9

62 2 0
                                    

Jimin Pov:

Když jsem přišel do pokoje tatínka tak jsem si lehnul na postel a čekal. Už tu nějakou dobu čekám když na jednou slyším kroky ,,Tak Jimine snad víš za co dostaneš" řekl tatínek když přišel. Já jen pokýval hlavou ,,Slova Jiminie" řekl trošku hrubším hlasem ,,V-Vím" řekl jsem ,,Fajn" usmál se. Přišel ke mně a dal mně na svoje koleno ,,Tak kolik ti dáme?" zeptal se ,,Málo prosím" řekl jsem. on se na mně kouknul a přikývl ,,Fajn, tak deset" řekl ,,Prosím pět" udělal jsem psí kukuč ,,fajn" řekl a povzdechl jsi.

Když konečně skončil tak jsem si utřel zaschlé slzy ,,Alee prosím tě, pojď sem" roztáhl ruce a já se na něho namáčkl, na jednou jsem uslyšel hrom a přikrčil se. On to zaregistroval a namáčkl si mně víc na sebe. Zase se ozvala ta ohlašující rána a já zakňučel ,,Jiminiee nic se neděje dobře, jsem tady s tebou" celou dobu mi tatínek říkal uklidňující slova.

Ta bouřka je pořád, no ale teď se alespoň mazlíme s tatínkem. ,,Jiminie musím jít na záchod" ozval se na jednou tatínek, já jsem udělal ublížený pohled a přimáčkl se víc n něho aby mi neutekl ,,Jiminiee musíš mě pustit" řekl ale já ho pořád držel. ,,Fajn tak půjdeš se mnou" řekl po nějaké chvíli a postavil se.

Přišli jsme k dveřím od záchodu, zastavil se a posadil mně ke dveřím za kterýma zmizel. Už nějakou chvíli na něho čekám strašně mu to trvá, na jednou slyším kroky aaaah konečně jde. Otevřel dveře a já rozevřu ruce ,,Tatínku můžu DUDU" zeptal jsem se protože jsem úplně zapomněl že jsem ho chtěl a nevím kde je ,,Jo, tak pro něj dem" vzal mně do náruče a šli jsme do mého pokojíčku.

Když otevřel dveře od mého růžového pokojíčku tak jsem pohledem hledal DUDU. ,,Tak si ho najdi" řekl tatínek najednou a dal mně dolů z jeho náruče, málem jsem spadl protože jsem neměl stabilitu ale udržel jsem to. No nic teď mám hledat DUDU a ne tady říkat že jsem málem spadnul. Kouknul jsem se do šuplíku od nočního stolku ale nebyl tam tak jsem se kouknul do šuplíku od stolu ale zase nic. Ještě jsem se koukal do skříně a pod stůl ale nic, tatínka jsem se nemohl zeptat protože mi šel udělat mléko. Už jsem vážně nevěděl kam bych ho mohl dát, a tak jsem si sednul na kobereček a začal potichu plakat. Na jednou jsem uslyšel kroky a tak jsem se kouknul ke dveřím a tam stál tatínek a v ruce držel lahvičku s mlékem a koukal na mně ,,Co pak se děje maličký?" zeptal se a přišel ke mně, já si utíral očička a pomalu mu řekl co se děje ,,J-Já n-nemůžu "vzlyk" na j-jít D-DUDU" řekl jsem a u toho ještě trochu plakal ,,Proč jsi nepřišel za mnou já bych ti pomohl ho najít" řekl a vzal mně do náruče, přišel k mé posteli a odkryl peřinu. Položil mně do ní a zašmátral pod polštářem, když jsem uviděl že drží dudlík tak jsem se spokojeně usmál a vzal si do pusy mléko, dopil jsem mléko a dal si dudlík do pusy a spokojeně cumlal dokut jsem neusnul.

__________________________________

omlouvám se za chyby 😁

BABYKde žijí příběhy. Začni objevovat