Ağacın altına geçtim ve eskiz defterime birşeyler karaladım doğayı çizmek beni rahatlatıyordu ama yine bir ses beni uyandırd,aslında bu işe sinirlenmeye başladım azcık bıraksalar da hayallerime dalsam ablamı hatırlasam...
Sesin sahibi "hey ne çiziyorsun öyle? hah doğamı benim gibi gösterişli birnin yanında" uzui.... Evet oydu zaten konuşmasından belli "selam uzui-san " uzui-san konuşucakken rengoku-san araya girdi"hey naber" bende"iyi sen daha doğrusu siz" uzui-san "her zamanki gibi gösterişli" dedi rengoku-san gösterişli kelimesinden sıkılmış olucakki uzui-san nın kafasına bir tane patlattı bende kendimi tutamayıp kahkağa attım rengoku-san şaşırmış bir şekilde "dostum kesinlikle daha çok gülmelisin"dedi , utanmış bir şekilde yüzümü kapadım, uzui ve rengoku kahkaha atmaya başladı sinirlenip ikisininde yüzüne bir tane yapıştırdım ikiside yere yapıştı ama kahkahaLara devam ettiler bende dayanamayıp Kahkaha attım .
Ne yazıkki shinobu-chan geldi shinobu-chan'ı seviyorum ama keşke beni bukadar darlamasa herşeyi soruyo , saçlarıma dokunulmasını sevmeme rağmen dokunuyor ve bunun gibi daha çok şey yanlızkdan hiçbir zaman şikayet etmedim ama yanlız hissetmek çok farklı shinobu-chan'ı nekadar sevsemde beni ne kadar yanlız bırakmıyor olsada bana kesinlikle yanlız hissetiriyor ama shinobu-chan'a bütün sırlarmı anlatabilirim ama daha kendime dürüst olamışken ona nasıl anlatıcakdım....
Yine dalmıştım ve shinobu-chan'ın sesiyle uyandım "deyilmi Tomioka-san?" Ne dediğini duymamıştım sadece "evet evet dedim"
Shinobu-chan hafif sırıtarak "yani shinazugawa-san la kendini yakıştırıyorsun" şaşırdım ve utandım diyerleri gülerken shinobu-chan" bir dahakine hayallere dalma tamam mı" çok utanmanın yanı sıra yüzümde kızarmıştı shinazugawa-san da gelmişti tam oldu beni yüzüm kızarmışken görünce "hey nooldu ne yaptınız ona "dedi rengoku-san ve uzui-san sırıtarak "hiççç~" dediler, sadece yanlız olmak istiyordum ama ekip tamamlanırcasına kanjori-chan ve igoro-san da geldi igoro-san ve shinazugawa-san hemen özel tokalaşmalarını yaptılar, gerçekten de uyumlu arkadaşlar dılar resmen abi kardeş gibiler, kanjori-chan konuştu ve "hafta sonu bir parti düzenliyorum geliyormusunuz" ben ne kadar emin olmasam da evde yanlız oturmaktan iyidir, shinazugawa-san tam "ben gelmi-" diyoduki ben "geliyorum" diyince sustu bende dedimki "üzgünüm sözünümü kestim shinazugawa-san? " Shinazugawa-san da"yok zaten bende geliyorum diycektim"
Uzui-san ve rengoku-san birbirlerine baktılar ve uzui-san "bak şu işe shinazugawa-san sen böyle şeyleri sevmezdin? Bakı ytotum da nedense Tomioka geliyorum diyince fikrin değişti" Shinazugawa-san kızarak" en iyi arkadasımın kız arkadaşı bir parti veriyo sevmesem bile onun hatrı için katılırım " uzui san sırıtarak
"tabi tabi kesin arkadaşın içindir" obanai-san' da " en azından senin gibi 3 tane sevgili Şi yok tengen ve kyojuro sen ise yemeklerle evlenmeye çalışan adam sın ona mı takıldın yani" uzui-san ve rengoku-san laf agızlarına yapıştırılınca sustular, vay geçekdende harika bir arkadaşlıkları var."Tomioka-san" dedi shinobu-chan bende "efendim shinobu-chan" dedim oda "seni ablamla tanıştırmadım değilmi" dedi shinobu-chan'nın ablası gelince igoro-san sinirlenmiş bir yüz ifadesi aldı kanjori-san ' nın anlatığına göre bir gün içkiyi fazla kaçırıp shinazugawa-san'ı aldatmış buyüzden igoro-san'nın sinirlenmek çok normal sonuçda onlar abi kardeş gibi, shinobu-chan "bu ablam kocho kanae" dedi bende "merhaba kocho-chan"dedim ona kocho-chan diyip shinobu-chan a shinobu-chan dememin sebebi shinobu-chan'nın bana tanıştığımız gün "bana kocho-chan deme arkadaşlarım bana shinobu der ama istersen shinobu-chan diye bilirsin" demesi ama kocho-chan'ın benim ona kanae-chan demem karşısında ne diyeceğimi bilmiyorum oyüzden demedim.
Kocho-chan normal olarak ilk shinazugawa-san'nın yanına gitti shinazugawa-san benim elimi tutup kendine çekti ve kulağıma "bana ayak uydur" dedi ve bana sarıldı kocho-chanın yüzündeki şaşkın ifade eskisinden daha içten bir gülümsemeye dönüşerek "sizin için sevindim " dediği ve bana elini uzattı bende onun elini sıktım "ve kocho-chan"bana Kanae diye bilirsin ve benimle gelir misin" tamam deyip onu takip ettim durduğunda "sanemi beni kendinden uzaklaştırmak için yapıyor değilmi aslında sağdan başlayıp sola doğru hepinize sarılıcakdım ama istemiyorsa söyleye bilirdi bence gerçekden senden hoşlanıyor " sanemi gibi biri bendenmi hoşlanıyor inanamıyorum neden hoşlansın bunları düşünürken bir ses geldi "ahh~ ne kadar tatlı" biri ona karşılık olarak "douma biz buraya romantizmi filmi izlemeye gelmedik" başka biri " evet muzan-samanın seçtiği en güçlü 2. İblis bu" bu isim bana tanıdık geliyor sanki onları bir yerden tanıyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Okul Arkadaşıyız
Fanficbir arkadaşımın isteği üzerine yazıyorum kitap lisede geçiyor ve sanengiyuu / sanemi X giyuu ship i içeriyor yazım yanlışı olursa üzgünüm yazarınız yorgun (◍•ᴗ•◍)