глава 4. \\прогулка вдвоём.

284 11 1
                                    

• чᴇᴩᴇɜ ᴨᴏᴧᴛᴏᴩᴀ чᴀᴄᴀ ɜᴇᴧёнᴏᴦᴧᴀɜый ужᴇ быᴧ нᴀ ʍᴇᴄᴛᴇ, и ждᴀᴧ ᴛёʍнᴏᴦᴏ ᴇжᴀ.
Пᴩᴏɯᴧᴏ нᴇᴄᴋᴏᴧьᴋᴏ ʍинуᴛ, и ᴛуᴛ нᴇ иɜ ᴏᴛᴋудᴀ ᴨᴏᴄᴧыɯᴀᴧᴄя чᴇй ᴛᴏ ᴦᴏᴧᴏᴄ, нᴀᴨуᴦᴀʙ ᴄинᴇᴦᴏ ᴇжᴀ.
- дᴏᴧᴦᴏ ᴛуᴛ ᴄᴛᴏиɯь? - Сᴏниᴋ ᴨᴏдᴨᴩыᴦнуᴧ и ᴨᴏʙᴇᴩнуᴧᴄя ᴋ Шᴇдᴏу.
- ᴀ, дᴀ нᴇᴛ, ʙᴏᴛ ᴛᴏᴧьᴋᴏ ᴨᴩиɯёᴧ. - чᴇᴄᴀ ɜᴀᴛыᴧᴏᴋ ᴦᴏʙᴏᴩиᴧ ёж.
- ᴨᴏняᴛнᴏ. Ну, ᴋудᴀ ᴨᴏйдёʍ? - ᴄᴋᴀɜᴀᴧ ᴛёʍный ᴨᴩᴏᴛянуʙ нᴀ ʙᴛᴏᴩᴏʍ ᴄᴧᴏʙᴇ.
- ᴨᴏɯᴧи ʙ ᴨᴀᴩᴋ. - ᴨᴩᴏбубнᴇᴧ ᴄиний ёж и ᴨᴏᴨᴧёᴧᴄя ᴋ нᴀɜʙᴏнᴏʍу ʍᴇᴄᴛу. Кᴩᴀᴄнᴏᴦᴧᴀɜый ᴧиɯь ᴨᴏᴄᴧᴇдᴏʙᴀᴧ ɜᴀ ниʍ.

_________________________________________

• ᴏни ᴄидᴇᴧи нᴀ ᴧᴀʙᴏчᴋᴇ и ʍᴏᴧчᴀᴧи, быᴧᴏ нᴇᴧᴏʙᴋᴏ, Сᴏниᴋу ʙᴄᴇᴦдᴀ ᴋᴀɜᴀᴧᴏᴄь чᴛᴏ нᴀ нᴇᴦᴏ ᴄʍᴏᴛᴩиᴛ ᴛёʍный.
- ᴛы ʙᴇдь бᴇᴛᴀ? - ʙнᴇɜᴀᴨнᴏ ᴄᴨᴩᴏᴄиᴧ чёᴩнᴏ - ᴀᴧый ёж.
- ᴀ, дᴀ. - ᴛуᴛ жᴇ ᴇʍу ᴏᴛʙᴇᴛиᴧ ɜᴇᴧёнᴏᴦᴧᴀɜый.
- ᴨᴏняᴛнᴏ.
- ᴀᴦᴀ. - ᴄᴋᴀɜᴀᴧ ёж чᴛᴏ бы ᴋᴀᴋ ᴛᴏ ɜᴀᴋᴏнчиᴛь дᴇᴏᴧᴏᴦ, нᴏ ᴛёʍный ʙᴄё жᴇ ᴩᴀᴄᴨᴩᴀɯиʙᴀᴧ ᴇᴦᴏ.
- ᴄᴋᴏᴧьᴋᴏ ᴛᴇбᴇ хᴏᴛь?
- дᴇʙяᴛнᴀдцᴀᴛь.
Тёʍный хʍыᴋнуᴧ и ᴨᴏᴄʍᴏᴛᴩᴇᴧ ʙ бᴏᴋ.
- ᴀ я дуʍᴀᴧ ᴛᴇбᴇ ʙᴄᴇᴦᴏ ɯᴇᴄᴛнᴀдцᴀᴛь.
- ᴀ ᴛᴇбᴇ?
- дʙᴀдцᴀᴛь ᴛᴩи.
- ᴛы ʙ униʙᴇᴩᴇ? Я ʙидᴇᴧ ᴛᴇбя ᴛᴀʍ.
- нᴇᴛ, я ᴏᴛучиᴧᴄя ᴛᴩи ᴦᴏдᴀ и ᴄʙᴀᴧиᴧ. Сᴇйчᴀᴄ ᴩᴀбᴏᴛᴀю. А ᴛудᴀ я ɜᴀхᴏдиᴧ чᴛᴏ бы ᴨᴩᴏʙᴇдᴀᴛь ᴋᴏᴇ ᴋᴏᴦᴏ - ᴦᴏʙᴏᴩиᴧ чёᴩнᴏ - ᴀᴧый ɜᴀжиᴦᴀя ᴄиᴦᴀᴩᴇᴛу. - нᴇ хᴏчᴇɯь? - ᴨᴩᴇдᴧᴏжиᴧ ᴋᴩᴀᴄнᴏᴦᴧᴀɜый ᴨᴩᴏᴛянуʙ ᴇжу ᴏдну ᴄиᴦᴀᴩᴇᴛу.
- нᴇᴛ, я нᴇ ᴋуᴩю.
- ᴛʙᴏё дᴇᴧᴏ. - ухʍᴇᴧьнуʙɯиᴄь ᴄᴋᴀɜᴀᴧ ᴛᴏᴛ ʙыᴨуᴄᴋᴀя дыʍ.
- ᴋᴀжᴇᴛᴄя ʙ ᴨᴀᴩᴋᴇ нᴇᴧьɜя ᴋуᴩиᴛь.
- ну ниᴋᴛᴏ жᴇ нᴇ ʙидиᴛ.
Сᴏниᴋ ᴏᴦᴧядᴇᴧᴄя ᴨᴏ ᴄᴛᴏᴩᴏнᴀʍ, и ᴨᴏᴛᴏʍ ᴨᴏᴄʍᴏᴛᴩᴇᴧ нᴀ Шᴇдᴏу ᴋᴏᴛᴏᴩый ᴛᴀᴋ жᴇ ᴇхиднᴏ ᴄʍᴏᴛᴩᴇᴧ нᴀ нᴇᴦᴏ.
- нᴀʙᴇᴩнᴏ.. - ᴨᴩᴏбубнᴇᴧ ᴄиний.

_________________________________________

• ужᴇ ʙᴇчᴇᴩᴇᴧᴏ, ᴇжи ɯᴧи ᴨᴏ ᴛёʍныʍ уᴧицᴀʍ, и ᴩᴀɜᴦᴏʙᴀᴩиʙᴀᴧи ᴏ ᴄʙᴏёʍ.
- ᴛᴀ ᴩᴏɜᴏʙᴏᴧᴏᴄᴀя дᴇʙуɯᴋᴀ, ᴋᴛᴏ ᴏнᴀ?
- ᴀ, Эʍи? ну, ϶ᴛᴏ ʍᴏя ᴨᴏдᴩуᴦᴀ, ᴋᴏᴛᴏᴩᴀя.. дᴀʙнᴏ ʙᴧюбᴧᴇннᴀ ʙ ʍᴇня.
- яᴄнᴏ. - ʙыᴋинуʙ нᴇ ᴩᴀбᴏчию ɜᴀжиᴦᴀᴧᴋу ᴏᴛʙᴇᴛиᴧ ёж.
- ᴏх, ужᴇ ᴛᴇʍнᴇᴇᴛ, ʍнᴇ ᴨᴏᴩᴀ.
- ᴇᴄᴧи ᴛы нᴇ ᴨᴩᴏᴛиʙ, ᴛᴏ я ᴨᴩᴏʙᴏжу ᴛᴇбя.
- хᴏᴩᴏɯᴏ.

_________________________________________

• нᴀᴄᴛуᴨиᴧ ᴨᴏнᴇдᴇᴧьниᴋ. Сᴏниᴋу ᴄнᴏʙᴀ ᴨᴩидёᴛᴄя идᴛи ʙ униʙᴇᴩᴄиᴛᴇᴛ, ᴏᴛ ϶ᴛᴏᴦᴏ у ᴇжᴀ ʙɜᴩыʙᴀᴇᴛᴄя бᴏɯᴋᴀ. Ну хᴏᴛь ᴄᴇᴦᴏдня у нᴇᴦᴏ быᴧᴏ 3 ᴨᴀᴩы.
Пᴇᴩᴇᴏдᴇʙɯиᴄь ёж ᴨᴏбᴇжᴀᴧ ᴋ ᴛᴏʍу ʍᴀᴦᴀɜину, ᴦдᴇ ᴏни ᴄ Эʍи дᴏᴧжны быᴧи ʙᴄᴛᴩᴇᴛиᴛᴄя.
Ежихи ᴇщё ᴛᴀʍ нᴇ быᴧᴏ, нᴏ чᴇᴩᴇɜ нᴇᴄᴋᴏᴧьᴋᴏ ᴄᴇᴋунд ᴇʍу ᴋᴛᴏ-ᴛᴏ ɜᴀᴋᴩыᴧ ᴦᴧᴀɜᴀ ᴩуᴋᴀʍи, нᴏ ᴄиний ʙᴄё ᴩᴏʙнᴏ нᴇʍнᴏᴦᴏ ʙидᴇᴧ ʍᴀᴧᴇньᴋиᴇ ᴨᴀᴧицы, ᴨᴏᴛᴏʍу чᴛᴏ ᴩᴏɜᴏʙᴏᴧᴏᴄᴀя быᴧᴀ ниɜᴋᴏй.
- уᴦᴀдᴀй ᴋᴛᴏ. - ᴨыᴛᴀᴧᴀᴄь ᴨᴩᴏбубнᴇᴛь Эʍи ᴦᴩубыʍ ᴦᴏᴧᴏᴄᴏʍ нᴏ нᴇчᴇᴦᴏ нᴇ ʙыɯᴧᴏ.
- Эʍи? - хихиᴋᴀя ᴨᴩᴏиɜнёᴄ ёж.
- ну дᴀ, нᴀ Нᴀᴋᴧɜᴀ я ᴛᴏчнᴏ нᴇ ᴄʍᴏᴦу быᴛь ᴨᴏхᴏжᴀ. - ᴄᴋᴀɜᴀᴧᴀ ᴛᴀ ᴨᴏᴧᴏжиʙ ᴏдну ᴩуᴋу нᴀ ᴨᴏяᴄ.
Сᴏниᴋ ᴧиɯь ᴩᴀᴄᴄᴇяᴧᴄя и ᴏни ᴨᴏɯᴧи ʙ униʙᴇᴩ.

_________________________________________


































• 372 слова.

- 𝒎𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏.'Место, где живут истории. Откройте их для себя