Když jsme do snídali tak jsme se šli obléct a vyrazili jsme do mé práce. Už jsme stáli před budovou a Jimin se na ní koukal jak kdyby viděl obra ,, Jimine odpoutáš se sám?" zeptal jsem se ho a on přikývl ,, Fajn" řekl jsem a vystoupil, hned jsem přiběhl ke dveřím spolujezdce a otevřel je a podal ruku, Jimin se zasmál a ruku dal do té mí. Pak jsem mu pomohl vylézt a šli jsme ruku v ruce do toho pekla. přišli jsme do mé kanceláře a já si vzal svoji práci popravdě jsem vedoucí téhle firmy ale nebudu mu to říkat ať je sranda. Vzal jsem si papíry do jedné ruky a pak do druhé Jiminovu ruku a mohli jsme jít.
Přijeli jsme domů a já se začal soustředit na ty papíry, aby si uvědomil že mohl dostat mazlení ale místo toho si ho teď nebudu vůbec všímat. ,, Tatínku půjdeš se semnou mazlit?" zeptal se Jimin a já ho úplně od ignoroval. On ke mně přišel a chtěl si sednout na můj klín ale já ho zastavil ,, Jimine teď ne, já musím pracovat" řekl jsem a on se na mně kouknul s psíma očima ,, Ty psí oči na mně nefungují" řekl jsem přísně a on odešel s naštvaným výrazem.
________________________________________
Jimin Pov:
________________________________________
On se nechce mazlit tak se budu mazlit s někým jiným. Vzal jsem si do ruky mého medvídka a šel do jeho pokoje, tam jsem si sednul a začal si povídat. Když se mi začínalo chtít spinkat tak jsem si šel pro svůj DUDU ale nikde jsem ho nemohl najít ,, Kde jsi!?" trošku jsem zakřičel a začal potichu plakat. ,, Kde je můj DUDU!!!!!" rozplakal jsem se úplně, když v tom jsem slyšel kroky blížící se ke mně ,, Jimine proč tady řveš?" zeptal se tatínek ,, J-Já n-nemůžu n-najít D-DUDU" řekl jsem mezi vzlyky ,, Tak jsi měl přijít za mnou, já vím kde máš svůj dudlík" řekl a já se na něho kouknul s jiskřičkami v očích ,, Tak pojď" řekl a vzal mně do náruče. Šli jsme do mého pokojíčku a tam jsem uviděl DUDU ,, DUDU!!!!!!, pojď jsem" vykřikl jsem a chtěl jít pro svůj DUDU ale tatínek mě pořád držel v náruči ,, Tatínku pustíš mně?" zeptal jsem se a on zakroutil hlavou ,, Ploč neee?" zeptám se ho znovu ,, Proto" odpověděl mi. Ale já to pořád nechápal ,, Tatínku já chci svůj DUDU" řekl jsem a natahoval ruce k stolečku ,, Hned" odpověděl mi a nesl k stolečku. ,, Tady máš" podal mi DUDU a já si ho spokojeně začal cucat.
,, A teď už mě plustíš?" zeptal jsem se ho a on přikývl, tak mně plustil a já se rozutekl do jeho pokoje. Vyskočil jsem na postel a zahrabal se do ní s medvídkem v ruce ,, Jimine co tady děláš?" zeptal se tatínek a já se na něho kouknul s neviním obličejem.
___________________________________________
omlouvám se za chyby
ČTEŠ
BABY
FanfictionNo Jimin je maličký už dlouho ale bojí se to říct Jungkookovi. Jungkook si myslí že je Jimin maličký, a proto se ptá Jina. Nic další ho sem dávat nebudu 😁.