0⁴

36 6 11
                                    

Bu bölümün baya bi aradan sonra geldiğinin farkındayım yazmasaydın derseniz bile haklısınız sınav bitti zaten okula gitmiyorkimse dolayısıyla ben de gitmiyorum o yüzden bölümlerin artık hızlı bir şekilde geleceğinden emin olabilirsiniz 🍓

___________________________________

Lunaparktan eve gelmiştik yorulmuştuk ikimizde doğrusu ama değmişti.Gerçekten çok eğlenmiştik keşke her gün böyle kavga etmeden günümüzü geçirebilseydik dünkü gibi.

Şimdi ise şirketteydik sabah biraz geç uyanmış dolayısıyla çok hızlı hazırlanmış daha kahvaltı bile yapamadan ışık hızıyla şirkete gelmiştik gerçi benim için sorun değildi normalde çok fazla diyet yapan biriydim çok fazla yemek yemezdim, alışkındım ama Jungkook la tanıştıgımızdan beri izin vermiyor düzenli bir sekilde yemek yememi istiyordu.

İşlerimi bitirmiştim ve çok sıkılmıştım boş boş instagramda geziyordum.Kapı açılmış ve Jungkook odaya elindeki poşetlere gelmiş ve gülümsemişti.

"Bebeğim sabah kahvaltı yapmadık işimi bitirir bitirmez yemek sipariş ettim aç kalmayalım diye."

"Ben acıkmamıştım aslında gerek yoktu ama sen acıkmışsan yiyelim aşkım."

Jungkook bana kaşlarını çatıp bakmıştı "Güzelim bu konuya girmeyelim çıkamıyoruz sonra"

"Tamam kızma hemen yiyeceğim dedim."deyip poşetleri elinden almıştım.

"Yemeseydin gerekirse seni şuraya kelepçeler yinede yedirirdim bebeğim o yüzden yememe gibi bir şansın yoktu zaten."

Kıkırdamıştım ve yanağından hemen öpüp,beraber poşetleri açmaya başlamıştık.Kapı tekrar çalmıştı bu sefer Taehyung gelmişti. Yine kaos başlamıştı galiba, bir günümüz olaysız geçti diye alışmamam lazımdı.

"Jiminshi birşey yemedin aç kalmana izin vereceğimi mi düşünüyors-

Jungkook burnundan solumuş ve "Ben eşimin aç kalmasını izin vermem merak etmene gerek yok Taehyung!"demişti.

"Tae çok teşekkür ederim gel dışarda üçümüz bir konuşalı-

"Neyi konuşacağız Jimin ne konuşmasından bahsediyorsun bu gereksiz pırsık adamla konuşmanı istemiyorum!"

Artık dayanamamış tokatı yapıştırmış ve ardından"O gereksiz pırsık dediğin adam benim en yakın arkadaşım sen yokken o vardı laflarına dikkat et sana karşılık vermiyorum diye kendini birşey sanma Jungkook sen böyle yaptıkça senden tiksiniyorum eser kalmamış o sevdiğim adamdan eğer böyle devam edersen senle bpşanacağım ve artık yüzümü bile göremeyeceksin!"demiştim.

"Bir gününüz de olaysız geçse şaşacağım sırf kavga etmeyin diye ne ben nede diğer arkadaşlarımız jiminle konuşmuyor sınırlarını aşarak jimini günden güne kaybediyorsun haberin yok jungkook." Demişti tae.

Gözümden bir damla düştüğünü anladığım anda jungkook un yüzüne bir kere bakmış onunda agladığını görmüş ve kapıya yol almıştım taehyung un elinden tutup.

" J - Jimin lütfen gitme ben y-yapamam sensiz lütfen sende b - beni bırakma hıck"

Kapıyı kapatmış hızlıca taeyi arkamdan sürükleyerek çıkışa yürümeye başlamıştım hıçkırarak. Jungkook anında kapıdan çıkıp bize doğru koşmuş bana bi anda sarılıp yalvarmaya başlamıştı itmeye çalışıyor çırpınıyordum bağırıyordum ama bir türlü bırakmıyordu Taehyung benim çok sinirlendiğimi bildiği için jungkook u çekmeye çalışıyordu bagırışlarımıza bütün şirket ayağa kalkmış olmalı ki herkes bize bakıyordu en son Namjoon da gelip Jungkook u çektiler.

"Sakın peşimden gelme gelecek olursan anında boşanırım senden Jungkook!"

"J-Jimin!"

Taeyle beraber bahçeye çıkmıştık beni banka çekip hemen sarılmıştı öyle bir ağlıyordum ki boğazıma sanki diken dayıyorlardı yutkunamıyor konuşamıyordum o duyguyu bildiğinizi biliyorum.

Taeye sımsıkı sarılmış derin derin nefes alıyordum oda saçlarımı okşayıp küçük öpücükler bırakıyordu Junggkookla tanışmadan önce hoseok ben tae ve jin çok takılırdık her günümüz beraber geçerdi ama Taenin ayrı bir yeri vardı bende.Beni sakinleştirmeyi iyi bilirdi.

__________________________________

Jungkook

Jimin gideli 2 saat oluyordu ben namjoon ve yoongi namjoon un evinde oturuyorduk hala ağlıyordum namjoon ve yoongi ise tavana bakıp sabır diliyordu.

Yoongi "Beyin yoksunu salya sümük ağlamadan önce neden düşünmüyorsun sonra jomon neee oloor gitme oluyor."dedi

Namjoon "Şirkete geldikleri her günü kavgasız gitmiyorlar bir gün kavga etmeseler çalışanlara izin yapacağım."demiş ve ben daha çok ağlamaya başlamıştım.Derken kafama aynı anda 2 tane yastık yemem bir olmuştu.

"Yeter lan 2 saatten beri ağlamanı çekiyoruz sus artık ta nasıl barışacağınızı düşün!"dedi yoongi

"Benim gibi 148 AQ olmasada zeki işte azıcık e tabi benim arkadaşım olunca"

Yoongiden bir bakış yedikten sonra ikiside bana dönmüştü. "İyide nasıl barışacağım ki?"

"Kendini toparlayıp iyileşeceksin dostum tek yapacağın şey bu." demişti Namjoon."

Kendini toparlayıp iyileşeceksin.

________________________________

Bölüm umarım hoşunuza gitmiştir gitmediyse affola , azıcık kısa oldu özür dilerim 🤏🏻 sabahtan beri temizlik yapıyorum yazarınıza bi teşekkür edersiniz değil mi 🥺

Fici çok uzatmayı düşünmüyorum mini fic olabilir yani ortalama bi en fazla 6 bölüm yeter bence siz ne diyorsunuz?

Fici çok uzatmayı düşünmüyorum mini fic olabilir yani ortalama bi en fazla 6 bölüm yeter bence siz ne diyorsunuz?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Pincer Marriage •JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin