2

113 18 8
                                    

Güzel ve insanın içini huzura erdirecek bir tipte şarkı süzülmeye başlamıştı bu güzel ortamda. Omegalar ve alfalar birbirileriyle dans etmek için sahnenin ortasına gelmişlerdi. Bazı omega ve alfalar birbirilerini tanımasalar bile yine de dans için birbirileriyle dans ediyorlardı.

Kral Kim Taehyung'un gözü hâlâ da omeganın üzerindeydi. Omega beyaz bir masanın arkasında, kendi kendine yalnız bir şekilde ortamı seyrediyordu. Halinden ne memnun, ne de mutsuz görünüyordu.

Taehyung aniden belini dikleştirmişti. Kiyafetinin üst taraflarını, yakalıklarını elleriyle hızlı bir şekilde düzene salmıştı. Parmak uçlarıyla saçlarına küçük bir gösteriş vermişti. Kendisinden emin olduktan sonra derin bir nefes almıştı.

Normalde Taehyung direk yanına gider, ve hiç rahatsız hiss etmeden teklifini ona sunardı. Çünkü karşıdaki tarafın onu reddetme gibi bir şansının olmadığını düşünüyordu. İster karşı taraf ondan nefret etsin, ister etmesin.

Ama bu defa işler farklıydı. Taehyung hiç bilmediği kadar heyecanlanmaya başlamıştı. Bu heyecanının neden olduğunu anlamıyordu. O omegadan bu kadar fazla mı etkilenmişti ?

Taehyung gözlerini kapatıp tekrar derinden nefes almıştı. Ardından gözlerini açmıştı ve hızlı bir şekilde adımlarını atmaya başlamıştı. Artık daha fazla burada beklemek istemiyordu. Dams teklifini ona sunmak için can atıyordu.

Omega, alfa kralın ona doğru geldiğini farkedince anlamaz gözlerle nakınmaya başlamıştı. İlk başlarda ona doğru gelmediğini, başka bir yöne doğru gittiğini düşünmüştü, ama bu düşünceleri sonradan derin bir okyanusa düşmüştü. Çünkü alfa kral gerçekten onun yanına geliyordu.

Omega hemen dik bir şekilde durmaya başlamıştı. Her kim olursa olsun, bu omega her kese karşı saygısını koruyan biriydi. Çünkü omega bu şekilde büyütülmüştü. Bunun yanında o bir kraldı. Ondan katbekat daha üstün biriydi. Bu yüzden ona sadece saygı duymak ve nezaketle yakınlaşmak düşüyordu.

Kral Kim Taehyung omeganın yanına vardıktan sonra adımlarını durdurmuştu. Gözlerini omeganın gözlerine doğru kenetlemişti ve onun simsiyah ve parlayan gözlerine doğru bakmaya başlamıştı. Omeganın gözleri kralı kendisinden geçirmezmiş gibi bir de onun sesi Taehyung'u masallara götürmüş gibiydi.

"Kralım, bir şey mi buyuracaksınız ?" omega her ne kadar başka bir krallığın prensi olsa da yine de böyle söylemek zorundaydı. Çünkü kurallar böyleydi. Ve açığı omeganın Taehyung'a "kralım" diye seslenmesi Taehyung'un fazlasıyla hoşuna gitmişti. Kendisini özel biri gibi hissetmeye başlamıştı. Ama halbuki bir sürü kişi ona "kralım" diye sesleniyordu.

Taehyung boğazını temizlediğini belli eden sesler çıkarmıştı. Arkaya doğru birleştirdiği ellerini öne doğru çıkarmıştı ve diliyle dudaklarını ıslatmıştı. Kendisini hazır hissettikten sonra, konuşmaya atılmıştı.

"Herkes birbiriyle dans ediyor. Peki, siz bana bu dansı lütfeder misiniz ?" diye Taehyung bir elini omegaya doğru uzatmıştı. Omega aniden gelen dans teklifinden dolayı şoklar içerisinde krala bakınmaya başlamıştı. Çünkü bunu asla beklemiyordu.

Omega ne diyeceğini bilemiyordu. Ama fazla düşünmeden kabul etmenin iyi olacağına karar vermişti. Ne de olsa onu reddetme gibi bir şansı yoktu. Çünkü olduğu balo bu kralın düzenlediği bir baloydu ve kral ondan üstün birisiydi.

Omega elini kralın elinin üzerine koymuştu. Taehyung yüzüne kocaman bir gülümseme eklemişti ve baş parmağıyla omeganın narin elinin üzerini okşamıştı. Ardından balonun ortasına doğru onu götürmeye başlamıştı.

İkiside birbirinden heyecanlıydı. Taehyung'un dans ettiği ilk omega değildi, ama omeganın dans ettiği ilk alfa Taehyung'tu. Bu yüzden omega için bu oldukça heyecanlı ve özel bir şeydi. Taehyung'un ilk dansının olmamasına rağmen aynı hissler ve düşünceler onun içinde geçerliydi. Çünkü Taehyung'ta fazlasıyla heyecanlıydı ve bu anı özel olarak kılıyordu.

~JeonDazai~

İkinci bölümle her kese merhaba🙋🏿‍♀️ umarım bu bölümü beğenirsiniz. Ben bu bölümü yazarken şahsen fazlasıyla eğlendim ve anı hissederek yaşadım. Umarım sizde öyle olursunuz.

Yazım hatalarım varsa lütfen beni mağdur görün🙇🏿‍♀️  Türk değilim bu yüzden bazı kelimeleri yanlış yazma/yazım kurallarında hata yapmış olabilirim

Neyse hepinizi öptüm! Hoşçakalın!💗

Lanetli Gözler •Taekook&Omegaverse•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin