Kapıyı açar ve denizin karşısına 3 tane adam çıkar birisi x diğer 2 sini tanımıyordur deniz yutkunup geri dönmek için geri adım atar ama x onu bileğinden çekip içeri atmıştı
Ve hepsinin yüzünde maske vardı
Deniz hüngür hüngür ağlarken x maskenin içerisinden dudağına bir öpücük kondurur adamlar denize yaklaşıp onun altını soymaya çalışırlar deniz bağırıyor ve en sonunda"X BENİ KURTAR"diye bağırdı x şoför koltuğunda olduğu için göremiyordu ve arkasını dönünce yarı çıplak denizi görür ve "Benim kızıma he" Der ve adamın biri vurur ama üzerinde mermi geçirmez yelek olduğu için bir işe yaramaz adamın yakasından tutup boğazından vururken diğer adam denizi boğuyodu ve o adamdan denizi alıp dışarı çıkmışlardı maskeden aşağıya kanlar akıyodu deniz maskeyi çıkarmaya çalıştı ama x "yapma be kızım" dedi ve deniz durdu hiçbirşey söylemedi x "seni çağırmam hataydı"
Dedi deniz"tipsiz olduğun için mi maske takıyosun"dedi x büyük bir kahkaha patlattı ve "tek derdim tip olsa yavrum"dedi ve deniz"peki neden " x"ah polisler yüzünden"deniz"ne ciddi misin yaşa dışı ne yapıyosun ki"x"ben bir hackerım deniz bunu anlamayacak kadar aptal mısın telefonuna sızdım senin çünkü ilk defa aşık olmuştum" Deniz"Başka bişe yaptın mı"x"ha bide baranı vurdum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hacker
ChickLitx:telefonundaki videoları yaymamı istermisin bebeğim d: aptal telefonum bende x: bir video gönderildi x: bu sen değil misin 18+ okumak istemeyen rahatsız olan okumasın