14

112 6 5
                                    

Sınıfa girdiğimizde taehyung ve yanındaki çocuğu görmüştük. Buda kimdi Yoongi hemen gidip çocuğa sarıldı. Ahh kimdi bu çocuk?

"Seokjin-ah demek bizim sınıftasın artık"

"Evet Yoongishii çok özlemişim seni."

"Bende"

Kimdi bu çocuk? Hemen taehyung'un yanına gittim. Bu kim?

"Güzelim sanırım Yoonginin kuzeni gibi bise"

"Hmm anladımm"

Dediğimde taehyung saçımı karıştırdı.

"Tanıştırayım sevgilim Park Jimin"

Şuan normal gelsede o an kafamda yankılanıyordu..

'Sevgilim'

(Buraları hızlı geciyommm🎀)

Akşam oldu tae ile eve gittik. O gün içimde neden olduğunu bilmediğim bir korku vardı o yüzden taehyung'un yanında yattım.

Sabaah;

Sabah okula gittik ve 2. Teneffüste tae kayboldu. Birden ortadan kayboldu. Gerçekten endişeliyim. ve tuvalete gittim tuvaletten inilti (?) sesleri geliyordu ve sanırım bu taehyung'du. Vede SEOKJİN??! Gözlerim birden büyüdü ve hızlıca ordan ayrıldım. Sonraki ders sonunda Taehyung efendi gelmişti.

"Ooo taehyung tuvalet fantazisi nasıldı?"

"S-sen nerden biliyorsun?"

"Hayırlı olsun mercimeği fırına koymuşsunuz"

"Teşekkürler"  diyip bana sarıldı. Sonrasında derse girdik ve son derste bir mesaj geldi..

Tassakul Yoongi😼
Jiminah acilen basketbol soyunma odasına gel.

Sağlam Kalça🎀
Ne oluyor yoongi?

Tassakul Yoongi😼
İnstagrama attıklarını gordum amk|
Ahh Jimin çok önemli
Gelmessen başkasını çağıracağım.

Sağlam Kalça🎀
Tamam geliyorum.

Hızlıca dersten çıktım ve basketbol soyunma odasına gittim. Son kabinde olduğu içime doğmuştu sanki. Son kabine tıklattım hızlıca bir el beni hızlıca içeri çektı ve dudaklarını dudaklarımla birleştirdi. Bu yoongiydi. Onun ince pembelikleri benim kiraz rengi dolgun dudaklarımla birleşince kalbim hızlanmıştı. Hızlıca üstümüzdekilerden kurtulduk. O sırada Yoongi iki parmağını ağzıma götürdü ben ise emmeye başladım. İyice ıslandığını anladığımda ağzımdan çıkarttım. Yoongi iki parmağını hızlıca deliğimden içeri gönderdiğinde ağzımdan bir inleme çıktı. Parmaklarını içimden çekti ve penisini hızlıca deliğimden içeri itti. İşte o an en yüksek inlememi bıraktım oraya. O penisini içimde hızlıca hareket ettirirken bir yandan ben onun göğüsüyle uğraşıyordum. Göğüsünü ısırıp emdiğimde ufak bir inleme bırkatı. O da birden dudağıma yapıştı. Alt dudağımı aç bir şekilde emmeye başladı. Dudaklarımız şapırtı ile ayrıldığında kulağıma birşeyler fısıldadı  "Güzelim sen bir harikasın"
Tam o sırada zevk noktamı bulduğunda sert bir inleme bıraktım. Birkaç kere tekrarladıktan sonra ikimizde boşaldık..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 02 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

PEMBE | YOONMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin