11

146 14 21
                                    

Veee eveett resmen 1 yildir yokum ve yeni bolum aslinda yb yazmaya usenmistim 👉🏼👈🏼 neyse neyse kizmayin bana bolumu okuyun muaahh🤭

"YOONGİ?!"

Biranda bana bakmıştı. Ben bağırınca bizimkilerde duyup gelmisler biranda Yoongi'yi görünce şoka girdiler. (bende bim HDJWKALALKS)  o sırada Yoongi dondurmaları bırakıp koşarak uzaklaştı..

GECE; (saat 11),

Jimin'den:

Saat gece 11 ve ben yatağımda bugün olanları düşünüyordum. Ve bir anda aklıma Yoongi'ye yazmak geldi. Veeeee yazdım.

(Y/N; eskiden birbirlerini nasıl kaydettiklerini hatirlamiom ve bulamadim idare edinnn)

Pamuk şeker:

Yoongi?

                                                                             Yoongi(zorba):

                       Gecenin bu saatinde yazıp beni rahatsız etme.

Pamuk seker:

Yoongi sana ne oldu?

                                                                             Yoongi(zorba):                İlk olarak bana birazda yazarsan engelleyeceğim, sanane?



Pamuk seker:
Peki yazmam

                                                                              Yoongi(zorba):
                  Kendini acındıyorsun demek, anlıyorum ve beni         rehatsız etme lütfen.
                                                                              (Görüldü; 11.17)


Jimin ağlamaya başlamıştı neden ağladığını bile bilmiyordu ama ağlıyordu işte. O sırada taehyung onu duyup içeriye girmişti.

"Jimin'im noldu"

"Taetae -hıck-"

"Sarılalım -hıck-"

"Gel buraya"

Tae gidip Jimin'e sarıldı ve Jimin taehyung'a iyice sokuldu.

Taehyung'un gözünden;

Resmen şuan bir bebek bana sarılıyordu ve gittikçe daha da sokuluyordu. Yüzü, teni, vicudu o herşeyiyle mükemmeldi. Dudakları, dur bir dakika ne,  şuan taehyung Jimin'im dudaklarına bakıyordu ve aniden..

Dudaklarına yapıştı ilk 3 saniye boyunca Jimin, hiçbir tekpi vermemişti ama taehyung'u şok eden sey ise bir anda karşılık vermesiydi..

           

            

PEMBE | YOONMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin