Noot Van De Auteur

205 4 1
                                    

Euheum, Euheum, Euheum. Aan allen die gekomen zijn, proficiat. Aan allen die niet gekomen zijn, ook proficiat. Maar toch wat meer aan degenen die hier nu zijn ;-).

Heel fijn dat je interesse hebt in deze twee fantastische personages, je hebt goede smaak! Ik denk dat we toch wel met een aantal zijn die gehoopt hadden op een romantische noot tussen Caro en Emma. Ook al hebben de scenaristen een mooie verhaallijn uitgeschreven voor zowel Caro en Vince als Emma en Scott, toch is het fijn om af en toe eens te mijmeren over hoe een relatie tussen Caro en Emma had kunnen verlopen, vinden jullie niet?

Als je nu luidkeels ja voor je telefoon of laptop riep, ben je aan het goede adres en is dit boek het equivalent van je Tik Tok 'for you page'. We beginnen immers vanaf Emma's niet zo gracieuze entree op het SAS. Daarna vertelt het boek het volledige verhaal van Caro en Emma, in zowel canon als volledig nieuwe scènes. Veel kan ik nog niet verklappen, alleen dat we ons een lange weg banen door vriendschap, liefde, angst, twijfel en zelfverwezenlijking, tot we bij het Cemma-einde aankomen waar velen van ons stiekem op gehoopt hadden.

Elk hoofdstuk zal starten met een quote uit een lied dat wat meer betekenis geeft aan het deel waar je je op dat moment in zal bevinden. Zo behouden we de muziek van #LikeMe en de cast tijdens het lezen van een boek. Ken jij alle uitvoerders? Laat het mij weten in de comments!

Een klein beetje over mij: ik ben begonnen met schrijven tijdens corona, maar dat was vooral in het Engels. Dit is één van de eerste keren dat ik in het Nederlands schrijf. Dus wees mild voor mij (zie ik daar een eerste song referentie?) ;-).

Without further ado: geniet ervan, en hou samen met mij zowel Caroline Timmers als Emma Wolfs in leven, ook na The Final Concert :-).

Alle rechten van de personages en de bestaande verhaallijnen gaan naar #LikeMe, Ketnet en Fabric Magic. Er werden geen nieuwe personages toegevoegd.

Flammable FeelingsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu