5

53 3 0
                                    

Probudili mě malé vzlyky které se ozývali na chodbě. Tak jsem se šel kouknout co se děje ,, Jimine proč nespíš?" zeptal jsem se když jsem ho uviděl jak sedí v chodbě ,, Tatínku já nemůžu spát (vzlyk)" podíval se na mě s velkýma očima ,, Proč jsi nepřišel ke mně?" zeptal jsem se ho. ,, Yoongi říkal že když se mu něco děje tak nechodí k hyungům" řekl a zase vzlykl ,, Pojď ke mně" roztáhl jsem ruce a on se hned ke mně rozutekl a objal mně ,, A neposlouchej Yoongiho jasný, oni mu třeba řekli ať k nim nechodí, ale ty ke mně můžeš vždy, jasný?" zeptal jsem se ho a on přikývl ,, Fajn, tak ale teď už dem spát, je teprve půl třetí (ráno)" vyzvednul jsem si ho do náruče. přišli jsme ke mně a já šel hned do postele ,, Tatínku DUDU" řekl Jimin ,, Neboj, mám ho" podal jsem mu ten dudlík ,, Tak dobrou noc Jimine" pohladil jsem ho po hlavě ,, Doblow" zašišlal Jimin a už zavíral oči.

Probudil mě hlásek jak na mně mluví ,, Tatínku musíš jít do pláce" řekl Jimin, já se na něho kouknul jedním okem ,, Proč?, nemusím dal jsem si dovolenou" řekl jsem a přitáhl si ho do objetí ,, Ale jo musíš, jinak nebudeš mít penízky" zakroutil jsem hlavou ,, Neboj budu, teď ještě dem spát" řekl jsem ale Jimin se začal vztekat ,, Ne!!!!!!!, musíš jít, dělej!!" rozkřičel se až jsem si musel zakrýt uši ,, Jimine nech toho" řekl jsem trošku hlubokým hlasem, ale on nevypadal že se nějak lekl ,, Musíš jít!!!, vstávej!!!!" řekl a pořád křičel ,, Jimine nech to ho, chceš trest?" zeptal jsem se ho. Vůbec mě nevnímal, tak jsem ho popadl za ruce a přehl ho na koleni ,, Jimine víš co čeká zlobivé chlapce?" zeptal jsem se ho, on přikývl ,, Dobře tak ti dáme za vyučenou" řekl jsem a on se na mě vyděšeně podíval ,, Co ten pohled hmmm?" pousmál jsem se když nic neřekl. ,, Mám ti dát na holou nebo ne?" dělal jsem zamyšleného ,, Prosím ne" řekl Jimin ,, No nevím nebyl jsi hodný" řekl jsem a už mu dával dolů kalhoty. Když měl kalhoty pryč tak jsem se zeptal: ,, Tak kolik?" ,, Pět" řekl ,, Dobře" řekl jsem a dal mu první ránu, on se zachvěl.

Takhle to bylo celou dobu, když jsem přestal tak jsem mu navlékl kalhoty ,, Seš šikovný" usmál jsem se na něho a utřel mu zbylé slzy. On se na mně taky usmál a objal mně já ho objal na spět ,, A půjdeš si pro tu práci?" zeptal se a já přikývl. Usmál se na mě ,, Ale nejdřív nasnídat a pak pojedeme" řekl jsem a on přikývl.

_____________________________________

omlouvám se chyby

BABYKde žijí příběhy. Začni objevovat