— ᴋᴄᴛᴀᴛи Мᴀниᴋ, ᴛᴇбᴇ удᴀᴧᴏᴄь ᴄʙᴇɜᴀᴛᴄя ᴄᴏ Сᴋᴏᴩджᴇʍ?
Пᴏᴄᴧᴇ ϶ᴛих ᴄᴧᴏʙ ɜᴇᴧёный нᴀхʍуᴩиᴧᴄя.
— нᴇᴛ, и нᴇ нужнᴏ ᴇᴦᴏ ниᴋудᴀ ɜʙᴀᴛь.
— дᴀ, я ᴨᴩᴏᴄᴛᴏ ᴄᴨᴩᴏᴄиᴧ. Я ᴨᴏʍню чᴛᴏ ᴛы нᴇнᴀʙидиɯь ᴇᴦᴏ. - хихиᴋᴀя ᴦᴏʙᴏᴩиᴧ ёж.
— ᴏн ᴨᴩᴏᴄᴛᴏ ʍᴇᴩɜᴋий, и нᴇ нᴀᴨᴏʍинᴀй ʍнᴇ ᴇᴦᴏ иʍя.
Мᴀниᴋ ʙыɯᴇᴧ иɜ ᴋᴏʍнᴀᴛы ᴄинᴇᴦᴏ ᴄ нᴏуᴛбуᴋᴏʍ, чᴛᴏ бы нᴀᴋᴏнᴇц-ᴛᴏ ᴩᴀᴄᴄᴧᴀбиᴛьᴄя.
Сᴏниᴋ ᴨᴩᴏᴄᴛᴏ ᴨᴩᴏʙᴀᴧиᴧᴄя ʙ ᴄᴏн, ʙ нᴀдᴇждᴇ чᴛᴏ униʙᴇᴩ нᴀᴋᴏнᴇц-ᴛᴏ ᴄᴦᴏᴩиᴛ._________________________________________
• чᴇᴩᴇɜ дʙᴇ нᴇдᴇᴧи ᴇжи ужᴇ ᴇхᴀᴧи нᴀ ᴄʙᴀдьбу ᴋ их ᴧюбиʍᴏй ᴄᴇᴄᴛᴩᴇ.
— я удиʙᴧён чᴛᴏ ᴛы ᴨᴏᴇхᴀᴧ.
— дᴀ я ᴨᴩᴏᴄᴛᴏ хᴏчу ʙɜᴦᴧянуᴛь нᴀ ϶ᴛᴏᴦᴏ жᴇнихᴀ. - нᴀхʍуᴩиʙɯиᴄь ᴨᴩᴏиɜнёᴄ ᴄиний ёж.
Выйдя иɜ ᴧиʍуɜинᴀ ᴇжᴇй ᴨᴩᴏʙᴏдиᴧи дᴏ ᴛᴩёх ϶ᴛᴀжнᴏᴦᴏ ɜдᴀния, ɜᴀйдя ʙ ᴨᴏʍᴇщᴇния нᴀ них нᴀбᴩᴏᴄиᴧᴀᴄь ᴇжихᴀ.
— я ᴛᴀᴋ ᴩᴀдᴀ чᴛᴏ ʙы ᴨᴩиᴇхᴀᴧи! - ᴩᴀдᴏʙᴀᴧᴀᴄь ᴛᴀ ᴏбниʍᴀя ᴇжᴇй ʙᴄё ᴄиᴧьнᴇᴇ.
— дᴀ, ʍы ᴛᴏжᴇ ᴩᴀды ᴛᴇбя ʙидᴇᴛь. - ᴄᴋᴀɜᴀᴧ ɜᴇᴧёный ᴄʍᴏᴛᴩя нᴀ ᴄᴇᴄᴛᴩу ʙ ᴋᴩᴀᴄиʙᴏʍ бᴇᴧᴏʍ ᴨᴧᴀᴛьᴇ.
— ну чᴛᴏ, ᴦдᴇ ϶ᴛᴏᴛ жᴇних? - ᴄᴨᴩᴏᴄиᴧ Сᴏниᴋ ᴏᴦᴧядыʙᴀяᴄь.
— ᴏн ᴄᴋᴏᴩᴏ будᴇᴛ, ну ᴧᴀднᴏ ᴨᴩᴏйдёʍ ʙ ɜᴀᴧ, ʙᴄᴇ ᴦᴏᴄᴛи ужᴇ ᴛᴀʍ.
— нᴀдᴇюᴄь ᴛы ɜᴀᴋᴀɜᴀᴧᴀ ʍᴏи ᴧюбиʍыᴇ чиᴧи - дᴏᴦи? - ᴄ бᴧᴇᴄᴛящиʍи ᴦᴧᴀɜᴀʍи ᴄʍᴏᴛᴩᴇᴧ нᴀ ᴛу ɜᴇᴧёнᴏᴦᴧᴀɜый.
— ᴀ ᴛы дуʍᴀᴇɯь я ɜᴀбуду? - хихиᴋᴀя ᴨᴩᴏиɜнᴇᴄᴧᴀ ᴇжихᴀ._________________________________________
• ужᴇ нᴀчᴀᴧᴀᴄь цᴇᴩᴇʍᴏния, и Сᴏниᴋ иᴄᴋᴀᴧ ᴦᴧᴀɜᴀʍи ʍужᴇньᴋᴀ, и ʙдᴩуᴦ ɜᴀʍᴇᴛиᴧ ᴩядᴏʍ ᴄ Сᴏнᴇй ʙыᴄᴏᴋᴏᴦᴏ ᴇжᴀ ɸиᴏᴧᴇᴛᴏʙᴏᴦᴏ ᴩᴀᴄᴋᴩᴀᴄᴀ.
— дᴀ чᴛᴏ ᴛы ᴋᴀᴋ нᴇуᴦᴏʍᴏный? ɜᴀчᴇʍ ᴛᴇбᴇ ϶ᴛᴏᴛ ёж. - ɯᴇᴨᴏᴛᴏʍ ᴨᴩᴏᴦᴏʙᴏᴩиᴧ Мᴀниᴋ, ᴄʍᴏᴛᴩя нᴀ ᴄинᴇᴦᴏ.
— ᴀ ʙдᴩуᴦ ʍᴀньяᴋ, ᴛы ᴛᴏ ᴏᴛ ᴋудᴀ ɜнᴀᴇɯь? нᴀдᴏ ᴇᴦᴏ ᴨᴩиᴨуᴦнуᴛь.
— ᴛы ᴄуʍᴀ ᴄᴏɯёᴧ? уᴄᴨᴏᴋᴏйᴄя! - ʙᴄё ᴛᴀᴋ жᴇ ᴛихᴏ бубнᴇᴧ ɜᴇᴧёный ёж, чᴛᴏ бы ниᴋᴛᴏ иɜ ᴛᴏᴧᴨы их нᴇ уᴄᴧыɯᴀᴧ._________________________________________
• жᴇнᴀᴛиᴋи ужᴇ ᴏбʍᴇняᴧиᴄь ᴋᴏᴧьцᴀʍи, и ᴄᴏᴨᴩиᴋᴏᴄнуᴧиᴄь ᴦубᴀʍи.
— ну нᴀᴋᴏнᴇц-ᴛᴏ, ʍᴏжнᴏ ужᴇ ᴨᴏᴇᴄᴛь?
— ᴛы ɜᴀʍᴏᴧчиɯь иᴧи нᴇᴛ? - удᴀᴩиʙ ᴄинᴇᴦᴏ ᴨᴏ нᴏᴦᴇ ᴄᴋᴀɜᴀᴧ ёж.
— бᴏᴧьнᴏ.. - ʍычᴀᴧ ɜᴇᴧёнᴏᴦᴧᴀɜый.
Объяʙиᴧи чᴛᴏ цᴇᴩᴇʍᴏния ᴏᴋᴏнчᴇнᴀ, и ʙᴄᴇ ʍᴏᴦуᴛ ᴨᴩᴏйᴛи ᴋ ᴄᴛᴀᴧу.
Ежи ᴄᴇᴧи ᴩядᴏʍ ᴄ нᴇʙᴇᴄᴛᴏй.
— ᴨᴏɜдᴩᴀʙᴧяю. - уᴧыбнуʙɯиᴄь ᴄᴋᴀɜᴀᴧ ɜᴇᴧёный.
— ᴏх, ᴄᴨᴀᴄибᴏ. Я ᴛᴀᴋ ᴩᴀдᴀ чᴛᴏ нᴀᴋᴏнᴇц-ᴛᴏ нᴀɯᴧᴀ ᴛᴏᴦᴏ, ᴋᴛᴏ ᴨᴏ нᴀᴄᴛᴏящᴇʍу ᴧюбиᴛ ʍᴇня. - ᴛᴀᴋ жᴇ уᴧыбᴀяᴄь ᴦᴏʙᴏᴩиᴧᴀ ᴇжихᴀ, ᴄʍᴏᴛᴩя нᴀ ᴄʙᴏᴇᴦᴏ ʙᴏɜᴧюбᴧᴇннᴏᴦᴏ.
— нᴏ ʙᴄё жᴇ нужнᴏ ᴇᴦᴏ нᴀᴨуᴦᴀᴛь.
Пᴏᴄᴧᴇ ϶ᴛих ᴄᴧᴏʙ чья-ᴛᴏ нᴏᴦᴀ ᴨᴩиᴧᴇᴛᴀᴇᴛ ᴨᴏ нᴏᴦᴇ Сᴏниᴋᴀ. Ёж ᴏᴛ бᴏᴧи ᴄᴋᴩучиᴧᴄя и нᴀхʍуᴩиʙɯиᴄь ᴨᴏᴄʍᴏᴛᴩᴇᴧ нᴀ бᴩᴀᴛᴀ, ᴋᴏᴛᴏᴩый уᴧыбᴀяᴄь ᴄʍᴏᴛᴩᴇᴧ нᴀ ᴄинᴇᴦᴏ._________________________________________
• ᴨᴏᴄᴧᴇ ᴄʙᴀдьбы Сᴏня ᴨᴩᴏʙᴏдиᴧᴀ ᴇжᴇй дᴏ ᴛᴀᴋᴄи, и ᴨᴏᴨᴩᴏщᴀᴧᴀᴄь ᴄ ниʍи жᴇᴧᴀя удᴀчи.
— ᴋᴀжᴇᴛᴄя я ᴄᴇйчᴀᴄ уʍᴩу..
— ʍᴇньɯᴇ ᴇᴄᴛь нᴀдᴏ, ᴄᴋᴏᴩᴏ ʙɜᴏᴩʙёɯьᴄя. - хихиᴋᴀя ᴦᴏʙᴏᴩиᴧ Мᴀниᴋ.
— нᴇ нᴀᴦниᴛᴀй._________________________________________
• ᴇжи ᴨᴩᴏɯᴧи ʙ ᴨᴏдъᴇɜд, и уʙидᴇᴧи ɜнᴀᴋᴏʍый ᴄиᴧу϶ᴛ, ᴧицᴏ нᴇ быᴧᴏ ʙиднᴏ, ᴛᴀᴋ ᴋᴀᴋ ᴏнᴏ быᴧᴏ ɜᴀᴋᴩыᴛᴏ чёᴩныʍ ᴋᴀᴨюɯᴏнᴏʍ.
— ну ʙᴏᴛ, ʍᴀньяᴋи нᴀбижиᴧи. - ᴦᴏʙᴏᴩиᴧ ᴄиний ɯᴇᴨᴏᴛᴏʍ хʍуᴩᴀ ᴄʍᴏᴛᴩя нᴀ нᴇɜнᴀᴋᴏʍцᴀ.
Пᴩᴏйдя ʙ ᴋʙᴀᴩᴛиᴩу ᴏни уᴄᴧыɯᴀᴧи ᴄᴛуᴋ ʙ дʙᴇᴩь. Сᴏниᴋ ᴏᴛᴋᴩыᴧ ᴇё и ᴛᴀʍ ᴄᴛᴏяᴧ Сᴋᴏᴩдж и уᴧыбᴀᴧᴄя ᴇжу.
— Мᴀниᴋ, ᴋᴀжᴇᴛᴄя ϶ᴛᴏ ᴋ ᴛᴇбᴇ.
— дᴀ чᴛᴏ ᴇщ.. - уʙидиʙ ᴛёʍнᴏ - ɜᴇᴧёнᴏᴦᴏ ᴇжᴀ ᴛᴏᴛ ᴄᴩᴀɜу уɯёᴧ ᴏᴛ ᴛудᴀ ʙ ᴋᴏʍнᴀᴛу.
— ну, ᴋᴀᴋ ʙидиɯь ᴏн ᴄᴨиᴛ. Лᴀднᴏ ᴨᴩᴏхᴏди. - хихиᴋᴀя ᴄᴋᴀɜᴀᴧ ᴛᴏᴛ ᴨᴩᴏᴨуᴄᴋᴀя ᴇжᴀ ʙ нуᴛᴩь дᴏʍᴀ.
— чᴛᴏ ᴏн ᴛᴀᴋ ɜᴧиᴛᴄя нᴀ ᴛᴇбя ᴛᴏ? - ᴄᴨᴩᴏᴄиᴧ ᴄиний ᴄʍᴏᴛᴩя нᴀ Сᴋᴏᴩджᴀ.
— дᴀ, я ᴄᴀʍ нᴇ ᴨᴏниʍᴀю. - бубнᴇᴧ ᴛᴏᴛ жуʙᴀя ᴋуᴄᴏᴋ буᴛᴇᴩбᴩᴏдᴀ.
— ᴨᴏчᴇʍу ᴛᴏ ʙ ᴨᴏᴄᴧᴇдниᴇ ʙᴩᴇʍя ᴏн ʙᴇдёᴛ ᴄᴇбя нᴇ ᴇᴄᴛᴇᴄᴛʙᴇннᴏ, ᴨᴏᴄᴛᴏяннᴏ ɜᴧиᴛᴄя и ᴄᴩыʙᴀᴇᴛᴄя нᴀ ʍᴇня. - ᴦᴩуᴄᴛнᴏ ᴦᴏʙᴏᴩиᴧ ᴄиний ёж.
— дᴀ нᴇ ᴏбᴩᴀщᴀй ʙниʍᴀния, ᴇʍу ᴨᴩᴏᴄᴛᴏ нᴇ хʙᴀᴛᴀᴇᴛ ʍᴏᴇй ᴧюбʙи. - ᴄʍᴇяᴄь ᴦᴏʙᴏᴩиᴧ ɜᴇᴧёный.
— ᴏчᴇнь ᴄʍᴇɯнᴏ._________________________________________
Sᴄᴏurgᴇ.
Вᴏɜᴩᴀᴄᴛ : 21 ᴦᴏд.
Рᴏᴄᴛ : 192 ᴄʍ.
Вᴇᴄ : 76,9 ᴋᴦ.
Аᴧьɸᴀ._________________________________________
• 523 слова.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
- 𝒎𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏.'
De Todoв 2024 году все страны поделились на :: Альф, омег и бет. так же и в месте где жил синий ёж - Соник.