taehyung
jeonggukjeongguk
taehyung
oh
aynı andataehyung
sen söylejeongguk
yok
sen söyletaehyung
uzatmicam
nerdesinjeongguk
hiç ya öyletaehyung
bir şey mi oldu omega
biri bir şey mi yaptıjeongguk
hayırtaehyung
jeonggukjeongguk
sence
saçlarım
kötü mütaehyung
ne
hayır
biri kötü mü dedi
hangi gözü bozuk dedi amk
söyle çabukjeongguk
öcsşmvşf
taehyung uftaehyung
jeongguk saçların çok güzel
hayatımda gördüğüm en güzel saçlara sahipsin
tek saçların da değil
sen hayatımda gördüğüm en güzel
en harika omegasın
hatta
EN HARİKA İNSANSIN AMINA KOYİM
NE OMEGASI
tek omegalarla sınırlayamamjeongguk
öcşsmcşsmx
teşekkür ederimtaehyung
şimdi nerdesin söylejeongguk
:(taehyung
hadi söyle omega
en azından sadece bugünlük eskisi gibi olalım
hm?jeongguk
ben de eski yerimizdeyim zaten
vardı ya ağaçların arkasında kalan yertaehyung
anladım anladım
geliyorum hemenjeongguk
:((🕊️
🕊️
omega yerdeki kaldırıma oturmuş karşıyı izliyordu. saçlarına laf etmişlerdi. normalde takmazdı böyle üzülmezdi hatta karşısındakine daha beter laf söyleyip onun moralini bozardı ama son zamanlarda fazla hassas hissediyordu. nedenini bilmiyordu ama duygularını daha da uçlarda yaşamaya başlamış en ufak şeye kırılır olmuştu.
taehyung konusu da kafasını çok karıştırıyordu. aslında böyle yapmak istemiyordu onunla yakın olmayı seviyordu ama arkadaşlıklarını bozacak gibi hissediyordu. bunun olmaması içinde kendince önlem almıştı. sert davranmazsa taehyunga karşı koyamazdı. özellikle son zamanlarda gerçekten zorlanmaya başlamıştı.
"jeongguk." duyduğu sesle hızla dolu gözlerini sildi. başını kaldırmadan yanına oturmasını bekledi zaten birkaç saniye sonra esmer olan hemen onun yanındaki yerini almıştı.
"buraya gelmeyeli uzun zaman olmuştu." diye fısıldadı taehyung. burası onların okula ilk geldikleri zaman keşfettikleri yerdi. başlarda ikiside yorulduklarında ya da sadece dersi asıp sohbet etmek istediklerinde geliyordu. jeongguk ansızın ondan uzaklaşmadan biraz önce buraya gelmeyi bırakmışlardı ve uzaklaştığında da hiç gelmemişlerdi.
"seninle gelmeyeli uzun zaman oldu." jeongguk mırıldandığında taehyungun kaşları havalandı.
"sen geliyor muydun buraya?" jeongguk başını salladığında ikiside sessiz kaldı. sanki konuşurlarsa bu bir anda tartışmaya dönecek ve kalkıp gidecekler gibi hissediyorlardı. biraz bekledikten sonra taehyung dayanamayıp içini kemiren şeyi sordu.
"kim saçına laf etti." hâlâ bunu düşünmesi jeongguk'un kıkırdamasına sebep oldu.
"boş ver unuttum bile." taehyung'un kaşları çatılırken ona doğru döndü. boş vermek istemiyordu.
"boş veremem seni üzdü."
"üzülmedim sinirlendim." taehyung jeongguk'un üzüldüğünü biliyordu ama bunu üstelemek istemedi sadece kimin laf söylediğini öğrenmek istiyordu. son zamanlarda daha hassas olduğunun farkındaydı ve birisi üstüne gidince iki katı üzüldüğünü biliyordu bu yüzden ki laf edeni öğrenip onu dövmek istiyordu. o jeongguk mutlu olsun diye uğraşırken birilerinin onun moralini bozması sinirlerine çok dokunuyordu.
"omega kim laf etti söyle." dediğinde beyaz tenliden oflama sesleri geldi.
"bogum." jeongguk'un kısık sesle söylediği isimle taehyung'un kaşları daha da çatıldı.
"o ne alaka amına koyim." taehyung sinirle ayağa kalkacakken jeongguk elini tuttu. şu an gitsin istemiyordu. uzun zamandır beraber sakince oturmamışlardı, buraya gelmemişlerdi ve şimdi o gitsin istemiyordu.
omega yavaşça başını kaldırıp taehyung'a baktı. gitmesini istemediğini anlasın istiyordu açıkça söyleyebilecek bir halde değildi. gözleri de yine dolmuştu. son zamanlarda artan hassaslığını taehyung'a olan gittikçe bağlanma hissini anlamlandıramıyordu.
taehyung karşısında böyle bakan jeongguk'a dayanamadı ve geri yerine oturdu. aklının bir köşesine boguma gidip hesap soracağını yazdı o anlık bu işi rafa kaldırdı. tanrı şahit ya omega ona böyle baktığında her istediğini yapabilirdi ve o böyleyken onu üzenleri bin beter yapabilirdi ama işte şu anlık önemli olan yanındaki omeganın onu istemesiydi.
bir süre sessiz kaldıklarında jeongguk başını taehyung'un omzuna yasladı. alfa jeongguk'un feromonlarının rahatladığını fark etmişti. bu onu gülümsetmişti. kendisi de hafifçe feromon yayarken omega bununla daha da mayıştığını hissetmişti. taehyung zaten çok güzel kokuyordu ve şimdi ona yönelik rahatlaması için olan feromonlar gözlerinin kapanmasına neden olmuştu.
zil çalsa dahi ikili yerlerinden kalkmadılar. jeongguk taehyung'un omzunda uyuyakaldı taehyung ise onu izleyip saçlarını okşadı. uzun zaman sonra böyle olmaları ikisininde çok hoşuna gitmişti. taehyung omegada gittikçe bir şeylerin değiştiğini hissediyordu.
🕊️
🕊️
ay bu ficin ilk düz yazısı🥺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hate you (taekook)
Fanfictionomega jeongguk taehyunga aşık olmamak için uğraşıyordu ama bilmiyordu ki kaderlerinde beraber olmak vardı "asla öyle olmadığın halde kötü karakter gibi resmedeceğim seni." omegaverse texting&düz yazı