Ben düşüncelere kapılırken kanae-chan "doğrulukmu ceseretlilikmi oynayalımmı" ben ve diğerleri onayladı
Kanae-chan "ozaman ben giyuuya soruyorum giyuu doğrulukmu cesaretlilikmi?" Bende "doğruluk" dedim
Kanae-chan da "ozaman kendini 3 kelime ile tanımla" dedi bende " çirkin, ezik ve iğrenç.." dedim kanae-chan bunun ardından "ne! Sen çok güzel (ben buna yakışıklımı diycem yoksa güzelmi neyse) birisin ayrıca sen ezik değilsin iğrençte değilsin" kanae-chan a küçük bir tebessümle teşekkür edipshinazugawa-san a sordum " shinazugawa-san doğrulukmu cesaretlilikmi?" Shinazugawa-san "yalancı insandan adammı olur ulan doğruluk"dedi bende"hoşlandığın biri varmı" diye sordum shinazugawa-san da "Evet..." Dedi gerçekten evet dedi benden hoşlana miycağını biliyordum.....Neden boş bir aşk a kapıldımki, neden her gece kendime acaba beni seviyormu diye sordum ki, neden shinazugawa sanemi neden beni kendine aşık ettin, neden onun yanında kalbimde bir yanma hissi hissettim ki.......
Ayağa kalkıp şöyle dedim " şey ben artık gidiyim" dedim herkesde tamam ama keşke daha fazla kalsaydın falan dedi bende eve doğru yol aldım eve girer girmez üstümü değiştirip yatağıma attım kendimi ve gözlerimden yaşlar süzülürken " shinazugawa sanemi beni neden sevmedin NEDEN NEDEN NEDEN BENİ KENİDNE AŞIK ETTİN NEDEN BENİ BOŞ BBİR UMUDA BIRAKDIN SENİNLE MUTLU OLMAK HAKKINDA HAYALLER KURARKEN SEN BENİ KAĞBUSLARDAN KORUYAN BİR KORUYUCUYKEN NEDEN NEDEN ORDA BENİ ÜMİTLENDİRDİN..... NEDEN KANAE-CHAN IN DEDİĞİ SAÇMA ŞEYLERE İNANDIM.... Neden neden neden
Yarın okula gitmedim ve sadece yatağımda yattım bana beyaz gülleri hatırlatıyordun en az anlamı bilinen ama en güzeli olan benim için aşkı kırmızı gül değil beyaz gül ifade eder sen beni bu karanlıkdan koruyan bir kahramansın ama seni başkasıyla görme fikri ödümü koparıyo benden hoşlanmamanı kaldıra bilirim ama seni başkasıyla görme düşüncesi benim ödümü koparıyor benden nefret et sevme hoşlanma iğren ama benim seni sevmeme izin ver lüttfen benim başkalarını sana aşkla bakarken öpmesini görmeme izin verme shinazugawa sanemi bana aşkı hissettirdin bana bir yol açtın şimdi o yolu açtığin bıçakla benim kelbimi parçalıyorsun benim sada aşık olmam çok saçma biliyorum ama hissetmeden yapamıyorum düşünmeden duramıyorum ama gözlerim kalabalıkta sana takılıyor, sana her zaman sana aşkla bakmak istiyorum herkese gurula aşkımızı açıklamak istiyorum koyu mor gözlerini saatlerce izlemek istiyorum sen benim mutluluğumsun sen siz hayat çok zor neden bu duyguları hissediyorum bilmiyorum ama sana aşığım sen benim için bir mutluluk kaynağısın sen benim hastalık ilacımsın ben bu duygulara inanmazdım aşk pembe bir yalan sanardım ama sen aşkı bana öğrettin sen benim şuan sahip olduğum en değerli şeysin çünkü başka hiç kimsem yok hayır hiç birşeyim yok çünkü haketmiyorum evet senide haketmiyorum buyüzden bana aşık değilsin.....
Shinazugawa-san ben sana aşığım hemde öyle böyle değil ben sana çok aşığım lütfen duy beni
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Okul Arkadaşıyız
Фанфикbir arkadaşımın isteği üzerine yazıyorum kitap lisede geçiyor ve sanengiyuu / sanemi X giyuu ship i içeriyor yazım yanlışı olursa üzgünüm yazarınız yorgun (◍•ᴗ•◍)