~~~5~~~

128 16 7
                                    

Şuna bir bakın

Şuna bir bakın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

73 kişiiiiii

mutlulukdan ağliycam 🧠: ya ben niye böyle otistik birinin beyniyim 🫀: onu sen kontrol ediyorsun la otistik 🧠:doğru- neyse hikayeye geçelim
byee________________________________________________________________________________________________________

Shinazugawa-san "eee napıyoruz başka bir yere gidelimmi" igoro-san " mitsuriye baglı benim için " bende "aman ne sabır sızsınız daha geleli 10 dakka olmadı daha içecekler bile gelmedi" shinobu-chan ve kanae çan desteklercesine kafalarını salladılar ve kanae-chan"o haklı çok istiyorsanız siz gidin" dedi kanae-chan la gerçekten iyi arkadaştık shinobu-chan da iyi bir arkadaş ama kanae-chan beni rahatlatıyor ama shinobu-chan beni sadece geriyor ama shinobu-chan'ı seviyorum keşke daha az gerseydi neytse çok önemli değil kanae- Chan " ee giyuu hayat nasıl" dedi bende "sence" dedim kanae-chan gülümseyerek " anladım " dedi uzui-san da "hayrola (✨türk uzui✨) o ney iyimi anlaştınız ben kanae ile giyuu sanemi için kavga eder sanıyordum " yine o aptal sırıtışını takındı ve shinazugawa-san tam sinirle birşey diyeceken kanae uzui nın kafasına vurdu ve kanae-chan "uzui tengen giyuu seni kadar aptal değilki senin dediğin gibi yapsın~"

Bende tabii kanae-chan ı desteklemek için "o haklı uzui-san sonuçta biz senin gibi 3 tane sevgili yapacak kadar aç gözlü değiliz ki " kanae-chan da" evet giyuu haklı biz bir erkek için akga etmeyiz" herkes kahkaha attı ve uzui ağzı açık şekilde izledi Ve bende dayanmayıp kahkaha attım.

"Biwa-lady( yanlış yazmış ola bilirim bilmeyenler için biwa-lady nakime ) dronlarınız çalışıyormu" dedi "evet kokushibo-sama" dedi ve... Yine kafadan kontak üye "biwa-lady~ siz ço harikasınız dronalr8nız harika onları yapıcak kadar zeki siniz~~" gerçekden douma sen delimisn neden bunu soruyorsan aslında o olaydan sorna dikkatimi çekmeye basladı olay şöyledi polisler beni yakalamak üzereydi çık kaza gelmişti tabbi o cennet dojosunun başı olduğu için hemen dikkat çeke biliyrodu onların dikatini dağıttı ve kaçmama yardım etti.

Biwa-lady bununları düşünurken bana seslendi ve şöyle dedi " kokushibo-sama onalar ordan ayrılıyorlar
İstediğiniz 1 üst ayı yanınıza alın ve gidin " bende" istediğimmi normalde muzan-sama (Micheal jackson -sama) buna izin vermez" biwa-lady "muzan görev seçmekle ugraşa miycak akdar yorgun " dedi bende kimi alsam diye düşünürken douma ve akazayı gördüm ve ikiside merhaba dedi bende muzan-sama (Micheal Jackson-sama)nın dediklerini anlattım buna karşılık doumada "ah ben gidiyim ozman" bende "neden " dedim doumada "sonuçta... Beni seçmessin değilmi kokushibo-dono sonuçta ben kafadan kontak bir üst ayım" bunu nerden biliyordu!? Bir tek akazaya anlattım ahh muhtemelen yine kavga ederken anlattı.

Akazanın suratına baktığımda sırıtıyordu doumanın bunları demesi hoşuna mı gidiyordu iilk defa Akaza dan iğrendim aslında ilk değil ama olsun, douma giderkn kolundan tutum ve "douma benle gelmeye ne dersin?" Douma ilk defa bir duygu gösteriyordu ama nasıl duygusuz du sonuçta doumanın gözlerinde bir parlama gördüm yada daha önceden de vardı ama ben görmedim... Yada belkide biri ilk defa ona böyle bir davranış sergilemiştir sonuçta nerdeyse bütün üst aylar ondan nefret ediyordu nedenini anlayamıyorum - bir dakka ya bana ne oluyor!?
Hadi douma gidelim geç kaldık zaten douma gülümsedi ve yola koyulduk şanslıyız ki onaları hemen bulduk

"Hadi çocuklar hadi" dedi kanae-chan rengoku , uzui ve mitsuri "BİZ ACIKTIKK" bende "dah@a yeni yemedi izmi siz " shinazugawa-san "haklı ama yinede sizin için gidelim şuralarda bir yerlerde ramenci olucak" uzui-san"ama ben ramen istemiyorum " Shinazugawa-san sinirlendi ve " BİDE YEMEKMİ BEĞENMİYON ANASI-" bende sözünü keserek " çocuklar küfür yok" igoro-san "umrumda bile değil sanemi dalarsa bende dalarım hiç umrumda olmaz" (şu yüz ifadesini yapıyor giyuu =⁠_⁠=) deli bunlar ya ama şahsen igoro-san ın dalması çok normal yani sonuçta yakın arkadaşlar neyse söz alarak " hadi ramen yemeye-"

Sözümü biri kesmişti... "Ahh~ ne kadar tatlı bir arkadaş gurubu" evet o sesi tanıdım

Söylediğim gibi o ren garenk gözlerini oyucam........

Yazarın notu

Naberrr hayat nasıl şarkı dinleyerek kitap yazınca fikir geliyor UwU
Size inat heycanlı yerlerde kesicem ✨yaşasın kötülük ✨

Sadece Okul Arkadaşıyız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin