12

1.6K 139 30
                                    

önceki bölümü okumayı unutmayınn

omega bugün her zamanki okul saatinden daha da erken çıkmış hızlı adımlarla alfanın evinin yolunu tutmuştu. onu kaçırmak istemiyordu. okulda da görebilirdi ama dayanamamıştı. anlamlandıramadığı davranışları yüzünden onu üzmek kötü hissettirmişti.

dün gerçekten taehyung'u görmeyi istemişti. kaç gündür görmüyor kıyafetlerini koklayıp duruyordu. kokusunu çok fazla seviyordu ve son zamanlarda daha da bağlandığını hissediyordu ama utanmıştı işte. kendisi taehyung'a onun gibi koktuğunu kıyafetlerinden ayrılmadığını söylemişti. neden söylemişti onu bile bilmiyordu. zaten kendisiyle çeliştiği bu dönemde böyle davranması onu utandırmıştı. taehyungtan kaçmasının asla kötü bir yanı yoktu. onu istemiyor değildi.

alfa ise zaten tüm gece jeongguk'un hareketlerini düşünmekten uyuyamamışken üstüne omeganın ondan kaçmasıyla üzülmüştü.

taehyung jeongguk'u gerçekten çok seviyordu. tüm önceliği oydu. gel dese gelir git dese giderdi o yüzden ki kaçması kötü hissettirmişti çünkü jeongguk bunları biliyordu. alfa artık onu rahatsız ettiğini bu yüzden böyle dengesiz davranıp kaçtığını düşünmüştü. olayın aslıyla alakası bile yoktu ama işte o da durgundu.

taehyung okula gitmek için aynadan son kez kendine baktığında telefonuna mesaj gelmişti.

jeongguk
aşağı inebilir misin

zaten çoktan hazırlanmıştı bu yüzden üstüne montunu aldığı gibi hızla aşağı inmiş evin kapısını açmıştı. kenardaki kaldırıma oturmuş jeongguk'u görmesiyle beraber elindeki çantasını tek omzuna asıp sessizce kapıyı kapatmıştı. ailesi hâla uyuyordu.

omega başını kaldırıp taehyung'u görmesiyle alt dudağını dişledi. içini heyecan ve gerginlik kaplamıştı. ayağa kalkıp elindeki kıyafet dolu poşeti taehyung'a uzattı.
sadece "kıyafetlerin..." diyebilmişti.

"okulda verebilirdin buraya kadar gelmeseydin." alfa uzatılan poşeti alırken mırıldanmıştı. durgundu.

jeongguk ise pür dikkat onu izliyordu. alfa neden böyle baktığını anlayamasa da poşetten gelen kokuyla hafifçe kaşları çatıldı. poşeti biraz yukarı kaldırıp kokladığında omega gibi koktuğunu fark etti. jeongguk bu sırada nefesini tutmuş bir şey söylememek ve kaçmamak için uğraşıyordu.

alfanın bakışları jeongguk'a döndüğünde samimice gülümsedi. taehyung gerçekten mutlu olmuş üstündeki o durgunluğu atmıştı bir anda.

"jeongguk..." diye fısıldadığında omega hızla öne atılıp taehyung'un ağzını sert olmayacak şekilde eliyle kapatmıştı. boşluk vardı eli dudaklarına değmiyordu.

"sakın bir şey söyleme." dediğinde avcunda hissettiği dudaklarla şaşkınca bakışları oraya kaymıştı. taehyung avcunu öpmüştü. işte şimdi omegada tamamen ipler kopmuştu. beyninde tek bir şey yankılanıyordu.

taehyung tarafından avcu öpülmüştü. hoşlandığı alfa tarafından. yıllar sonra dudaklarını hissetmişti. o neden öpmüştü? basit bir şeydi belki de ama jeongguk'un kalbini ve kurdunu fazlasıyla etkilemişti.

"jeongguk." alfa ona seslense dahi hareket etmeyince taehyung elini yavaşça omeganın eline koyup indirdi. hâlâ aynı yakınlıktalardı ikiside çekilmiyordu. jeongguk'un bakışları eli indirildiği için alfanın dudaklarında kalmıştı. bunu fark eden taehyung ise istemsizce dudaklarını yaladığında omega kendine gelmiş gibi geriye adımladı.

hate you (taekook)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin