GİRİŞ

212 18 7
                                    

Yıl 2024;

"Bu saatten sonra yansam ne olur? Yağıyor yağmurlar Olan olmuş artık, dönsen ne olur? Sönüyor yangınlar."

Şarkının bu kısmında sesini biraz daha arttırdım. Onu düşünüyordum. Evet, hayata veda ederken bile hala onu düşünüyorum. Çünkü masum kalan, katledilmemiş tek hayalim o kalmıştı. Ve ben ölmeden önce onu son kez gökyüzüne bakarak hayal ediyordum. Bu zamana kadar bazı şeylere birazcıkta bunun için katlanmıştım. Belki bir umut bir gün gelir diye ama artık dayanacak gücüm kalmamıştı. Kararlıydım bugün son vericektim bu işkenceye.

Elimdeki maket bıçağını sol bileğimdeki en belirgin damara yaklaştırmaya başladım.
Maket bıçağını bileğime bastırmaya başladığım an ağzımdan ufak bir inilti döküldü. Tamam biraz daha hızlı olursam daha az acı çekerdim. Vazgeçmeden bıçağı sertçe bileğimde kaydırdım. Önce bileğimden başlayıp koluma yayılan bir ısı, sıcaklık hissettim. Bunun yanında bileğimdeki ufak sızı. Ben daha kendimi gelicek olan acıya hazırlamadan, bütün vücudum sızlamaya başladı. Bütün vücudum sızlıyor, bana katlanılmaz bir acı veriyordu.
Sanki vücuduma binlerce iğne batırılıyormuş gibi hissediyordum. Tam bu kadar acı. Daha fazla acı hissedemem derken, sanki birisi boğazımı sıkıyormuş gibi nefesim daralmaya başladı. Ve evet bu bendeki son nokta oldu ve daha fazla kendimi tutamadan gözümden bir damla yaş toprağa süzüldü. Ben yaşamak istiyordum ama hayat benim yaşamam için bütün nedenlerimi elimden almıştı. Bir tek o kalmıştı. Onunda beni düşündüğünü sanmıyordum. Tam o sırada bir ses duydum "Alya...ne yaptın sen?"  ki bu sesi ölsem bile unutmam.
Onun sesi. Geldi mi?
Ben hayata göz yumarken mi?
Geç kalmıştı. Farkında mıydı?
Bu saatten sonra gelmesi hiç bir şeyi değiştirmezdi.
Gözlerim kendiliğinden kapanırken gördüğüm tek şey onun silik yüzü ve hissettiğim tek şey gök yüzünden tenime değen yağmur damlalarıydı.

"Bu saatten sonra yansam ne olur? Yağıyor yağmurlar
Olan olmuş artık, dönsen ne olur?
Sönüyor yangınlar"
...




Haydi gazabımız mübarek olsun
Yılın başlarında ilk kez bir kitap yazmayı denemek için üç gün boyunca bir iki bölüm yazdığım ama yayınlamadığım
Kitabı sizlerle paylaşıyorum.

Bilmiyorum aslında yayınlamıyacaktım ama bölümleri tekrar bir gözden geçirince gayet güzel bir kurgu olduğunu düşündüm ve paylaşmaya karar verdim.

Yorumlar ve oylarınız çok önemli eğer gerçekten okumak isteyen olursa devam ettirmeyi düşünüyorum.

Kitabımdaki bu giriş kısmı gelicekten bir kesit ve şimdi diğer bölümlerde kitap karakterimizi bu duruma getiren geçmişini ve geleceğini göreceğiz.

Kitabıma destek olun lütfen..🖤

BU SAATTEN SONRAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin