Часодії 2

6 4 0
                                    

На наступний ранок.
Я поснулася в прекрасному настрої. Я вдягнула білу майку і сині джинсові шорти з кедами. А волосся я залишила розпущеним. Діана вже пішла. Я вийшла на вулицю а там всі ключники.
Марфа:Привіт всім)
Ключники обернулися на мене.
Діана:Вот ти де! Василина це Марфа Паркер луно ключниця! Марфа це Василина Огнєва чорно ключниця.
Марфа:Приємно познайомитись!
Василина:Мені теж!
Феш:Так познайомились? Тепер до діла.
Марк:Ні Драгоцій! Тут є ще одна людина з якою ви не знайомі! Познайомтесь це Алекс Ґрей.
Він показав на того хлопця якого я незнала.
Алекс:Дякую що відрикомендував Марк. Я сапфіровий ключник!
Нік:Почекай... Ґрей!?
Василина:Нік щось не так?
Нік:Василино сім'я Ґрей одні із самих багадших і найсильніших часівників на Ефларі!
Феш:І вони одні з учасників Ордеру Непростих. І служать Астрагору!
Алекс:Ну той що? Якщо моя сім'я служить Астрагору це не значить що я теж!
Феш:Ага! Звичайно!
Марфа:Давайте пропустемо це!
Після розмови ключників всі пішли по своїм справам. Їм дали вибір куди вони підуть займатись. Як не як спортивний табір. Марфа вибрала бойову гімнастику (ну це туди де ходить Льошка). Все проходило звичайно поки не прийшов той момент... всі ключники їдуть в Зміулан. Марфа була на сьомому небі від щастя! Не через те що поважає Астрагора. А через те що вона побачить Захару! Захара їй як сестра в якої в неї не було!
Ключники йдуть по лісу.  Все спокійно і тут!
Захара:Доброї ночі ключники!
Марфа:Захі!
Захара:Маря!
Ви обійнялися що аж чуть не впали. А на вас дивно дивилися всі крім Феша.
Феш:Марфа не задуши мою сестру будьласка.
Марфа:Ой да ну тебе!
Ви відсторонилися і Захі представилась.
Захара:Мене звати Захара Драгоций я сестра Феша.

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Mar 30 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Драбли І Міні ФанфікиWhere stories live. Discover now