Hiç kimse bible'in sahip olduğu şeylere dokunamaz..Tabiki build'de dahildir... Çünkü eğer ondan nefret edersem, kendime ihanet etmiş olurum..eğer ona daha da fazla zarar vermeye başlarsam, kendi istediğimden değil buna zorlanıyorumdur.. ona olan aşkımdan geriye hiçbir şey kalmaz bible'in en yakın koruması "Nasıl yani bible?" dedi "Onu kendi ellerimle öldüreceğim" dedi bible sesi titrerken.. "derken? Hani o senin herseyindi" gülüşünü bahsetti ona..buildin bible'a her gülümseyişinde O an kısılan gozleri ve kahkahaları..gülüşünü ölümsüzleştirmek istedim ama yapamam. İstedim ki o hep fotoğraflarda hep benimle olsun yaşasın. İstedim ki onu ölümsüzleştireyim yanıma alayım rahat bırakmadılar İstedim ki o hep benim kalbimde yaşasın yapamadim yaptırmadılar... Aptal insanların dediklerine göz yumdum onun tek aşkı ben olayım istedim.."
Bible korumasına ile bu konuda hakkında builde bahsetmemesini istedi bible'in build'den sonra en yakın arkadaş korumasıydı çocukluğundan beri onunlaydı..bible bardan çıkıp arabayı eve doğru sürdü ağlıyordu..eve girdi build koltuktan bible'a döndü ona doğru koştu ve sarıldı..onunla vakit geçirdi beraber geçirdikleri en güzel ve en son andı..bible'aBilirdim gelmişti mesaja baktı
ÖZEL NUMARA:
yapacak mısın yoksa..?
Bible:
Yapacağım..
Buildin yanına geri döndü build "kimdi?" Bible dalmış şekilde ona bakiyordu.."bible..bible?" "Bardan insanlar ya önemli degil" "oh anladım hangi filmi istersin" "fark etmez" bible hala ona bakıyordu aradan saatler geçti uykusu gelmişti build'in "bible uyuyalım mı" "build..seni bi yere götüreceğim" "bu saatte mi" "Evet hadi üstüne bisi al da gidelim" Bible araba kullanırken Ağlamaya çalıyordu "nereye gidiyoruz bible" "gidince görürsün" Sahil gibi bir yere geldiler "bible bu arada ne yapacağız çok soğuk eve dönelim lütfen" bible ceketini ona vermişti biraz yürüyüş yaptılar sahilden uzaklaştılar..?? Build rahatsız olmuştu korkuyordu karanlıktı bir yerde ışık bile yoktu sadece Ay'ın ışığı yanisiyordi bible sahilin evine getirdi onlardan başka kimse yoktu.."bible?" "Hm" "neden buradayiz" "öğreneceksin" build anlamamıştı sadece oturup bekliyordu bible buildin ellerini tutup ona bakti "özür dilerim..özür dilerim bebeğim" "neler oluyo bible hiç bisi anlamıyorum ve korkuyorum.." bible belindeki silahı alıp buildin kalbinin tam ortasına koydu "bible..?"
"Özür dilerim" "bible lütfen korkuyorum hem şimdi yaralarımı kim saracak" agliyolardi durmak bilmiyodu ağlama sesileri..rüzgar..dalga sesinden başka hiç sesyoktu "ben özür dilerim ama zorundayım" "bible bilirsin ben ölümden korkarım lütfen ama lütfen, sana yalvarıyorum beni öldürme...lütfen" sesi titriyordu korkuyordu..build'e iki el ateş etti korkuyor "b--bible seni s-seviyorum" o kısık sesiyle bile..bible'in elini telefona gitti Acımasızca polisi arıyor..içindeki kocaman hayal kırıklığı ile korkuyordu..polis ihbar verdi..ardından kendine iki el ateş etti..böylece başlamayan aşklar ölümle son buldu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA: ||BİBLEBUİLD||
أدب الهواةbuild bible'in peşindeydi ve onu tutuklamak için elinden geleni yapiyor onu takip ediyor onun adamlarıyla işbirliği yapıyordu..."benim olana kadar senin Peşini bırakmicam bebeğim.."