9

73 11 1
                                    

"Bugün bir davet aldım." diye çekinirmişcesine konuşmuştu Kral Jeon. Ablası dört kulağını açmış bir şekilde kardeşinin kelimelerini dinlemeye başlamıştı. Ablasının kendisine bir sözü vardı. Her ne olursa olsun, her zaman kardeşine sahip çıkacak, onu korumaya çalışacak ve ona destek olacaktı. Her zaman bu sözünü tutuyordu ve şimdi de tutacaktı.

"Aslında bunun için ben mutlu olmalıyım. Çünkü krallıklar arasında böyle şeylerin olması iyi bir durumdur. Ama bu sefer ki tamamen farklı."

Ablası iki kaşını birbirine değdirecek şekilde çatmıştı. "Bu sefer ki tamamen farklı" derken neyi kastediyordu diye düşünmeye başlamıştı. Bu defa nasıl bir farklılık olabilir ki siye düşünüyordu.

"Farklı ? Nasıl bir farklılıktır ki bu senin yüzünün düşmesine neden olmuş ?"

"Daveti gönderen Kral Kim'dir. Aslında durum normal bir şekilde olsaydı hiç takmazdım. Ama Kral Kim'in tek bir amacının Jungkook olduğunu aşırı iyi biliyorum. Tüm dünya bunu inkâr etse bile yine de ben bu düşüncelerimden asla daşınmam."

Ablası endişeli bir surat takınmıştı yüzüne. Bu endişeden dolayı kalbi hızlı bir şekilde atmaya başlamıştı. Hemen kardelinin bir elini tutmuştu ve titreyen sesiyle konuşmuştu.

"Nasıl yani amacı Jungkook ? Jungkook masum, saf, sakin ve iyi kalpli çocuktur. Kral Kim'e ne yapmış olabilir de Kral Kim böyle üzerine düşmüş ki ?" ablası tamamen yanlış anlamıştı. Jungkook'un Kral Kim'e karşı bir hata yaptığını düşünüyordu, ama gerçekler tamamen farklıydı.

"Jungkook Kral Kim'e hiçbir şey yapmadı." ablası anlamaz bakışlarla kardeşini süzmeye başlamıştı. "Tamam, o zaman. Sorun ne ki ? Seni bu düşünceye iten ne o zaman ? Jungkook ona karşı hiçbir şey yapmadıysa, neden böyle düşünüyorsun ki ?"

Kral Jeon gözlerini kapatmıştı. Nasıl söylesin bilemiyordu. Aslında düşüncelerinin yanlış çıkmasını o kadar fazla istiyordu ki... Ama biliyordu ki, düşünceleri yanlış değildi.

"Hani bir hafta bundan önce büyük balo olmuştu ya ? Kral Kim'in düzenlediği balo."

"Ah, evet ?"

"O baloda gözlerini birkaç dakikalık Jungkook'tan ayırmıştım. Sonrasın da baktığımda Jungkook Kral Kim'le dans ettiğini gördüm. Bunda o kadar fazla sorun yoktur, evet, ama beni çıldırtan onlar dans ederken birbirine nasıl samimi ve sıcak bakmalıydı. İki yabancı için böyle bir bakış olmamalıydı."

Ablası, kardeşinin neden bu kadar endişeli olduğunu sonunda azdan çoktan olsa da anlamıştı. Jungkook için endişeleniyordu Kral Jeon.

"Ve o daveti sırf Jungkook'u görmek ve onunla konuşmak için yolladığını düşünüyorsun ?" diye ablası sorusunu yönelttiğinde kardeşi hiç çekinmeden kafasını bir aşağı, bir yukarı doğru hızlı bir şekilde sallamıştı.

Ablası bakışlarını öne doğru çevirmişti. Aslında bu durum onu da rahatsız etmeye başlamıştı. Her kes Kral Kim'in nasıl biri olduğunu biliyordu. Her kes onun lanetli biri olduğunu söylüyordu. Bu yüzden ablası da endişe etmeden edememişti.

"Peki diyelim Kral Kim'in Jungkook'tan hoşu geldi. Peki Jungkook'un Kral Kim'den hoşu gelerse ne yapacaksın ? O da Kral Kim'i sevmeye başlarsa ne edeceksin ? Karşı mı geleceksin ?"

Kardeşi gözlerini ondan kaçırmıştı. İşte bu soruya nasıl cevap vereceğini bilemiyordu. Oğlunu kendi canından fazla seviyordu. O ona karısından kalan tek ve değerli şeydi. Ona her zaman bakacağına, koruyacağına söz vermişti. Aynı zamanda da oğlunun mutlu olmasını zerresine kadar istiyor.

Şu an Kral Jeon çıkılmazların arasında kalmıştı. En sonunda dudaklarını aralayıp konuşmaya başlamıştı.

"Jungkook'un annesi ölürken ona verdiğim sözü hatırlıyor musun ? Her daim Jungkook'u koruyacağıma ve ona zarar gelmeyeceğine söz vermiştim. Bu yüzden her ne olursa olsun, Kral Kim'le Jungkook'un bir yerde olmasına asla göz yummayacağım."

~JeonDazai~

Sen de ne hırçın baba çıktın ya kardeş😓 gerçi hangi anne ve baba çocuklarına zarar gelsin ister ki ? Bazıları vardır tabii ki... Ama onlar hiç insan adına layıklı bile değiller ki ne ki anne ve baba adına layıklı olsunlar. Neyse hepinizi seviyorum! Hoşçakalın🤫🤍

Lanetli Gözler •Taekook&Omegaverse•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin