Hello before we start am very sorry to release it late because we almost got 300 reads! I didnt expect it to increase so fast as I havent opened wattpad in a long time. We shall get started and sorry again now let's start!
........
" Tanjiro! I know u can do this, I believe in you and nezuko. "
𝖳𝖺𝗇𝗃𝗂𝗋𝗈 𝗌𝖾𝖾𝗆𝖾𝖽 𝖼𝗈𝗇𝖿𝗎𝗌𝖾𝖽 𝗈𝗇 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝖪𝗈𝗒𝗎𝗄𝗂 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝗍𝗈𝗐𝖺𝗋𝖽𝗌 𝗁𝗂𝗆 𝗎𝗇𝗍𝗂𝗅 𝖺 𝗌𝗍𝗋𝗈𝗇𝗀 𝖺𝗍𝗍𝖺𝖼𝗄 𝗐𝖾𝗇𝗍 𝗍𝗈 𝗁𝗂𝗆. 𝖧𝖾 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗂𝗓𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖪𝗈𝗒𝗎𝗄𝗂 𝗄𝗇𝖾𝗐 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗂𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝖺 𝖿𝖺𝗌𝗍 𝖺𝗍𝗍𝖺𝖼𝗄 𝗌𝗈 𝗌𝗁𝖾 𝗐𝖾𝗇𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝗉𝗎𝗌𝗁𝖾𝖽 𝗍𝖺𝗇𝗃𝗂𝗋𝗈 𝖺𝗐𝖺𝗒 𝗆𝖺𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖳𝖺𝗇𝗃𝗂𝗋𝗈 𝖣𝗈𝖽𝗀𝖾𝖽. 𝖪𝗈𝗒𝗎𝗄𝗂 𝗌𝖾𝖾𝗆𝗌 𝗍𝗈 𝗈𝗇𝗅𝗒 𝗌𝗆𝗂𝗅𝖾 𝖺𝖿𝗍𝖾𝗋 𝗉𝗎𝗌𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗁𝗂𝗆 𝖺𝗐𝖺𝗒.
" KOYUKI-SAN!! "
...
" Koyuki-san wake up! "
𝖳𝖺𝗇𝗃𝗂𝗋𝗈 𝗍𝗋𝗂𝖾𝖽 𝗁𝖺𝗋𝖽 𝗍𝗈 𝗐𝖺𝗄𝖾 𝖪𝗈𝗒𝗎𝗄𝗂 𝗎𝗉 𝗄𝗇𝗈𝗐𝗂𝗇𝗀 𝗌𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗂𝗇𝗃𝗎𝗋𝖾𝖽 𝖻𝖺𝖽𝗅𝗒 𝗂𝗇 𝖺 𝗌𝗍𝗋𝗈𝗇𝗀 𝖺𝗍𝗍𝖺𝖼𝗄 𝖺𝗌 𝗌𝗁𝖾 𝗐𝖾𝗇𝗍 𝗎𝗇𝖼𝗈𝗇𝗌𝖼𝗂𝗈𝗎𝗌.
" T-tanjiro? What Happened?! Did we defeat lowermoon one? "
" We did but something worse h-happened! "
" W-WHAT?! Is everyone alright? What happened?! "
" R-rengoku-san... "
" Tanjiro, calm down. breath don't panic. "
" Uppermoon 2 appeared and Fought rengoku-san! " ( remember akaza's upper 2 in this au. )
" WHAT? That demon again! "
" What do you mean again?! "
" It's ur choice to believe me or not, that demon stalked on me in my whole journey. I need to do something! "
" I see that's why you always smell anxious when traveling with others! "
" Am afraid rengoku-san will fail I need to do something.... "
𝖱𝗂𝗀𝗍𝗁 𝖺𝖿𝗍𝖾𝗋 𝗌𝖺𝗒𝗂𝗇𝗀 𝖳𝗁𝖺𝗍 𝖪𝗈𝗒𝗎𝗄𝗂 𝗍𝗋𝗂𝖾𝖽 𝗁𝖺𝗋𝖽 𝗍𝗈 𝗌𝗍𝖺𝗇𝖽 𝗎𝗉. 𝗀𝗈𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝖿𝗂𝗇𝖽 𝖺 𝗐𝖺𝗒 𝗍𝗈 𝗁𝖾𝗅𝗉.
" Koyuki-san! If u force ur self ur gonna go past ur limit. It will end up bad! "
" atleast I did something to help before I die... "
" koyuki-san! "
𝙄𝙘𝙚 𝘽𝙧𝙚𝙖𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜 𝙁𝙞𝙧𝙨𝙩 𝙛𝙤𝙧𝙢! 𝙁𝙧𝙚𝙚𝙯𝙞𝙣𝙜 𝙞𝙘𝙚 𝙨𝙡𝙖𝙨𝙝
𝖠𝖿𝗍𝖾𝗋 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖪𝗈𝗒𝗎𝗄𝗂 𝗋𝗎𝗌𝗁𝖾𝖽 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖥𝗂𝗀𝗁𝗍, 𝗆𝖺𝗍𝖼𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗎𝗉 𝗍𝗁𝖾𝗂𝗋 𝗌𝗉𝖾𝖾𝖽.
𝙄𝙘𝙚 𝙗𝙧𝙚𝙖𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙝𝙞𝙧𝙙 𝙛𝙤𝙧𝙢! 𝙁𝙧𝙚𝙚𝙯𝙞𝙣𝙜 𝙎𝙣𝙤𝙬 𝘽𝙡𝙞𝙯𝙯𝙖𝙧𝙙!
YOU ARE READING
𝐀 𝐬𝐧𝐨𝐰𝐟𝐥𝐚𝐤𝐞'𝐬 𝐑𝐞𝐭𝐮𝐫𝐧 [DISCONTINUED)
Fanfiction" Where am i?! " 𝘚𝘩𝘦 𝘥𝘪𝘥 𝘯𝘰𝘵 𝘦𝘹𝘱𝘦𝘤𝘵 𝘵𝘰 𝘣𝘦 𝘳𝘦𝘪𝘯𝘤𝘢𝘳𝘯𝘢𝘵𝘦𝘥 𝘰𝘯𝘤𝘦 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯 , 𝘚𝘩𝘦 𝘥𝘰𝘦𝘴𝘯'𝘵 𝘳𝘦𝘮𝘦𝘮𝘣𝘦𝘳 𝘢𝘯𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘴𝘩𝘦 𝘥𝘪𝘦𝘥. 𝘚𝘩𝘦 𝘰𝘯𝘭𝘺 𝘳𝘦𝘮𝘦𝘮𝘣𝘦𝘳 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘴𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘪...