Jungkook ve Jimin yaklaşık 3 yıldır evlilerdi ama Jungkook eşini çok kıskanır ,yanında kimsenin olmasını istemezdi.
Jimin de Jungkook'u çok sevdiği için bir şey diyemiyordu.
_______________________________________
Jungkook sabah erkenden uyanmış, ilk başta kendi kahvaltısını yapmış, şimdi de Jimin e kahvaltı hazırlıyordu. Portakal suyunu da yerleştirdikten sonra yavaşça yatak odalarına girdi ve yatağında iyice küçücük olmuş küçüğüne bakıp gülümsemiş , yatağa ilerleyip tepsiyi masaya indirmiş ve sevdiği adamın kusursuz yüzünü incelemeye başlamıştı çekik gözleri,küçücük burnu , keskin çene hatları, tombul yanakları ve en cok sevdiği o dolgun dudaklara baktı ve dudağına küçük bi buse kondurdu.
" Bebeğim, hadi kalk"
Jimin bir şeyler mırıldanıp yarı açık olan gözleriyle "Jungkook lütfen biraz daha uyuyalım." dedi .
Jungkook gülümseyip "Hayır olmaz hadi kalk kahvaltını yap ve şirkete gidelim birtanem."
"Jungkook şirket zaten senin değil mi ,ne olur biraz geç gitsek?"
"Evet bebeğim şirket benim ama biliyorsun bugün toplantı var ve mecbur katılmamız lazım."
"Off peki " deyip doğrulup sırtını yatak başlığına dayadı
"Al bakalım kahvaltını yap ondan sonra da çıkalım " dedikten sonra tepsiyi alıp jimin in kucağına koydu.
"Jungkookie sen yedirir misin~
Jungkook karşısındaki küçüğünün tatlılığına dayanamıyarak yanağını acıtmayacak bir şekilde ısırıp "Tabikide yediririm mochim~ dedi ve peynirden bir çatal alıp jimin in ağzına verdi. (hayır kesinlikle fesat değilim 🤭)
"Hadi bebeğim bu son. "
"Ih ıh hayır Jungkook doydum."
"Hadi beni seviyorsan."
Jimin oflayıp ağzını açmıştı. Jungkook son lokmayı gülümseyerek verip, çatalı tepsiye koymuştu.
"Hadi bebeğim sen üstünü falan değiştir ben de o sırada bulaşıkları yıkayım."
Jimin kafasını sallayıp banyoya geçti ,dişlerini fırçaladı, yüzünü yıkadı ve çok kısa bir duşa girdikten sonra altına siyah üstüne oturan bir pantolon üsüne de klasik beyaz bi tişört giydi ve aşağı indi .
"Jungkook ben hazırım hadi gidelim."
"Tamam ben zaten şoför e söyledim arabayı getiriyor."
Dedikten 5 dk sonra şöfor gelmişti ve şirkete gitmişlerdi .
"Jimin ben odama gidiyorum bir toplantı başlamadan dosyalarımı bitireyim sen de işlerin varsa onları hallet. "
"Tamam bi kahve alayım ondan sonra odama geçerim"
Deyip kahve almaya gitmişti o sırada Taehyung da kahve makinasına sitem etmekte meşguldü. jimin arkadaşının aptallığına bakıp gülümsedi ve dayanamayıp bir kahkaha patlattı.
Taehyung farkedip " Oha ne ara geldin Ruh gibi gelmiş gülüyor orada"
"Hmm birileri kahve makinasıyla kavga ettiği için kendimi tutamadım lütfen beni bağışlayım kralım " diye dalga geçip tekrardan güldü.
Taehyung ise gülmek neymiş göstereyim sana diyip , Jimin'i bi anda gıdıklamaya başlamıştı.
"T-tae t-tamam özür dilerim! ne olur dur tae"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pincer Marriage •Jikook
FanficJungkook çok kıskanç biriydi ve eşinin sadece kendisinin olmasını hic bir arkadaşıyla yakın olmamasını istiyordu fakat Jimin'in artık sabrının taşacağını ve korktuğu şeyin başına geleceğini asla tahmin edemezdi Angst Değil!