"seni seviyorum.."

50 9 3
                                    

Bible ne olursa olsun, nasıl biri olursa olsun asla onun kötülüğünü düşünmedi.. Build "benimle iş birliği yap" bible oturduğu yerden build'e baktı "ne tür işbirliği" build" düşmanın olan xx cetesinin bilgilerini ve beni içeri sizdirabilir misin" bible" bundan ne kazanacağım" "eğer yapabilirsek...bu benim için çok önemli işimi geri almam lazim" bible" yapacağım merak etme.." bible build planı yapıp çetesinin olduğu bölümle geldiler build sanki bible koruması gibiydi xx çetesinin koruması"efendim bu kim" bible"kendisi özel korumamdir xx burada mi" "Evet efendim içeride sizi bekliyor" bible ve build içeri girdiler ve planı uygulamaya başladılar plan şuydu build xx çetesine görünmeden içeri girecek kontrol odasına girip kameraları kapatacaktı ve dosyayı alip çıkacaklardi ama bi sorun vardı ki xx cetesi böyle Bi planı yapacağını tahmin ediyorlardı planı uyguladılar bible xx cetesinin olduğu odaya gitti build ise kontrol odasında kameraları kapatı ve odada dosyaları aramaya başladı bi anda silah sesi duyulmaya başladı xx cetesi onu fark etmiş onun olduğu odaya doğru geliyorlardı.. build bir köşe bulup saklandi korumalar "efendim burada yok" bu anda silah patladı "siktir" korumalar o yone doğru gittiler build dosyayı biraz daha aradiktan sonra buldu ve onu alıp bible yanına gitti xx cetesi ve bible silahlı kavga ediyorlardı build'i gören Xx cetesi "bu sürtükle mi bizi kandiracaksin" bible "ağzını topla en değerlim o benim" build Kızarmıştı ama elinden bisi gelmiyordu xx cetesinin koruması builde silah doğrulttu silah patladı build gözleri kapadi ama açtığı zaman bible'i kanlar içinde gördü...vurulan o değil bible idi..xx cetesi polis seslerini duymaya başlayınca kaciştilar "efendim polisler geliyo" xx "siktir git bible canıncehennemde.." build ağlayarak bible kolların arasında alır build beyaz tişörttu full kan olur "hayır hayır ölmezsin bible" build ağlayarak yardım istiyordu bağırıyordu polisler sesin geldiği tarafa geldi bible'i alıp sedeye yatırdılar build'in bir tek umudu vardi o da bible gözlerini açmasıydı bible sadece build'e "seni seviyorum" diyebilmisti..

MAFYA: ||BİBLEBUİLD||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin