"Kız zilli ayağını kırmayı nasıl becerdin?" Kahkahaları hastane de yankılanıyordu
"Bana bak Özge sana buradan sana bir uçarım Ankara ya varır gelirsin benim asabımı bozma ben burada acı çekeyim sen bana gül bide en yakın dostumsun oluyor mu böyle"
"Tamam tamam gülmüyorum gülmeyeceğim anlat hadi nasıl becerdin böyle sakatlanmayı" içime derin bir nefes alıp verdim ve anlatmaya başladım
"Şöyle oldu... sen benim hastalığımı biliyorsun tam üniversite den çıktım eve geliyordum annem aradı evde ekmek yok gelirken al diye"
"Eeeee sonra"
"Ben tam ekmekleri aldım eve gidiyordum ki şu bizim mahalleden aşağı mahalleye inen bir toprak yol vardı ya"
"Bir sürü var kızım bizim mahallede hangisi"
"Ya hani Meltem Teyzemin evi var"
"Tamam şimdi çıkardım devam et"
"Yan eve yeni sahipleri taşınmış, Meltem teyzeyi de ikna edip yolu kaptırmışlar"
"Sen bu olayın neresindesin onu çözemeye çalışıyorum"
"Şey oraya örülen duvar benden biraz uzundu bende içimden dedim ki neden olmasın buradan tek atlamada geçerim"
"Umarım düşündüğüm yapmamsındır"
"Ne geldi ki aklına"
" o duvardan atladığını"
"İşte benim canım dostum nasılda biliyor kankasını"
"Konuyu cıvıtma konuya dön hemen"
"Ekmekleri kenardaki ağaca astım bir iki adım geriye gidip hızlıca koşarak duvarın üstünden atladım"
"İyi bok yemişsin"
"Atlarken aşağıya bir baktım duvarın alt tarafında duvarı yaparken kullanılan kırılmış pirketler vardı anlayacağın molozlar temizlememişler, kırılan ayağım tarafındakiler bayağı büyüktü, durum özeti geçeceksem ayağım kırılmış, kolum ve karnımda ezikler ve çizikler var, birde en önemsiz olanı kafam yarılmış"
"Kızım nasıl önemsiz ya manyak ya sana bir şey olsaydı"
"Knk kanı görünce bir tırsmadım diyemem"
"Nasıl kurtuldun peki oradan"
"Hani başta bahsetmiştim Meltem Teyzemin yeni komşuları var ya"
"Evet"
"Onların büyük oğlu evdeymiş, ben o acıyla öyle bir çığlık atmışım ki benim sesimi duyup dışarı çıkmış beni öyle görünce hemen kucağına alıp hastaneye getirdi sonrada tedavim bitinceye kadar yanımda bekledi vallahi annem babam gelinceye kadarda bir ton da azarladı"
"Kızım yapmışsın yapacağı bir tık haklı gibi"
"Kız Özge ben isteyerek mi yapıyorum bu hastalığı ben istemedim biliyorsun o beni seçti"
"Konuya mi dönsen sapma şimdi"
"Sonra bir şey olmadı babam durumu izah etti hem teşekkür etti sonrada özür diledi babam, babamla biraz konuşup dışarı çıkıp gitti"
"İnsan bir geçmiş olsun der knk"
"Boş ver onu babam yine beni tuttu, anlımdan öpüp karakola döndü annemde sinirden dört köşe sen eve gidince görürsün diyor kesin terlikle dövecek sen de gelsen diyorum yarın belki dövmez öbür günde unutur"
"Knk kusura bakma gelmem annen beni de kendi kızı olarak sayıyor artık bende dayak yiyorum geleceksem de Mustafa amca gelince gelirim seni rahat bırakayım da sen de uyu"
"He ben sana onu söylemeyi unuttum ben 24 saat uyuyamam doktor söylemiş, knk ben burada çok sıkılıyorum ne yapsam acaba yangın zilini falan mı çalsam"
"Knk yapma diyeceğim ama yapacaksın ben diyorum ki sen şimdi enerjini hiç harcama akşam ben gelince abine makyaj yapalım" aklıma direk demir abim gelmişti hafif korkunca sitemli çıkan sesimle
"Demir abim bizi öldür asker adama şaka yapılmaz Özge geçen sefer kareye çevirdi beni ben buna yokum kusura bakma"
"Kim sana ona yapacağımızı söyledi Özgür e yapacağız"
"Kızım yazık değil mi abime zaten çok göremiyorum doktor olduğundan beri"
"Bana ne kızım geçen hastaneye gittim benle ilgilenmedi"
"Knk adam senin onu sevdiğini bilmiyor ki sadece benim arkadaşım olarak biliyor"
"Seçimini yap ben mi abin mi"
"Tabi ki de sen ama kıyamıyorum ona sırf benim için doktor oldu ama yine de sen bilirsin yap de yaparız gülüm...
tam bu esnada şarjımın 3 düştüğünü görünce
" knk ben kapıyorum telefonumun şarjı az yarın görüşürüz iyi geceler bebeğim"
"Yapacağız caymak yok, öpüldün aşkım annene selam söyle sana da diyecem de sen uyumayacaksın"
"Aleykümselam Tamam kapat" Özge kapattıktan sonra annemin getirdiği çantadan şarj aletini aldım takacak piriz aranırken üstümdeki fişi fark ettim yataktan doğrularak fişi çıkardım yanımdaki aletten sesler gelmeye başlamıştı bende ne yapacağımı bilemezken annem ayağa fırlamış bana bakıyordu annem tam konuşacağın da kapı anı şekilde açılmış içeri üç tane doktor girmişti....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cesaretin var mı
AcakCesaretin var mı Zehra için böyle bir şey yok, kim fazla cesur birini sever ki ben Zehra şimdiye kadar aklıma koyduğum her şeyi yapabilirim sevmek ve sevilmek dahil