Веріан/ОЖП 1 частина

24 4 0
                                    

Ти завжди була веселою, доброзичливою і активною дитиною. Ти живеш в Старій Короні з мамою. Ти там дружиш з хлопчиком який єдиний твого віку. Ви дружили з самого дитинства. Веріан захоплювався алхімією а ти бойовими мистецтвами. До речі! В тебе була китька рижа її звати Соня-Іриска.бв неї подвійне ім'я. Знаю це дивно але дивакуватісьть це моє друге ім'я!

Час йшов і вот вам з Веріаном по 14 років. Ти йому допомагала Веріану з його алхімією. Ви були вдягнуті в фартух, рукавиті і окуляри а він в якийсь костюм. І тут хтось заходить в лабараторію. Але спочатку вони попали в пастку. Ви вийшли з туману і алхімік спитав не своїм голосом.
–Нащо ви сюди прийшли!?
Мда.... він сказав це не своїм голосом. Там були дві дівчини одна з коротким і чорним волосям а друга з довгими але в неї світле волося.  Дівчина з світлим волосям почала говорити.

–Ем... Вітаю! Вибачте що поторбували вас але я... хотіла спитати про моє волося. Адже ви експерт у магії...
–Магії!? Я не пратюю з магією! 
І він зняв маску а ти включила світло і зняла окуляри.
–Бо це зовсім не магія це алхімія. Але там... неважливо.
Біловолоска саказала.
–Ахаха... зрозуміло а це що?
На цей раз відповіла ти.
–Це хімічна сполука. Доречі це його винахід. Тут були проблеми з гризунами.
І він продовжив.

–Тож завдяки дивами сучасної алхімії. Я знайшов гуману вирішеня проблеми.
Тут заговорила дівчина з коротким волосям.
–Це все дуже тікамо але може ти звільниш нас звідси?
–Хах деж неатрлієзатор... ем..
Ти витягла його з свого фартуха.
–Не це шукаєш?
Він побачив що в твоїх руках і почав буркотіти.
–Т/і! Ти знову? Навіщо ти взяла без дозволу?
–Треба ьути уважнішим Веснянко)

Ти посипала на слиз в якому застрягли дівчата і слиз розтворився ніби його там небуло. І ти почала говорити з дівчатами.
–Вибачте нас Ваше Високосте.
Принцеса Рапунсель здивувалась.
–Ви впізнали мене?
–А що мали не впізнати? З таким волосям? Ахах. Доречі мене звати Т/і а цей придурок з окурярами Веріан.
–Т/і! Скільки я просив мене так не називати!?-закричав Веріан.
–Все-все. Так навіщо ви сюди прийшли Пані Рапунсель?

–Оу просто Рапунсель. І так це серйозна справа. Про моє волося з ним щось не так...
–Зрозуміла... Веріан це по твоїй частині!
Веріан почав проводити екперементи і так далі. Ти просто сиділа собі і дивилась і іноді допомагала.
(ДАВАЙТЕ ПЕРЕЙДЕМ НА ТОЙ МОМЕНТ КОЛИ ВСЕ ВИБУХНОЛО)
Батько Веріана сварився на Веріана. Ти дивилася на нього з сумом. А ти його попереджала про це...

Драбли І Міні ФанфікиWhere stories live. Discover now