Kaderim

25 1 15
                                    

Ben Rüya, 17 yaşındayım annem 2 yıl önce vefat etti. Abimle birlikte kalıyorum doğrusunu söylemek gerekirse üvey abim, yani babamın annemi aldattığı kadından olan çocuğu. Onun annesi bırakıp gidince annem bakmayı kabul etti 7 yıldır birlikte yaşıyoruz. Abim 20 yaşında çoğunlukla arkadaşlarında kalır gece eve geç gelir ama beni çok sever benim üzülmeme dayanamaz bende öyle çok seviyorum abimi. Babam zaman zaman eve geç ve alkollü gelir. 2 tane arkadaşım var Eda ve Melisa ikiside güzel kız Melisa bana biraz uzak oturuyor Eda ise yakın ama her gün birlikteyiz.

12 Nisan

Yine her zamanki günlerden birine uyandım evi gezindim babam evde yoktu abim erkenden uyanmıştı ama kahvaştıyı hazırlamamıştı şaşırdık mı? Hayır. "Günaydın abiş." dediğimde bana baktı hala uykusu vardı sersem gibiydi.

"Günaydın prenses." diyerek saçımdan öptü. "Abi, bugün geç mi geliceksin?"

"Bilemiyorum seni okula bırakmamı ister misin ?" Ehe buna hayır demem tabiki.

"Olurr." dediğimde komik bişey varmış gibi bakıp gülmeye başladı. "Ne gülüyon ayı mı oynuyo burda alt tarafı okula götüreceksin."

Birden gülümsemesi soldu "Tamam sustum hadi hazırsan çıkalım."

Okula geldiğimizde arabadan indim sınıfıma gittim her zamanki yerime oturdum her sınıfta olan en arka 4'lü olur ya heh işte bende o gruptan biriydim ama içlerinde en enerjik olandım Eda aşk acısı çekendi Melisanın düzenli ilişkisi vardı bide son olarak Alper o da flörtöz biriydi en rahatı bendim sanırım ne sevgilim var ne de sevdiğim oh mis.

"Bişey dicem sınıfa yeni biri geliyormuş."

Melisa "Kız mı?" diye sorunca başını olumlu anlamda salladı.

"Oha, çıkmadığın bir kız kulesi kalmış hala kız gelsin diye bakıyorsun ayrıca kız gelmedi bile senin nerden haberin oldu?"

"Manyak ya boşverin onu." Diye Eda cevap verdi ve zil çaldı.

"Ders neydi?" diye sorduğumda matematik hocası çoktan sınıfa girmişti.

"Gördüğün gibi matematik."

"Sınav var çalıştınız mı?" Edanın sorusuna Alper şaşırarak baktı.

"Ne sınavı ya ben çalışmadım bişeye?"

"Matematik sınavı ve senin yine haberin yoktu çünkü ders boyunca uyudun"

"Yooo uyumadım sadece gözlerimi dinlendirdim bu uyumak sayılmaz"

"Niye bütün gece beşik mi salladın?" Sorum onun canını sıkmış olmalı ters bir bakış attı alt tarafı espri yapmıştım sussam iyi olurdu matematik hocası orda konuşurken bizde burda konuşuyorduk ve artık kağıtları dağıtmaya başlamıştı.

Sınav başladı sorulara bir göz gezdirdim kolaya benziyordu Alper yine bizden bakmaya çalışıyordu. Hadi ama birazıcık çalışıp kendin geçebilirsin sınavları.

Sınav bitti hepimiz kağıtları verdik zil çaldı sınıfa yeni bir kız geldi adı Ecrin, Alper o kızla tanışmaya devam ederken biz kızlarla kantine gittik daha ilk dersten sınav olduğumuz için hepimiz düşük alabilirdik bu kesindi.

"Kızlar ben tost alıcam acıktım."

"Rüyacım canım arkadaşım bana da alsana."

"Melisa sıra beklesen nolucak ben hepsini nasıl taşıyım?"

Kader OyunuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin