hyunjin hem 2023-2039 yılı en sevilen çifti oldu. hem de çoğu markaların baş yüzü oldu. onlar korenin en popüler çifti.

ikisininde ailesi onlarla artık gurur duyuyor.
çünkü ikiside başardı.

kısacası hayat hikayeleri şu şekilde;

arkadaş çevresinin hiç olmadığı hyunjin ailesinin şiddetine maruz kaldığı gece minho onu kontrol etmek için saat 7 gibi yazdı fakat hyunjin akiam 12den geç gördü. sebebi belliydi. bu mesajlar nereye kadar? en son minho Hyunjin ile yüzyüzr konuşmak için rastgele bir yerlere gitti. ikisi birbirinden hoşlanmaya o zaman başladı. yavaş yavaş açılınca birbirlerine.. sevgili oldular. hyunjini evinden minho kurtardı.

minho ne yaptıysa hyunjin için,hyunjin ne yaptıusa minho için yaptı.

sex girişimleri biraz alçakta olsada minho düzeltti. böylelikle onlar evlendi. şu an mutlular. gerçekten mutlular.

işte fic bu kadardı buraya kadar okuyan 1,01K kişiye teşekkür ederiz. Yeni ficlerde görüşmek üzere !!

hocam ben iyiyim - hyunho^'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin