Jimin Pov:
,, No nekoukej takhle na mě a odpověz mi" řekl tatínek a přižel ke mně o trožku blíž ,, No....., můžu dnežka spát s tebou?" zeptal jsem se ho šišlavě,, No nevím nebyls hodný" řekl ,, Plosííím" dělal jsem psí oči ,, Dobře" povolil a já se usmál, pak si ke mně lehnul a šli jsme spát.¨
Probudil jsem se kvůli noční můře, a tak jsem chtěl vzbudit tatínka ale nechci ho obtěžovat, a tak jsem se rozhodnul že si půjdu pustit pohádku. Když jsem zapnul televizi tak se tam objevili nějaký pán s pánem, a jeden z nich vydával divné zvuky jako kdyby trpěl. Tak jsem začal brečet k vůli tomu že ho to asi bolelo.
Jungkook Pov:
probudili mně vzlyky a tak jsem chtěl vyhledat Jimina ale nemohl jsem ho najít, pak jsem slyšel divné zvuky které se podobali vzdychům. Hned jsem vyletěl z postele abych našel Jimina, našel jsem ho v obýváku jak pláče ,, Jimine co se děje?" zeptal jsem se když jsem si ho vtáhnul do objetí a vypl televizi ,, Proč pláčeš?" zase jsem se zeptal ,, P-Protože toho p-pána to b-bolelo, a já n-nechci aby h-ho to b-bolelo" řekl mezi vzlyky a já si ho trochu odtáhl ,, A-A co vůbec dělali?" zeptal se ,, No dělali dospělácké věci" odpověděl jsem a on přikývl. Dál se už neptal, ani jsem se nekoukl kolik je hodin, tak jsem se kouknul na hodiny a bylo půl jedné ráno ještě půjdeme spát ,, tak pojď ještě dem spát" vzal jsem ho pod zadkem a nesl do postele.
Ráno jsem se zase probudil sám ale slyšel jsem hlasy, a tak jsem vstal a šel do obýváku ,, Čus kooku" pozdravil Joon a Yoongi se na mně usmál Jin asi byl v kuchyni protože se tady linula vynikající vůně. Ne že já bych vařit neuměl ale Jin je prostě šéfkuchař, Jimin se odněkud přiřítil a skočil mi do náruče ,, Tatínku zase nemůžu najít DUDU" řekl Jimin ,, Máš ho v posteli" odpověděl jsem a on přikývl ale neslezl ze mně. A tak jsem si s ním sednul do křesla ,, Co tady vůbec chcete?" zeptal jsem se přicházející ho Jina ,, Jen jsme se šli projít a řekli si že sem můžeme zajít" odpověděl. Já přikývl a kouknul se kolik je hodin je 8:45 tak jsem si myslel že budeme spát dýl, najednou Jiminovi zakručelo v břiše ,, Mám hlad" podíval se na mně Jimin ,, A co bys sis chtěl dát?" zeptal jsem se ho, pokrčil rameny. Já jsem si povzdechl a vstal (s Jiminem kolem kruku) a šel do kuchyně.
_______________________________
omlouvám se za chyby
ČTEŠ
BABY
FanfictionNo Jimin je maličký už dlouho ale bojí se to říct Jungkookovi. Jungkook si myslí že je Jimin maličký, a proto se ptá Jina. Nic další ho sem dávat nebudu 😁.