13

149 9 3
                                    

Hemen Taehyung'un yanına koştum..

1-2 saat sonra;

Taehyung ayılmıştı ve eve gelmiştik.. Ve bu konu hakkında konuştuk. Taehyung'a henüz ondan hoşlanmadığımı söyledim yanılmıştım evet henüz ondan hoşlanmıyordum

Ertesi Gün;

Sınıfta Tae ile oturuyorduk. Bir anda öğretmen içeri girdi ve yeni bir öğrenci geleceğini söyledi. Tae çok heyecanlanmıştı. O yeni insanlardan çok hoşlanıyordu.

Sonunda ders bitmişti. Tae benden birşeyler istediği için kantine doğru yürüyordum. O sırada biri beni hızlı bir şekilde bodruma getirdi. Hızlıca etrafıma bakındığımda
Yoongi'yi görmem uzun sürmedi. Elinde rapor tarzı bir kağıt tutuyordu. Merak etmedim değil açıkçası. Bana kağıdı göstererek;  

"Jimin ben bir sınır hastasıyım o yüzden dün doktordan sonra sana sarıldım"

"Özür dilerim"

Taehyung'dan;

Sınıfta oturmuştum ve sınıfa biri girmişti. Aman Tanrım!
Bu kimdi böyle? Uzun boylu, dolgun dudaklı, kaslı. Kimdi bu adı neydi. Sanırım ondan birazcık etkilenmiştim..

"Güzelim sorun yoksa yanına oturabilir miyim?"

"Aahh tabii"

Tae'nin yani boş olduğu için içi rahatlamıştı bu çocuk iyimi onun yanina oturmuştu sanki gördüğü en güzel 2. Yüzdü bu 1. Jimin'ninkilerdi. Onu sanırım bir heves için kullanmıştı. Ama onu şuan kardeşi gibi görüyordu.

Jimin'lerden;

"Y-hıck-Yoongi sanırım seni seviyorum-hıck-"

Yoongi Jimin'in birşey demesine izin vermeden dudaklarına yapışmıştı..

(Dikkat SMUT var!)


Jimin hemen karşılık vermişti. Yoongi Jimin'in alt dudağını emmeye başladı. Jimin'in ağzından küçük bir inleme kaçtı. Jimin Yoongi'nin kemeriyle uğraşıyordu ve bu büyüğünü deli ediyordu. Jimin bunu anlayarak bir çırpıda büyüğünün Boxer ve Pantolonunu çıkarttı. Küçük olan büyük olanın penisini çekiştiriyordu. Yoongi; "Ahh"
Küçük olanda kendini tamamen soyduktan sonra işe başladılar. Büyük olan yavaşça parmaklarını küçüğünün içine gönderdi ve hareket ettirdi. Sonrasında penisini içeriye itti. "Ahh babacığım biraz daha hızlı" Yoongi bunu duymasıyla hızlanmıştı. Yoongi Jimin'in boşalacağını anladığında elini penisine götürdü ve ikisinde aynı anda boşaldılar..

Jimin ve Yoongi güzel bir öpüşmenin ardından giyindiler ve sınıfa çıktılar..

PEMBE | YOONMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin