4) Unexpected Meeting

164 6 0
                                    

" Nee-san, Am going to the forest to get some berries. "

" Alrigth Be carefull on the way! "

𝘈𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘐 𝘸𝘦𝘯𝘵 𝘖𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘰𝘳𝘦𝘴𝘵, 𝘈𝘮 𝘨𝘰𝘪𝘯𝘨 𝘲𝘶𝘪𝘵𝘦 𝘥𝘦𝘦𝘱 𝘢𝘯𝘥 𝘪𝘵'𝘴 𝘷𝘦𝘳𝘺 𝘥𝘢𝘳𝘬 𝘴𝘰 𝘐 𝘮𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘮𝘦𝘦𝘵 𝘢 𝘥𝘦𝘮𝘰𝘯 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘸𝘩𝘦𝘳𝘦.

"Ah There's One!"

𝘞𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘱𝘪𝘤𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘐 𝘧𝘦𝘭𝘵 𝘢 𝘸𝘦𝘪𝘳𝘥 𝘱𝘳𝘦𝘴𝘦𝘯𝘤𝘦, 𝘐 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘤𝘰𝘯𝘧𝘶𝘴𝘦𝘥 𝘣𝘶𝘵 𝘐 𝘴𝘢𝘸 𝘢 𝘵𝘢𝘭𝘭 𝘣𝘭𝘢𝘤𝘬 𝘧𝘪𝘨𝘶𝘳𝘦. 𝘐𝘵'𝘴 𝘷𝘦𝘳𝘺 𝘧𝘢𝘴𝘵, 𝘣𝘶𝘵 𝘐 𝘮𝘢𝘯𝘢𝘨𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘴𝘦𝘦 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨, 𝘛𝘩𝘦 𝘞𝘳𝘪𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘦𝘺𝘦𝘴. 𝘐𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘈 𝘯𝘶𝘮𝘣𝘦𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘰𝘯𝘤𝘦 𝘐 𝘴𝘢𝘸 𝘢𝘮 𝘷𝘦𝘳𝘺 𝘴𝘩𝘰𝘤𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘦𝘯𝘵 𝘰𝘶𝘵 𝘷𝘦𝘳𝘺 𝘧𝘢𝘴𝘵, 𝘪𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘶𝘱𝘱𝘦𝘳𝘮𝘰𝘰𝘯 2 . 𝘐𝘵 𝘭𝘰𝘰𝘬 𝘷𝘦𝘳𝘺 𝘤𝘶𝘳𝘪𝘰𝘶𝘴 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘮𝘦 𝘣𝘶𝘵 𝘢𝘮 𝘴𝘶𝘳𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘦𝘮𝘰𝘯 𝘪𝘴 𝘨𝘰𝘯𝘯𝘢 𝘢𝘵𝘵𝘢𝘤𝘬. 𝘐𝘯 𝘛𝘩𝘦 𝘸𝘩𝘰𝘭𝘦 𝘸𝘢𝘺 𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘧𝘦𝘦𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘸𝘢𝘵𝘤𝘩𝘦𝘥 𝘮𝘢𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘦 𝘢𝘯𝘹𝘪𝘰𝘶𝘴, 𝘯𝘦𝘦-𝘴𝘢𝘯 𝘢𝘭𝘴𝘰 𝘦𝘹𝘱𝘭𝘢𝘪𝘯𝘦𝘥 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘮𝘰𝘰𝘯'𝘴, 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘢𝘳𝘦 12 𝘚𝘵𝘳𝘰𝘯𝘨𝘦𝘴𝘵 𝘥𝘦𝘮𝘰𝘯𝘴 𝘣𝘶𝘵 𝘖𝘯𝘭𝘺 𝘜𝘱𝘱𝘦𝘳 𝘳𝘢𝘯𝘬𝘴 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘶𝘯𝘢𝘣𝘭𝘦 𝘵𝘰 𝘣𝘦 𝘬𝘪𝘭𝘭𝘦𝘥 𝘣𝘺 𝘵𝘩𝘦 𝘩𝘢𝘴𝘩𝘪𝘳𝘢. 𝘖𝘯𝘤𝘦 𝘐 𝘳𝘦𝘢𝘤𝘩 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘶𝘯𝘭𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘵𝘤𝘩𝘦𝘥 𝘧𝘦𝘦𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘵𝘰𝘱 𝘢𝘯𝘥 𝘐 𝘸𝘦𝘯𝘵 𝘣𝘢𝘤𝘬.

" Nee-san am sorry I didn't get much, T-there was -"
𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘣𝘳𝘦𝘢𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘦𝘢𝘷𝘪𝘭𝘺 𝘲𝘶𝘪𝘵𝘦 𝘱𝘢𝘯𝘪𝘤𝘬𝘦𝘥

" Koyuki-chan! What happened?berries don't matter now but why are u so panicked? "
𝘚𝘩𝘦 𝘴𝘤𝘳𝘦𝘢𝘮𝘦𝘥 𝘤𝘰𝘯𝘤𝘦𝘳𝘯𝘦𝘥 𝘴𝘦𝘦𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘦 𝘗𝘢𝘯𝘪𝘤𝘬𝘦𝘥

" There was an upper rank... Upper Moon 2..."

"An Upper rank?! How? even hashira has almost never met one, Are U hurt? "

" thankfully I managed to get to sunligth in time.. "

🧭- Uppermoon 2 ( Akaza's side)

𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘰𝘳𝘦𝘴𝘵, 𝘓𝘰𝘰𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘧𝘰𝘳 𝘱𝘳𝘦𝘺 𝘶𝘯𝘵𝘪𝘭 𝘐 𝘴𝘢𝘸 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘨𝘪𝘳𝘭. 𝘐𝘯 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘧𝘦𝘸 𝘺𝘦𝘢𝘳𝘴 𝘈 𝘔𝘺𝘴𝘵𝘦𝘳𝘪𝘰𝘶𝘴 𝘨𝘪𝘳𝘭 𝘧𝘪𝘨𝘶𝘳𝘦 𝘒𝘦𝘦𝘱 𝘢𝘱𝘱𝘦𝘢𝘳𝘪𝘯𝘨, 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘨𝘪𝘳𝘭 𝘩𝘢𝘥 𝘢 𝘗𝘪𝘯𝘬 𝘧𝘭𝘰𝘸𝘦𝘳 𝘱𝘶𝘱𝘪𝘭𝘦𝘥 𝘦𝘺𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘞𝘦𝘢𝘳𝘦𝘥 𝘈 𝘗𝘪𝘯𝘬 𝘋𝘰𝘵 𝘱𝘢𝘵𝘵𝘦𝘳𝘦𝘯𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘣𝘭𝘶𝘦 𝘚𝘯𝘰𝘸𝘧𝘭𝘢𝘬𝘦 𝘤𝘰𝘭𝘰𝘳𝘦𝘥 𝘵𝘪𝘦𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘢𝘯 𝘰𝘣𝘪.
𝘛𝘩𝘦 𝘨𝘪𝘳𝘭 𝘐 𝘴𝘢𝘸 𝘏𝘢𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘮𝘦 𝘩𝘢𝘪𝘳𝘴𝘵𝘺𝘭𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘏𝘢𝘥 𝘢 𝘏𝘢𝘰𝘳𝘪 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘮𝘢𝘵𝘤𝘩𝘦𝘥 𝘧𝘶𝘭𝘭𝘺 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘵𝘩𝘦 𝘬𝘪𝘮𝘰𝘯𝘰 𝘢𝘯𝘥 𝘢𝘭𝘴𝘰 𝘩𝘢𝘥 𝘢𝘯 𝘰𝘣𝘪. 𝘐𝘵 𝘴𝘦𝘦𝘮𝘴 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘐 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘸𝘩𝘦𝘳𝘦, 𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘢 𝘋𝘦𝘢𝘥 𝘱𝘦𝘳𝘴𝘰𝘯 𝘸𝘩𝘰 𝘪𝘴 𝘢𝘭𝘪𝘷𝘦 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯 , 𝘚𝘰𝘮𝘦𝘩𝘰𝘸 𝘐 𝘧𝘦𝘭𝘵 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘐 𝘬𝘯𝘦𝘸 𝘩𝘦𝘳 𝘣𝘶𝘵 𝘐 𝘤𝘢𝘯'𝘵 𝘳𝘦𝘮𝘦𝘮𝘣𝘦𝘳. 𝘞𝘩𝘰 𝘊𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘴𝘩𝘦 𝘢𝘤𝘵𝘶𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘣𝘦? 𝘚𝘩𝘦 𝘩𝘢𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘮𝘦 𝘩𝘢𝘪𝘳 𝘱𝘪𝘯 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘵𝘩𝘦 𝘮𝘺𝘴𝘵𝘦𝘳𝘪𝘰𝘶𝘴 𝘨𝘪𝘳𝘭.

❄- back to Koyuki

"Am glad your alive, Only one of us hashira has encountered an Upper Moon. "
𝘚𝘢𝘪𝘥 𝘕𝘦𝘦-𝘴𝘢𝘯 𝘵𝘰 𝘮𝘦 𝘴𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘸𝘰𝘳𝘳𝘪𝘦𝘥

"yeah am also glad "
𝘐 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘦𝘥 𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘴𝘢𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘶𝘯𝘵𝘪𝘭 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦'𝘴 𝘢 𝘒𝘯𝘰𝘤𝘬 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘰𝘰𝘳.

" I'll open the door, be right back "

"Hello, My Name Is Hiroto Takazawa. Am here to deliver Koyuki's sword, May I Talk to her? "

" Oh Hello there sir, please come in and take a sit. "

𝘈𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘴𝘪𝘵𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘐 𝘸𝘦𝘯𝘵 𝘵𝘰 𝘰𝘧𝘧𝘦𝘳 𝘩𝘪𝘮 𝘴𝘰𝘮𝘦 𝘵𝘦𝘢 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘩𝘦 𝘨𝘢𝘷𝘦 𝘮𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘸𝘰𝘳𝘥 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘪𝘴 𝘬𝘯𝘰𝘸𝘯 𝘢𝘴 𝘢 𝘯𝘪𝘤𝘩𝘪𝘳𝘪𝘯 𝘬𝘢𝘵𝘢𝘯𝘢.

"What are you waiting for? un sheet it. "

"right."

𝘐 𝘸𝘦𝘯𝘵 𝘵𝘰 𝘜𝘯 𝘴𝘩𝘦𝘦𝘵 𝘪𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘰𝘭𝘥 𝘪𝘵, 𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘵 𝘪𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘭𝘰𝘳 𝘤𝘩𝘢𝘯𝘨𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘢𝘯 𝘪𝘤𝘺 𝘣𝘭𝘶𝘦 𝘤𝘰𝘭𝘰𝘳. 𝘐 𝘰𝘯𝘭𝘺 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘪𝘵 𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘨𝘢𝘴𝘱𝘪𝘯𝘨 𝘢 𝘣𝘪𝘵.

"That's A New color, Nichirin swords are also known as the color changing sword. The color depends on the bearer so a new color is an achievement To the forger and Were said quite lucky. "

" Isn't the color Beautiful Koyuki-chan? "
𝘚𝘢𝘪𝘥 𝘯𝘦𝘦-𝘴𝘢𝘯 𝘸𝘩𝘰 𝘸𝘢𝘴 𝘴𝘪𝘵𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘣𝘦𝘴𝘪𝘥𝘦 𝘮𝘦

" It Is! "
𝘐 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘦𝘥 𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘵 𝘩𝘦𝘳

𝘈 𝘧𝘦𝘸 𝘩𝘰𝘶𝘳𝘴 𝘭𝘢𝘵𝘦𝘳 𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘤𝘶𝘳𝘳𝘦𝘯𝘵𝘭𝘺 𝘱𝘭𝘢𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘰𝘯𝘦 𝘰𝘧 𝘔𝘪𝘵𝘴𝘶𝘳𝘪-𝘕𝘦𝘦 𝘴𝘢𝘯'𝘴 𝘤𝘢𝘵𝘴 𝘭𝘦𝘵'𝘴 𝘴𝘢𝘺 𝘰𝘯𝘦 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘐𝘴 𝘮𝘰𝘤𝘩𝘪 𝘜𝘯𝘵𝘪𝘭 𝘴𝘩𝘦 𝘤𝘢𝘭𝘭𝘦𝘥 𝘮𝘦.

" Koyuki-chan! Come here your uniform is here!"

" It is? "
𝘐 𝘸𝘦𝘯𝘵 𝘵𝘰 𝘳𝘶𝘯 𝘵𝘰 𝘯𝘦𝘦 𝘴𝘢𝘯'𝘴 𝘱𝘭𝘢𝘤𝘦 𝘢𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘱𝘶𝘵𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘰𝘤𝘩𝘪 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘢𝘯𝘥 𝘰𝘱𝘦𝘯𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘢𝘤𝘬𝘢𝘨𝘦

" It's Beautiful! "
𝘚𝘢𝘪𝘥 𝘮𝘺 𝘚𝘦𝘭𝘧 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘐 𝘴𝘢𝘸 𝘪𝘵.

" It is, isn't it? oh rigth I have something for you! "
𝘚𝘩𝘦 𝘨𝘢𝘷𝘦 𝘮𝘦 𝘢 𝘣𝘭𝘶𝘦 𝘴𝘰𝘤𝘬𝘴 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘴𝘪𝘮𝘪𝘭𝘢𝘳 𝘵𝘰 𝘩𝘦𝘳'𝘴 𝘣𝘶𝘵 𝘥𝘪𝘧𝘧𝘦𝘳𝘦𝘯𝘵 𝘱𝘢𝘵𝘵𝘦𝘳𝘯

" Aw! arigatou Gozaimasu Nee-san! "

𝙈𝙞𝙩𝙨𝙪𝙧𝙞'𝙨 𝙋𝙤𝙫

She's lucky she didn't get the same one as me.. Am happy for her!

𝙀𝙣𝙙 𝙤𝙛 𝙥𝙤𝙫

" Oh rigth! Did you Know that this uniform is very strong? It cant be ripped by a lowermoon and any other low rank demons if am not wrong and it's fire proof! "

"Thats Interesting! "

𝘔𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘦𝘳 𝘵𝘢𝘭𝘬𝘦𝘥 𝘧𝘰𝘳 𝘩𝘰𝘶𝘳𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘺, 𝘴𝘩𝘦 𝘮𝘦𝘯𝘵𝘪𝘰𝘯𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘪 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘚𝘵𝘢𝘳𝘵 𝘵𝘰 𝘨𝘰 𝘵𝘰 𝘮𝘪𝘴𝘴𝘪𝘰𝘯 𝘵𝘰𝘮𝘰𝘳𝘳𝘰𝘸.

💫





















And that's all for today! Thank you for the reads Goodbye and have a nice day!

Words: 717.

𝐀 𝐬𝐧𝐨𝐰𝐟𝐥𝐚𝐤𝐞'𝐬 𝐑𝐞𝐭𝐮𝐫𝐧 [DISCONTINUED) Where stories live. Discover now