• Сᴏниᴋ ᴨᴏᴨᴩᴏщᴀᴧᴄя ᴄ Эʍи, и ᴨᴏᴄᴧᴇдᴏʙᴀᴧ ᴋ ᴄʙᴏᴇʍу дᴏʍу. Ужᴇ ᴨᴏдхᴏдя ᴋ ᴨᴏдъᴇɜду ᴏн ɜᴀʍᴇᴛиᴧ ᴛёʍнᴏᴦᴏ ᴇжᴀ.
- ᴨᴩиʙᴇᴛ, ᴀ ᴛы чᴛᴏ ᴛуᴛ дᴇᴧᴀᴇɯь? - ᴄᴨᴩᴏᴄиᴧ ᴄиний, ᴨᴏᴄʍᴏᴛᴩᴇʙ нᴀ ᴇᴦᴏ ᴩуᴋу ᴏн ɜᴀʍᴇᴛиᴧ чёᴩный ᴨиᴄᴛᴏᴧᴇᴛ. Туᴛ жᴇ Шᴇдᴏу убᴩᴀᴧ ᴇᴦᴏ нᴀɜᴀд.
- дᴇᴧᴀ быᴧи. - ᴋᴏᴩᴏᴛᴋᴏ ᴨᴩᴏʍяʍᴧиᴧ ᴋᴩᴀᴄнᴏᴦᴧᴀɜый. - ᴧᴀднᴏ, я ᴨᴏйду.
- ᴨᴏдᴏжди, ᴀ ᴨиᴄᴛᴏᴧᴇᴛ ɜᴀчᴇʍ?
Чёᴩнᴏ - ᴀᴧый ɜᴀʍᴇᴩ, и ᴄʍᴏᴛᴩᴇᴧ ʙ бᴏᴋ, будᴛᴏ нᴇчᴇᴦᴏ нᴇ ᴄᴧыɯᴀᴧ.
- ᴀ ʙдᴩуᴦ ʍᴀньяᴋ? - ᴛуᴛ жᴇ ᴨᴩᴏиɜнёᴄ ᴛёʍный.
- ну, ᴧᴀднᴏ? я ᴨᴏйду. - ᴨᴏдᴏɜᴩиᴛᴇᴧьнᴏ ᴄʍᴏᴛᴩя нᴀ ᴇжᴀ ᴏᴛʙᴇᴛиᴧ ᴛᴏᴛ.
Шᴇдᴏу нᴇᴄᴋᴏᴧьᴋᴏ ᴄᴇᴋунд ᴄʍᴏᴛᴩᴇᴧ ʙ ᴄᴛᴏᴩᴏну Сᴏниᴋᴀ, ᴀ ᴨᴏᴄᴧᴇ хᴧᴏᴨᴋᴀ дʙᴇᴩи ᴏн ᴨᴩᴏɯёᴧ ᴋ ᴄʙᴏᴇй ʍᴀɯинᴇ._________________________________________
• ᴛёʍнᴏʍу ᴨᴏɜʙᴏниᴧᴀ Руж, ᴄ ᴨᴩᴏᴄьбᴏй ᴄᴩᴏчнᴏ ᴨᴩийᴛи ᴋ ɜдᴀнию ᴦдᴇ ᴏни ᴩᴀбᴏᴛᴀюᴛ. Кᴩᴀᴄнᴏᴦᴧᴀɜый ᴨᴏᴇхᴀᴧ ᴋ ʍᴇᴄᴛу нᴀɜнᴀчᴇния ᴦдᴇ ᴇᴦᴏ ʙᴄᴛᴩᴇᴛиᴧᴀ ᴧᴇᴛучья ʍыɯь.
- ʍы ᴨᴏйʍᴀᴧи ᴇᴦᴏ. - нᴀхʍуᴩиʙɯиᴄь ᴄᴋᴀɜᴀᴧᴀ ᴛᴀ, ᴄᴧᴏжиʙ ᴩуᴋи нᴀ ᴦᴩуди.
- ᴛы ᴏ Мᴇɸиᴧᴇᴄᴇ?
Пᴏᴄᴧᴇ ϶ᴛих ᴄᴧᴏʙ ᴦᴏᴧубᴏᴦᴧᴀɜᴀя ᴋиʙнуᴧᴀ, и ᴨᴩᴏɯᴧᴀ ʙ нуᴛᴩь ɜдᴀния. Шᴇдᴏу ᴨᴏᴄᴧᴇдᴏʙᴀᴧ ɜᴀ нᴇй.
- ᴏн ʙ ᴋᴏʍнᴀᴛᴇ A78. - ᴨᴏᴄᴧыɯᴀᴧᴄя ᴦᴏᴧᴏᴄ ᴩᴏбᴏᴛᴀ, ϶ᴛᴏ быᴧ Оʍᴇᴦᴀ._________________________________________
• ɜᴀйдя ʙ ᴋᴏʍнᴀᴛу ᴋᴩᴀᴄнᴏᴦᴧᴀɜый уʙидᴇᴧ ᴇжᴀ, ᴋᴏᴛᴏᴩый быᴧ ᴨᴇᴩᴇʙяɜᴀн цᴇᴨяʍи ᴋ ᴄᴛᴇнᴇ.
- дуʍᴀᴧ, ᴄбᴇжиɯь? - нᴀхʍуᴩиʙɯиᴄь ᴨᴩᴏиɜнёᴄ ᴛёʍный.
- Шᴇдᴏу, ᴀ ᴛы нᴇ иɜʍᴇниᴧᴄя ɜᴀ ʙᴄᴇ ϶ᴛи дʙᴀ ᴦᴏдᴀ, дᴀʙнᴇньᴋᴏ я нᴇ ʙидᴀᴧ ᴛʙᴏᴇᴦᴏ ᴧицᴀ. - уᴄʍᴇхнуʙɯиᴄь ᴄᴋᴀɜᴀᴧ Мᴇɸиᴧᴇᴄ.
- ᴇᴦᴏ ʍы нᴀɯᴧи, нᴏ ʙᴇдь иɜуʍᴩуд нᴇ у нᴇᴦᴏ. - ᴄᴋᴀɜᴀᴧᴀ бᴇᴧᴀя ʍыɯь ᴨᴏдᴏйдя бᴧижᴇ ᴋ Шᴇдᴏу.
- дᴀ, нᴏ ᴏн ɜнᴀᴇᴛ ᴦдᴇ иɜуʍᴩуд нᴀхᴏдиᴛᴄя. И ᴛᴀᴋ ᴨᴩᴏᴄᴛᴏ ᴏн нᴇ ᴩᴀᴄᴄᴋᴀжᴇᴛ нᴀʍ ᴨᴩᴏ нᴇᴦᴏ.
Мᴇɸиᴧᴇᴄ ᴩᴀᴄᴄʍᴇяᴧᴄя, ᴏᴨуᴄᴋᴀя ᴦᴏᴧᴏʙу ʙниɜ.
- чᴛᴏ ᴛы хᴏчᴇɯь?
- дᴀжᴇ ᴇᴄᴧи ᴛы дᴀɯь ʍнᴇ чᴛᴏ я хᴏчу, ᴛᴏ ϶ᴛᴏ ɜᴀᴋᴏнчиᴛᴄя, и я ɜᴀхᴏчу ϶ᴛᴏ ᴄнᴏʙᴀ, нᴏ у ᴛᴇбя бᴏᴧьɯᴇ ϶ᴛᴏᴦᴏ нᴇ будᴇᴛ, ᴋᴀᴋ и иɜуʍᴩудᴀ. - ᴄᴨᴏᴋᴏйнᴏ и ʍᴇдᴧᴇннᴏ ᴨᴩᴏᴦᴏʙᴀᴩиʙᴀᴧ ёж, ᴄʍᴏᴛᴩя ʙ ᴨᴏᴧ.
- хʙᴀᴛиᴛ ʙᴄё уᴄᴧᴏжняᴛь! - ужᴇ ᴀᴦᴩᴇᴄᴄиʙнᴏ ᴦᴏʙᴏᴩиᴧ ᴛёʍный.
- Шᴇдᴏу, ʍы ɜᴀᴄᴛᴀʙиʍ ᴇᴦᴏ ᴩᴀᴄᴄᴋᴀɜᴀᴛь. Нᴏ, дᴀʙᴀй нᴇ ᴄᴇᴦᴏдня.
- ʍы ужᴇ дʙᴀ ᴦᴏдᴀ ищᴇʍ ᴏдин ᴦᴩёбᴀный иɜуʍᴩуд хᴀᴏᴄᴀ, нᴏ нᴇ ᴋᴀᴋ нᴇ ʍᴏжᴇʍ, и ʙᴏᴛ нᴀɯь ᴨᴏᴄᴧᴇдний ɯᴀнᴄ, ᴀ ᴛы хᴏчᴇɯь уᴨуᴄᴛиᴛь ᴇᴦᴏ.
- нᴏ ʙᴄё ᴄᴩᴀɜу ϶ᴛᴏᴛ ёж нᴀʍ нᴇ ᴩᴀᴄᴄᴋᴀжᴇᴛ. - ᴨᴏᴧᴏжиʙ ᴩуᴋу нᴀ ᴨᴧᴇчᴏ ᴋᴩᴀᴄнᴏᴦᴧᴀɜᴏᴦᴏ ᴨᴩᴏиɜнᴇᴄᴧᴀ ᴧᴇᴛучᴀя ʍыɯь. - ᴄᴛᴏиᴛ ᴄʙяɜᴀᴛьᴄя ᴄ дᴏᴋᴛᴏᴩᴏʍ Эᴦᴦʍᴀнᴏʍ._________________________________________
Mephiles.
Возраст : 23 года.
Рост : 195 см.
Вес : 88,7 кг.
Альфа._________________________________________
• 328 слов.
простите что я всегда пишу очень
мало, просто идей вовсе нет,
приходится придумывать что-то,
это не всегда выходит 😭.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
- 𝒎𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏.'
De Todoв 2024 году все страны поделились на :: Альф, омег и бет. так же и в месте где жил синий ёж - Соник.