Bilmiyorum nasıl nerden başlayacağımı tek bildiğim şey yoruldum çok yoruldum..
En başta kalbime çok sağlam bi temel atıldı güvenle hiç yıkılmayacakmış gibiydi ya da ben öyle hissetmek istiyodum bilmiyorum herşey çok iyi çok güzel hatta mükemmel sonra ne oluyorsa onu hala bende anlayamıyorum birden bire yıkılıyo üstüme herşey aşk nefret huzur mutluluk hüzün ne varsa, kurtarılıyo bi şekilde bunlar ama hissediyorum birşeyler var hala diplerde enkazın altında bi yerlerde hala var güven . Işte herşey o güven yüzünden oluyo , bi şekilde enkazı toparlıyorum en çok yarayı ben alsamda tek başıma uğraşıyorum birşeyler bitmesin diye sonra ne oluyorsa yardıma geliyo tekrardan atalım ilişkinin temelini diyo bişey diyemiyorum çünkü çok seviyorum sesim soluğum kesilmiş, neyse atılıyo temel ama çok sert ve sivri bi yandan güvenle sıva yapılıyo ama bi yandan da deşiyo yaraları iyice kanatıyo yaralar zaten taze acıyo çok acıyo. Atılıyo temel en sonunda zorluklarla sonra temeli atan köşeye çekiliyo ben o yaralarla bi yandan inşaatta olan ilişkiyi devam ettirmeye çalışıyorum bi yandan kanayan yaralarımı sarmaya çalışıyorum bi yandan da kalbimi - kendimi avutuyorum zor ama çok seviyorum. Bi süre sonra kendimi bırakıyorum artık sadece o var benim için sadece onun olduğu şeyler diyorum Didem sen ilişkiyi devam ettir diyorum ama tek başıma bi yere kadar yapabiliyorum ondan yardım istemiyorum canımın acısını dindirsin yeter ben o umutla kelebeklerin bile ömrünü uzatırım tabi o bunun farkında değil bi şekilde zaman geçiyo ama zar zor onda çoğu şeyin zorlama olduğunun farkındayım ama değilmiş gibi yapıyorum oda farkında olduğumun farkında aslında herkes herşeyin farkında da ...
Ben bile unuttum ne zamandır sevdiğimi kalbimi hissetmiyorum sanırım sarıldığında onda unuttum.
Bebeğim unuttuğun bişey var küçük kalbin bende, bugünde özledim özlüyorum her an daha çok özlüyorum zaman geçiyo ben özlüyorum.
Sen benim kalbimin Başkenti, Ankara'mın denizi, İzmir'in karı, resmin en güzel boyası,ağacın en tatlı meyvesi çok seviyorum seni.
Güven kelimesinin her harfinin hakkını teker teker veren adam sevgilim bitanem çok seviyorum seni şu hayatta söylemekten vazgeçemeyeceğim şeydir seni sevdiğim Başkentim iyiki varsın bunu sana yazmadım ama senin için yazdım bunu okumayacağını biliyorum ama seni satır satır kelime kelime harf harf yazmayı çok seviyorum.
Girmesin mesafeler aramıza sen Sakarya'ya öğret gerçek aşkı ben Ankara'ya ..