Elif'ten
Salona geçtik cebinden bir kağit çıkartıp verdi"Bune?!"dedim Batu bunun içinde kuralların yazılı olduğunu ve önemli bir işi ciktigini söyleyip gitti ben korkuyordum bir anda evde bir sürü adam belirdi ve bir tanesi elif hanım bizi Batu bey gönderdi dedi bende tamam dedim kağıdı açıp okumaya başladım
1-Her nereye gitsen(otursan)benim kucağımda gideceksin
2-Sana aşkım bebeğim vs dediğimde bağırmayacaksın
3-Evde ben yokken çok açık giyinmeyeceksin
4-Seninle benim odamda sarılarak uyuyacakız
5-Her gün 3 defa öpüşcez
Neee ne saçmalıyor bu hayatta yapmam bunlari.Kapi açılma sesi geldi gelen batuydu beyaz gömleği kipkirmiziydi ve çok kokuyordu bana bebeğim kagdi okudusan daha iyi git üstüne bir şeyler giy gel dedi bende onu sinir etmek için en açık kıyafetimi giydim(Temsili)
Yada gidip en kapalisini giyiyim çünkü bu beni yer hemen giyinip çıktım batuda giyinmisti kasları çok belli oluyordu aaa ben ne düşünüyorum yav Batu bir anda beni dikizlemen bittiyse gel kucağıma yada ben alayım sende yorulma yemek yeriz beni kucağına alınca hemen çırpınmaya başladım sırtını yumrukladim "YA BİRAK BENİ!!"diye bağırınca "bebeğim hayatımın anlami biraz daha bağırirsan seni bodrum katına kilitlerim" diyince susmak zorunda kaldım beni kucağından indirmeden sandalyesini çekti ve oturdu tabiki beni kucağına otutturdugu için sasirmamalayiz yemeğimi yedirirken bir yandan da kendisi yiyordu bir anda "Batu"diyince batuda"hı" dedi ben "sen eve niye kirli geldin"deyince bir anda gerildi ve "Bosver"dedi ben meraktan ölürdüm ama bir şey demedim birlikte salona geçip beni kucağına oturtup film izlemeye başladık benim uykum geldiği için kendimi daha fazla tutamayıp batunun omzunda uyuya kaldım bir anda birinin beni kucağına almasıyla gözümü aralamaya çalıştım ama birisi"uyu bebeğim benim seni odamıza goturcem"ve bende zaten daha fazla dayanamayarak uykuya daldım.
Batu'dan
Meleğim omzumda uyumuştu bende rahat uyusun diye onu kucaguma alıp odamıza koyduktan sonra dışarıya melegime abur cubur almak için ciktim...ARKADASLAR SİZCE NASİLDİ 340 KELİME YAZMİSİN İNŞALLAH DAHA FAZLA YAZABİLİRİM BU ARADA SORANLAR OLMUS ELİF BATUNUN MAFYA OLDUGU NU BİLMİYOR!!OY VE YORUMLARİ UNUTMAYALİM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya ve Miniği
ChickLitarkadaşlar bu benim ilk kitabım kötü ise lütfen linçlemeyin ve yorum yapıp oylamayı unutmayiin;)