MEDYA:ATEŞ'İN DİYALAOG (Kendim yazarken eridim gittim be,ben bu adama manita falan yapamam)
YENİ BÖLÜM GELDİİİ☄️
INSTAGRAM BÖLÜMÜNÜ EN KISA ZAMANDA YAPMAYA ÇALIŞICAM🌹
SİZDEN RİCAM BOL BOL YORUM VE VOTE🌟💫
YAZIM YANLIŞLARI OLABİLİR,COK TUTTUM İYİ OKUMALAR🍂
~∆~∆~∆~∆~∆~∆~∆~∆~∆~∆~∆~∆~∆~∆~∆~∆~∆~∆~∆~∆~∆
Anlık Efe'nin arkadan gelen sesi ile irkildim.
Efe: Kapatın müziği ya uyumaya çalışıyoruz burda!
Homurdanmasi üzerine başımı arkaya çevirdim.Öyle bir yayılmıştı ki sırt tarafı bizim olduğumuz yere dönüktü.Yüz ifadesini merak ediyordum.Derin bir nefes alıp önüme döndüğümde bu sefer Ateş'in telefonun çalıyordu.Ekran tam bize dönük olduğu için 'Abdullah' yazısını dümdüz yolu izliyordum.Burnuma gelen kül kokusu kafamı karıştırıyordu ve sürekli onu sapık gibi izleyesim geliyordu.
İç ses:Kızım sen malmısın?Otistik seni!Yıllar sonra görmek istediğin abini görüyorsun diya doya bak lan!
Ben:Seni dinlemem bile hata!
Hoparlöre almış rahat rahat arabayı sürerken konuşuyordu.
Abdullah:Ben geldim ev birbirine girmiş anasını satayım geç kalmışım.
Ateş:Hmm öyle oldu.
Abdullah:Zeynep iyi mi bari?
Bu Abdullah abiydi!İrem'i birlikte dovduğümüz bir şahıs daha.Ya ben Abdullah abim,Sinan abim ve Mustafa abim harika dörtlü yüz ama Mustafa abim Abdullah abimı bilerek dışlardı.Nedenine gelirsek bende bilmiyordum.Yaşadıklarımı biliyorlardı.O yüzden o abi hissini eksik hissetmemi asla istemediler.
Ateş:Dinliyor seni.
Kafamı yold ayrılıp bakıyordum sonra 'Nasılsın ufaklık?' diyen ses ile telefona biraz daha yaklaştım.
Ben: Bilmem seni göremedim abi.
Abdullah abim:Merak etme abin sizi Trabzona getirdiğinde konuşuruz.
Ben:Ne demek abin sizi Trabzona götürür?Benim niye haberim yok Ateş!
Ateş abim alev atan gözler ile bakıyordum oda 'sakin ol şampiyon' tarzında bakıyordu.
Ateş:Annem evi sana devretmiş evden haberin var tabi ki.
Ben: Herşeyden zamanında haberin oluyor.Harika!
Yıllar boyunca yine de gelebilirdi yaşıyorum diye işaret verebilirdi diğmi!Bu o kadar da zor olmamalı.olmamaliydi.
Ateş:Sakin ol!
Abdullah abimı unutmuştum gelen ses ile telefona yöneldim.
Abdullah abim: Olaylar yeni yeni gelişiyor Ateş'inde bir suçu yok Zeynep biliyorsun.Her neyse buluştuğumuzda ne istersin benden?
Ben:Yaz tatilindeyiz zaten İremi,İclali,Mustafa ve Sinan abimı getirsen yeter.
Telefondan gelen kapı kırılma sesi ile Mustafa abim seni olduğu anlaşılıyordu.
Mustafa abim:Zeynepli mı konuşuyorsun bize niye söylemedin lan it!deliricem burda!
Ben:Mustafa abiiii!
Mustafa abim:Zeynep iyi misin gülüm nerdesin?Ateş hala yanında mı?
Ben:Tamam yanımda o Dinliyor seni.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biyolojik Ailem|YILMAZLAR(Bitti)
ChickLitBiyolojik ailesinin onu bulması ile kendini bambaşka düşüncelerde bulan Zeynep.Sizce bu hikayenin sonu nasıl biter?Klasik bir kurgu mu değil mi siz karar verin.Kitapta Final yapıldı! ...