Гаррі/ОЖП

13 5 0
                                    

Т/і була ученицею Ґрифіндора і була одноліткою Гаррі. Вони дружили з 1 класу як і з Герміоною і Роном.
Вот вже 6 клас. Вони стільки пережили разом... І Т/і надіялась що цього року буде спокійніше але якщо Лорд Волон-Де-Морт воскрес то спокою не чекай...
Зараз всі четверо сиділи в вітальній і говорили і тут Герміона спитала Т/і.
Гермі:Т/і а ским ти підеш на вечірку Слизнорта?
Т/і:Сюрприз)
Гермі:Ну скажи!
Т/і:Побачиш на вечірці)
Ти засвітила що Гаррі дивно на тебе дивиться. Через деякий час ти пішла в кімнату спати.
В день вечірки.
Ти готувалася до вечірки. Ти вдягнула голубе платя і зробила пучок на голові. І вдягнула сині туфлі. Ти подивилась на годильник і зрозуміла що пора йти. Ти вийшла з кімнати і пішла в коридор де ти мала зустрітись з тим хто йде з тобою на бал. Тут до твого плеча доторкається рука. Це був Майк.
Т/і:О привіт Майк! Рада тебе бачити!
Майк:Те саме Т/і. Йдем?)
Т/і:Так звичайно)
Вот з ким ти йдеш. Ви зайшли маленький зал де мав проводитись  свято. Вас зустрів Слизнорт.
Слизнорт:О місс Т/П! Містер Маквуд! Як я рад вас бачити!
Майк:Ми теж професоре)
За Слизнортом виглянув Гаррі.
Слизнорт:О містер Поттер! Я якраз хотів вас покликати сфоткатись! Місс Т/П ви з нами?
Т/і:Я не проти) Майк ти поки піди візьми щось випити я скоро підійду.
Майк:Добре Т/і)
Він пішов а ми встали на фоні і до нас підійшов фотограф.
Слизнорт:Гаррі можеш обійняти
Т/і?
Гаррі:Звичайно професоре)
Він взяв мене за талію я посміхнулась як і Гаррі. Нас декілька разів сфоткали і я пішла до Майка. Але ніде його не було. І тут я бучу його що він цілує іншу дівчину. Заді мене підійшла якась фігура я обернулася і це був Гаррі.
Гаррі:Ну що? Зрадив тебе твій Майк.
Т/і: Ти про що?
Гаррі:Ну типу... Виж зустрічаєтесь.
Т/і:Ти серйозно? Ми не зустрічаємось! Ми просто друзі! Він зміною пішов тільки тому що дівчина яка йому подобається! І вот вони цілуються.
Гаррі:Ти хочеш сказати що ти пішла з ним тільки щоб він признався їй в коханні?
Т/і:Ну так. А ти що подумав?) Що я з ним зустрічають?
Гаррі:Ну так...
Т/і:Ахахахаха! Ти придурок Гаррі!
Гаррі:Чому це?
Т/і:Тому що ти мені подобаєшся!
Він був в ступорі. І ти скористалася цим моментом і поцілувала його. Він відповів.
І від того моменту ви зустрічаєтесь.

Драбли І Міні ФанфікиWhere stories live. Discover now