bible ellerini build'in saçına koydu ve okşadı build bible için en önemli kisiydi ailesinden geriye kalan...bible biraz temiz hava almak icin disari cikti yarim saat sonra build uyandı dışarı çıkıp bi sigara yaktı arkasından "hala şunu zikim şeyi içmeyi bırakamadın" bible arkasını döndü builde baktı bible sigarayı yer attı "ne zamn çıkacağız hastaneden" build "iyileştiğin zaman" beraber yukarı çıktılar build bible'a yemek yediyordu bible Bundan uzun zaman öncesi ailesini bi çatışmada kaybetmişti o zamanlar 7 yaşlarındaydı büyükannesi onu yanına alıp büyüttü büyükannesi ile kalırken build ile tanismislardi arkdaş olup birbirlerine destek çıktılar çünkü acılar aynıydı kader ortakları...büyükannesi bible 19 yaşlarında iken anı şekilde öldü o dönemlerde build bible'a çok destek oldu..."hey build.." "haa.?" "Daldın gittin ne düşündün bu kadar" "oh yok bisi" "doktora soyliyim ne zaman çıkıp çıkmayacağını" bir kaç dakika sonra "eve gidebilirmişiz arada bi kontrole gelin dediler" "senin için korumaları araiyim" bible "sen götür onlara gerek yok" build ve bible hastaneden çıkıp eve gittiler build "hastaneden geldin bi duş al" bible"bu halimle nasıl yapim gel bana yardım et" build bible'in temiz kıyafetlerini hazırlamış onunla beraber girmişti...küvetin yanına oturmus bible'i yikiyordu tenine karşı çok nazik oluyordu "ah yavaş" build" özür dilerim acıdı mı gerc-" bible kahkaha atmayabaşladı "şaka yaptim" build yarasına vurdu "ah acıdı" diyerek build ise gulmeye basladi bible ise onu izliyordu bible birden buildin dudağına yapıştı.."az önce ne yaptın..? "Seni öptüm güzelim" Kızarmıştı build kalkmak istedi ama bible izin vermedi onu da küvete çekti "bib-" "şşt çocuk, seni öyle bir öperim ki tüm dünya önünde diz çöker..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA: ||BİBLEBUİLD||
Hayran Kurgubuild bible'in peşindeydi ve onu tutuklamak için elinden geleni yapiyor onu takip ediyor onun adamlarıyla işbirliği yapıyordu..."benim olana kadar senin Peşini bırakmicam bebeğim.."