Тебе звати Т/і тобі тринадсять як і всім твоїм братам і сестер.
Сьогодні звичайний день в Академії Амбрелла. Т/і або номер вісім збиралась на завдання. Вона побігла до мами Грейс щоб вона за плела їй косичку.Т/і:Мама! За плети мене будь ласка!
Жінка підійшла до к/т/в (колір твого волосся) і за плела дівчинці косичку. Дівчинка посміхнулась і побігла. Її брати і сестри вже готові. І відправились на місію.На місті місії.
Сьогодні наша задача пробитися в банк і зупинити злочинів.
До речі про силу Т/і! Вона може зробити реальністю те що боїться людина. Її сила корисна для того щоб відволікти людину.Т/і пройшла до банку і до неї підійшов чоловік як вона зрозуміла це крадій.
Чоловік:Ей мала йди до інших!
Очі в Т/і почервоніли і це значить що вона використовує силу. Чоловік впав на підлогу і закричав.Чоловік:НІ! БУДЬ ЛАСКА! НЕ ЧИПАЙ МЕНЕ! НІ!
Його колеги підбігли до нього і почали питати що таке. Але він не відповідав.Після місії.
Ви стояли біля банку і батьео предсавив вас світу що ви Академія Амбрелла. Ти стояла біля Бена і П'ятого і тримала їх за руки.Дома
Зараз у вас обід ви сидите за одним столом і обідаєм. Ти сидижшнапроти П'ятого і тут він втикає ніж в стіл. Я здригнулася і вся сім'я подивилася на нього.Реджинальд:Номер П'ять?
П'ять:Я хотів спитати!
Реджинальд:Тяга до знань це добре але не під час обіду.
П'ять:Я хочу подорожувати в часі!
Всі затихли. "Чорт" подумала ти. "Тільки не знову. Якщо він почне знову доводити батькові що він хоче подорожувати в часі то щось станеться жахливе!"
Реджинальд:Ти не готовий!
П'ять:Я готовий!
Він телепортувався до нього.П'ять:Бачиш?
Реджинальд ще щось сказав і П'ятий втік.
Т/і:П'ЯТЬ!
Ти побігла за ним. Ви вибігли на вулитю і кричали його ім'я і бігли за ним. Всетаки він став і повернувся.
П'ять:Т/і що ти тут робиш?
Т/і:Побігла тебе зупинити! П'ять ти робиш помилку!
П'ять:Чому це?
Т/і:А якщо ти пропадеш кудись туди де не зможеш повернутись!?
П'ять:Не мели дурнить! Я повернусь!
Т/і:Обітяєш?
П'ять:Обітяю...
Він гаклонився до тебе і поцілував в лоба. І побіг далі і зник...Після цього моменту як він пропав пройшло 16 років... Через 3 роки після його зникнення Бен помер. Всі плакали а найбільше ти. Ти дуже сумувала за Беном а особливо за П'ятим.
Вот похорони батька... Ти сумувала за ним? Ні. Ти його ненавиділа бо він не пішов шукати П'ятого. Хоч ти просила.
Зараз ти психолог/письменниця. Ти тільки що дізналася про смерть батька і почала збирати речі. Ти зібрала речі і поїхала до Академії.
Ти приїхала і пішла на кухню там були вся сім'я (ну крім батька, Пого і Грейс) і бачиш його... Того через кого ти плакала всі 16 років...
Він обернувся до тебе і посміхнувся. Він виріс і став... Красивішим? (Він виглядав на 30 років як і вся сім'я)
П'ять:Яж казав що повернуся)
Після цього моменту ви почали зустрічатись. (Ніякого кінця світу і всьго чортивні яка була в серіалі) Ви одружились і жили довго і щасливо.
Happy End
ВИ ЧИТАЄТЕ
Драбли І Міні Фанфіки
RandomДрабли по: Гаррі Поттер, Академія Амбрелла, Дивні Дива, Заплутана історія Рапунцель, монолог травниці, часодії і ще деяких фандомів.