Şuan Jimin ile öpüşüyorduk ve içimden şunları geçirdim
"Ahh siktir dudaklarının tadı neden bu kadar güzel ki?"
Şuan tüm odağım Jimin ve dudaklarındaydı. Tutkuyla öpüyorduk birbirimizi. Sanki bir an onunda bana karşı birşeyler hissettiğini düşünmedim değil. Ama mümkün bile değildi. Koskoca Park Jimin ve bir hiç olan Kim Taehyung.
Dudaklarımızı ayıran taraf ben oldum son bir kere Jimin'e sarıldım ve odadan çıktım. Hızlı bir şekilde banyoya girdim ne yapacağımı bilmiyordum. Duyduğum şeylerden biri "Taehyung neredesin?" O sırada sanırım panik atak gibi birşey geçiriyormuşum. Hızlıca elime gelni dağıtmaya başladım. Resmen sinirden gözüm dönmüştü.
Sinirlendiğim şey ise şuydu: Ben ve Jimin biz asla olamayacaktık. Jimin bu olaydan sonra benden nefret edecekti. Yani benim düşüncem böyleydi.
O sırada hatırladığıma göre elime hızlıca bir jilet aldım ve hızlıca bileklerini kesmeye başladım. O sırada kapı tekmeleniyordu. Birden kapı açıldı ve içeriye Jimin girdi. Biranda: "Taehyung Napıyorsun bırak hemen o jileti!"
"Jimin -hıck- s-seni çok s-seviyorum" "bende seni seviyorum"
Ve hızlıca Jimin'e sarıldım. "Sana birşey söyleyebilirmiyim?" "Tabiki Tae'm." "Seni öpebilirm-"
Sözümü kesen şey ise Jimin'in dudaklarımızı birleştirmesiydi.10-15 saniye sonra Jimin dudaklarımızı ayırdı. Ve ben sadece yüzüne bakıyordum. Dudağıma minik bir buse kondurdu. Hadi şuan hastaneye gitmeliyiz diyip bana sarıldı şuan çok iyi hissediyordum. Hastaneye gitmeme gerek bile kalamış gibiydi. Jimin beni hızlıca arabaya bindirdi ve hastaneye sürdü.
Hastanede;
Ellerime pansuman yapmışlardı. Biraz acıyordu ama
suan Jimin ile olanları düşüşünüyordum ve biranda içeri Jimin girdi. "Tae'm iyimisin ?" "Jimin sarılalım?" "Ahh gel buraya" bir süre sarıldık ve ayrıldım. "Şey Jim bugün olanlar?" "İstemiyormuydun? Seni öpmemelimiydim?" "Benim gibi en yakın arkadaşına plotonik olan bir gereksiz için beni fazla önemsiyorsun?" "Ş-şey" "ne?" "Bunun için bana biraz zaman verebilir misin Tae'm" "Ahh tabi zaman senin Jimin'im" "Peki o zaman seni biraz yalnız bırakayım."Jimin'den:
Şuan dışarda sigara yakmış Taehyung'umu düşünüyordum kimseye söyleyememiştim ama sanırım bende uzun zamandır ondan etkileniyorum kendime yedirememiştim ama sanırım bende onu seviyordum. O sırada Yoongi'yi gördüm ve yanına gittim."Ahh selam yoog-" Yoongi bana sarılmıştı? Ve işte tam o anda birşey oldu kafamı çevirdim ve.. Bizi izleyen Taehyung'u gördüm beni şok eden şey ise Tae'nin bir anda yere yığılmasıydı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PEMBE | YOONMİN
RomancePark Jimin okulda gördüğü zorbalıklardan dolayı saçını zorla pembeye boyamıştı ama 1 numaralı Min Yoongi'nin Jimin'i pembe saçına beslediği duygulardan haberi yoktu..