Веріан 2 частина

10 4 0
                                    

Після цього дня пройшло достатньо багато часу...
І сьогодні в ярмарка науки. Веріан прожужав тобі всі вуха про виставку і про Кассандру. Ти почала дивно себе відчувати коли він згадував про Кассандру. В тебе серце зжимається.
Ти на ярмарку і дивишся на винаходи інших. Тут ти замістила Веріана якого ти замістила серед людей.
Т/і:ВЕРІАН!
Ти побігла до хлопця і обійняла його. Він обіймав тебе у відповідь.
Веріан:Т/і Привіт! Ти не бачила Кассандру?
Твоє серце впало і ти намагалася зробити вигляд ніби все добре.
Т/і:Емм... Так ... Вона вішає плакат. Вона он там!
Ти показала де вона має бути. Варіант засіяв.
Веріан:Дякую Т/і!
Він побіг до Кассандри а ти залишилася дивитись йому в слід.
Ти пішла далі дивитись на винаходи. Ти так продовжувала поки не настав час призентувати винаходи. І вот нарешті ввійшов Веріан. Він винайшов новий мінерал який назвав на честь Кассандри.
В тебе на очах наповнились сльози. Але ти їх стерла і пішла до фонтану. Через деякий час ти помітила що де проводили ярмарку появилася воронка. Ти допомагала Рапунцель і її друзям її зупинити. Ти хотіла знайти Веріана після того дурдому і знайшла. Але він був з Кассандрою.  Ти засмутилася і пішла додому. Після цього ти не бажала бачити Веріана. І ти хотіла йому сказати сьогодні що ти їдеш ненадовго в інше королівство з батьками по справам.

Драбли І Міні ФанфікиWhere stories live. Discover now