Jungkook aynada kendine bakmaya başlamıştı. Bugün fazlasıyla heyecanlıydı. Bu yüzden kendisi olabildiği kadar bakımlı yapmaya çalışmıştı.
Beyaz, siyah karışımı, sade bir kıyafet giymişti. Saçlarına olabildiği kadar fazla şekil vermişti. Güzel kokmak için de üzerine farklı kokular sıkmıştı. İşte tam bir beyefendi gibi gözüküyordu. Belki de kendisini ilk defa güzel bulduğu söylenebilirdi, ama yine de bundan fazlasıyla emin değildi.
Heyecanlı olmasıyla yanaşı aynı zamanda da gergin ve endişeliydi. İlk defa karşı krallığın akşam yemeğine katılmıyordu, ama bu defa koşullar farklıydı. Bu defa davet eden Kral Kim'di ve Jungkook ister istemez Kral Kim'i görmek için heyecanlanıyordu.
Aslında babasının onu Kral Kim'in akşam yemeğine götüreceğinden emin değildi. Çünkü en son Kral Jeon, onun Kral Kim'den uzak durmasını istiyordu. Zaten Jungkook o balodan sonra Kral Kim'i bir daha göreceğini ummuyordu. Ama işler beklendiğinden ters gitmişti. Şu an Kral Kim onları akşam yemeğine davet etmişti.
Jungkook ponçik yanaklarına iki eliyle hafif bir şekilde vurmuştu. "Hadi, Jungkook. Bu kadar fazla düşünmek yeter. Demek ki Kral Kim'le tekrardan görüşmek bizim kaderimizde var. Hem zaten bu benim açımdan iyi olmadı mı ki ? Onu tekrardan görmeyi umut ediyordum ve bu umutumda gerçekleşti. Ama babam..."
Jungkook'un aniden yüzü düşmüştü. Suratını asmaya başlamıştı. Bu ani ruh değişimleri onu çıldırtıyordu, ama onun da karakteri böyleydi, ne yapmak olur ki ?
"Babam onunla konuşmama hoş bakmayabilir. Bu yüzden orada sadece yemeğimize odaklanacağım! Sakin ve suskun bir şekilde oturacağım! Ki zaten konuşmama ne gerek var ki... Onunla konuşulacak neyim var ki ?"
Jungkook kendi kendini kandırmaya devam ederken içini rahatlatmaya çalışıyordu. Yan taraftan gören biri Jungkook'u ciddi anlamda deli sanacak gibiydi. Jungkook bu komik ve deli hallerini durdurmuştu. Belini hafiften esnetti ve aynanın karşısından ayrılmaya başladı. Tabii ki üç, dört adım gittikten sonra tekrardan aynanın karşısında geldi ve saçına son işlemlerini yaptı.
•••
Jeon ailesi artık Kral Kim'in konaklığının önündeydi. Aynı zamanda da fazla büyük olmayacak derecede şok yaşamıştılar. Normalde konaklığın kapısında onları hizmetkâr karşılar ve içeri buyur ederdi. Ondan sonraysa kral karşılardı. Ama bu defa farklıydı.
Konaklığın kapısının önünde hizmetkârla yanaşı Kral Kim'de vardı. Onları dört gözle beklediği her halinden belliydi.
Kral Kim Jeon ailesini görünce yüzüne büyük bir tebessüm yerleştirmişti. Adımlarını hemen öne doğru atmıştı ve onların önüne gelmişti.
"Hoşgeldiniz." diye konuşmuştu. Aynı zamanda da selam vermişti. Tabii ki Kral Jeon, ablası ve Jungkook onun selamını alarak ona selam vermişlerdi. "Buyurun, geçin." diyerek Kral Kim sağ elini öne doğru uzatmıştı ve yana doğru kaymıştı. Onun bu haraketinden hizmetkârların bile şok olduğu söylenilebilir.
"Teşekkürler." Kral Jeon konuşmuştu, ardından öne doğru adımlamaya başlamıştı. Tabii ki onun arkasından da Jungkook ve ablası takip etmeye başlamıştı.
Bu zaman aralığında Jungkook ve Kral Kim'in gözleri birbirini bulmuştu. Kral Kim şefkat dolu bakışlarıyla Jungkook'a bakıyordu. Bu şefkatli bakışları Jungkook'un kalbinin deli gibi çarpmasına neden olmuştu. Bu yüzden bakışlarını aşağıya doğru kaydırmıştı ve öne doğru atmaya devam ettiği ayaklarına bakmaya başlamıştı.
Kızardığını hissedebiliyordu.
~JeonDazai~
Yazım hatalarım varsa lütfen kusura bakmayınız🙇🏿♀️ olabildiği kadar doğru yazmaya, hatalara yol vermemeye çalıştım😓 umarım beğenirsiniz! Sevildiniz🔥💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lanetli Gözler •Taekook&Omegaverse•
RandomBaskın alfa Kral Kim Taehyung, gördüğü baloda olan karşı krallığın prensi olan omega Jeon Jungkook'a aşık olur. Bu haber kısa bir süre içinde yayılır ve Kral Jeon'un kulağına ulaşır. Bunu öğrenen Kral Jeon, bundan hiç hoşnut kalmamıştı. Çünkü Kral K...